Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Blomst

oppfriskning i heimen

Rangér dette innlegget

oppfriskning i heimen

Postet 26-10-09 kl 22:57 av Blomst

Ja da er vi endelig i gang med å pusse opp her, vi har tatt litt nå og da, men nå er det skikkelige greier på gang her.
Mannen elsker å rive ned, men synes ikke der er fullt så gøy å sette opp igjen....til min store fortvilelse...
Det begynnte med at jeg kom hjem fra jobb halv ni en kveld i sommer, da kunne jeg stå i stua å lukte på blomstene i hagen *SKRIIK*
Da var kledningen ute revet og vinduet pluss litt av veggen i stua borte, vi ska ha et lite vindu istedet, så nå er vinduet å kledningen på plass, men innvendig blir stueveggen prydet av gul stuffing.....har dradd for gardinene he he.
Forrige torsdag var jeg i Råde å hentet en bil, og etter mange timer bak rattet, vel hjemme, ble jeg møtt av et kjøkken i total kaos men det må jo bli sånn før det blir bra, men kunne gjerne tenkt meg et "varsko her"
Men fikk nå ryddet opp og kaste masse.....deilig altså, mannen har revet en tømmervegg som var der og erstattet det med nydelig ferdig malte panel plater i eggehvitt, malt resten på lørdag og søndag.
Vi har skrudd ned noen skap som hadde hjemmesnekkre hyller, satt skapene ordentlig på linje med underbenken, å skal ha litt større hyller i mellom, med en sort pleksiglass dør foran.
Til helgen er det gulvet sitt tur, der skal det legges plater før grått belegg med ruter i skal pryde det, deretter er det kitchenboard mellom benkene.
Så har jeg funnet et lekkert kjøkkenbord, men tror jeg venter til januarsalget for å se om det blir noen prosenter på det......gleder meg til å bli ferdig.
Rett etter jul er det stua sin tur, tapeten er allt i hus

Kommentarer totalt 0

Kommentarer

 
Nylige blogginnlegg av Blomst

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no