Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Vanilja

Jeg ønsker meg en kropp ...

Rangér dette innlegget

Jeg ønsker meg en kropp ...

Postet 20-05-09 kl 21:24 av Vanilja

... som ikke disser. Da hadde livet vært enkelt da. Ikke sant?

I dag har jeg studert meg selv altfor nøye i speilet under en time med step/styrke, og det er ikke bra altså. Sånn blir man deppa av. Ihvertfall når alle de jeg trener meg er tynne og stramme. Ikke gjør de noe feil heller. Det er det jeg som står for.
De ser flotte ut, jeg ser teit ut.

MEN, allikevel er jeg såå stolt av meg selv. Tross valker og dissing, ser og kjenner jeg virkelig forskjell på meg selv. Formen er bedre, koordinasjonen er bedre og jeg er mindre.

Så hvorfor må jeg absolutt sammenligne meg med alle andre, når det egentlig holder med den gamle jeg? Jeg er mye bedre enn den gamle jeg! Jeg er flott!

Sånn, nå har jeg jamret og skrytt nok av meg selv. Takk for at du leste.

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Ta på sånn stram bukse så sitter ting noenlunde på plass. Det bruker jeg. :fnis:
Postet 20-05-09 den 21:27 av
Gammel
Palmen sin avatar
Hey, the great news? Du har vært på en hel time med step/styrke i dag! Det gjør underverker mot dissing, det!

God helg, Vanilja!
Postet 20-05-09 kl 21:27 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Agurke sin avatar


Drit i babes'a!
Postet 20-05-09 kl 21:28 av Agurke Agurke er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
You go girl!
Postet 20-05-09 kl 21:47 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Bra jobba!
Postet 20-05-09 kl 22:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Jeg tenker som Palmen, du var på step!

Mange av dem som disser beveger seg ikke inn på en slik time i det hele tatt, du ruler!

Da jeg var på mitt verst dissende etter fødsel i 2002, stappet jeg kroppen inn i noen veldig ok jazzbukser fra Nike og kjøpte noen lange t-skjorter, stilte meg bakerst og sto på. Feil, speilvendt og litt i utakt i starten, men ett år senere sto jeg tjue kilo lettere helt fremst.
Postet 20-05-09 kl 23:13 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Vanilja sin avatar
Tusen takk for flotte tilbakemeldinger.

Jeg er stolt av meg selv at jeg har vært så flink med treningen de siste månedene, så jeg veit jo at dissingen blir mindre. Men når man blir så opptatt av hvor rar man ser ut "in action", glemmer man lett det positive.

Men med en så herlig gjeng som dere glemmer man ikke så lenge.

Postet 20-05-09 kl 23:26 av Vanilja Vanilja er ikke aktiv
Gammel
DM sin avatar
Så flink du er! Glem speilene og konsentrer deg selv innover i deg selv når du trener. Det er der det viktige skjer.
Postet 20-05-09 kl 23:33 av DM DM er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Bra jobba
Postet 20-05-09 kl 23:45 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Pia sin avatar
Du er i hvertfall dødspen, med eller uten dissing. : peker på bloggbildet:
Postet 21-05-09 kl 00:08 av Pia Pia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar

Du klarer i det minste å gjennomføre en slik time du.
Postet 21-05-09 kl 00:56 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Heia! Ikke gi deg, det er jo moro med step, spesielt når du ha fått øvd deg litt og klarer trinnene bedre.
Postet 21-05-09 kl 09:51 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
MsM sin avatar
Ikke gi deg. Du er kjempeflink.
Postet 21-05-09 kl 10:27 av MsM MsM er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg må bare fortelle om en rar opplevelse, spinning der det dissa i flesket på forsiden av leggene.
Postet 21-05-09 kl 11:09 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
LilleT sin avatar
Hvis du hadde ligget på sofaen med en pose potetgull hadde det vært grunn til å deppe. Du trener! Flinka!
Postet 21-05-09 kl 12:16 av LilleT LilleT er ikke aktiv
Gammel
Hannah sin avatar
Du er kjempeflink! Det er helt riktig, det er seg selv man skal sammenligne med, ikke alle andre.
Selv er jeg fæl til det. Senest i går gjorde jeg det. I stedet for å se hvor mye bedre jeg ser ut nå, 20 kg lettere enn for et år siden, så såg jeg på hvor mye større jeg er enn mannens søster.

Du er flink, og du er flink som faktisk skryter over deg selv. Og det med rette!!
Postet 21-05-09 kl 12:41 av Hannah Hannah er ikke aktiv
Gammel
Ole Brumm sin avatar
Du er kjempeflink, sammenligne med seg selv når man er hjemme og ikke se i speilet når man er på trening.
Postet 21-05-09 kl 14:54 av Ole Brumm Ole Brumm er ikke aktiv
Gammel
rajraj sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av "Mener det godt og tenkte på Vanilja, ikke rajraj":
Hvis du hadde ligget på sofaen med en pose potetgull hadde det vært grunn til å deppe.


Og, selvfølgelig: Bra, Vanilja. Det er sånn man gjør det, har jeg hørt.
Postet 21-05-09 kl 21:25 av rajraj rajraj er ikke aktiv
Gammel
Vi har vel lett for å sammenligne oss med de som vi mener ser perfekte ut i våre øyne, men titter vi litt rundt så er vi ikke de eneste det disser hos.

Jeg har jo vært så heldig å møte deg og du er jo så utrolig et flott menneske. Når jeg så deg så jeg bare ei nydelig ung dame. Det at du tar tak i livet og går på trening er kjempebra :heia: Stå på Vanilja.
Postet 22-05-09 kl 17:46 av Jessica Jessica er ikke aktiv
Gammel
Fuck beibsa med bleika hår og tonn med sminke som ikke har spist på fjorten dager!

Du er så vakker og kroppen vitner om at du har levd et liv. Dessuten: de fleste menn liker Kvinner ikke sånne som knekker i vind.

:heia:
Postet 22-05-09 den 18:10 av
Gammel
trøtt sin avatar
Du er kjempeflink som går på en steptime. Jeg er imponert over de som virkelig gjør sånt. Jeg gjør det ikke, men hadde jeg stått ved siden av deg så hadde du fått deg en god latter over hvor ukordinert det går an å bli.

Stå på.
Postet 22-05-09 kl 20:32 av trøtt trøtt er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
Du er kjempeflink!
Og signerer gjengen over.
Glem bertene.
Postet 23-05-09 kl 21:35 av Nasse Nasse er ikke aktiv
Gammel
Vanilja sin avatar
Takk, damer!

Bertene var glemt helt til ny time i går. Men nå begynner minne igjen å bli vage.
Postet 28-05-09 kl 21:03 av Vanilja Vanilja er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Vanilja

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no