Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Vanilja

Noe er galt

Rangér dette innlegget

Noe er galt

Postet 03-10-09 kl 21:13 av Vanilja

Det er helg. Jeg er ferdig med å jobbe for denne helga. Ingenting tilsier at jeg ikke skal ha det bra akkurat nå. Snart er det litt lørdagskos som står for tur, sammen med film. Men allikevel sitter jeg her og er i veldig dårlig humør. : oppgitt: Jeg har alltid latt humøret styre hverdagen min, men jeg har som regel allitid vært glad. Vimsete og rar, men glad. Nå i den siste tiden har humøret mitt falt noen etasjer ned, og det synes jeg er veldig slitsomt. Jeg liker IKKE å være sur, men føler jeg er det titt og ofte. Det er virkelig ikke meg, så noe må være galt.

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
:klemme:
Postet 03-10-09 den 21:15 av
Gammel
Så vondt. Det er ikke noe hormonsvingninger på gang, da? :klemme:
Postet 03-10-09 den 21:42 av
Gammel
Guava sin avatar
Postet 03-10-09 kl 22:01 av Guava Guava er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Uff da. Håper det går over fort.
Postet 03-10-09 kl 22:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Kirsebær sin avatar
uff da ... Tror du det er en grunn? Er det noe som ikke er bra? Er det noe som ligger og gnager?
Eller er det bare sånn ugrunnet dårlig humør?

Prøv å finn på noe for deg selv som er hyggelig og som gjør deg glad. Eller tren skikkelig hardt så du får ut gruffet på innsiden.

Dårlig humør er slitsomt når man ikke er vant til det.
Postet 03-10-09 kl 22:18 av Kirsebær Kirsebær er ikke aktiv
Gammel
m^2 sin avatar
det er ikke bare høsten som kommer på da?
Postet 03-10-09 kl 22:33 av m^2 m^2 er ikke aktiv
Gammel
Vanilja sin avatar
Vel, jeg har det vel egentlig ikke så bra i forholdet jeg er i nå. Så det er vel kanskje det som ligger bak. Men liker ikke helt å se det svart på hvitt.
Jeg får ikke vært meg selv 100% og det merker jeg er mer vanskelig nå som operasjonen gjør så mye postivt med meg. Før gjorde det liksom ingenting at jeg måtte forandre meg litt, men nå sliter jeg.

Jeg = veldig sosial, spontan, leken og rastløs.
Han = Sosial angst, sjalusi og dermed veldig hjemkjær. (Høres veldig fæl ut, men det er egentlig ikke noe vondt i gutten. Ellers hadde jeg gått for lengst)

Samtidig som det i sommer har vært en del med eksen og dattera hans og bla bla bla.
Jeg setter krav, ingenting skjer fordi det nå "går så bra". Blæh!

Ja, det var vel kanskje kveldens utblåsning. Så jeg hadde vel kanskje svaret selv her.

Postet 03-10-09 kl 23:11 av Vanilja Vanilja er ikke aktiv
Gammel
Jeg har det sånn noen ganger.. sånn skikkelig at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Er dritsur.
Her er det pms storsett. :flau:

Håper du finner ut av det.. det er fælt å ha det sånn. :klemme:
Postet 03-10-09 kl 23:27 av Joika Joika er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Postet 04-10-09 kl 00:13 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Du har rett og slett mye å tenke på, du. Det er klart det kan utløse slike triste dager. :klemme:
Postet 04-10-09 den 00:53 av
Gammel
Nessie sin avatar

Det kan nok være forholdet som gnager vil jeg tro, ut i fra det du skriver. I tillegg til at det skjer mye med kroppen din nå.
Postet 04-10-09 kl 08:57 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar
Ut fra ting jeg har lest tidligere kan det nok være forholdet som gnager ja. Håper dere finner ut av det - kanskje dere kan få noe hjelp sammen?
Postet 04-10-09 kl 19:25 av Karamell Karamell er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Vanilja

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no