Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 06-04-21 kl 05:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
Morgen. Litt mer usikker på god.

Jeg har sovet ganske dårlig. Det har snødd litt mer. Vi har ett dagsenter i nærheten av oss, med en vaktmester, som elsker å brøyte. Han har nå kjørt opp og ned og brøytet den samme bakken i en halv time og jeg blir sprø av lyden.

Men, men. Uken er kort og jeg har masse å gjøre, så da går i hvert fall tiden. Og snart blir det vår igjen.
Postet 06-04-21 kl 07:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Stemmer, uka er kort! Det hadde jeg allerede glemt.

Jeg har rigget meg til på spisestuebordkontoret og skal undervise om litt. Spent på hvor peppa ungdommene mine er i dag, jeg mistenker lite. Avgangselevene klarer jeg å motivere, tror jeg, for jeg skal påpeke hvor kort tid det er til vitnemål.
Postet 06-04-21 kl 07:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sovet dårlig hele påska, men det har ikke vært så farlig for jeg har hele tiden visst at jeg kunne sove så lenge jeg ville på morgenen. Men kl 5 i natt gikk det plutselig opp for meg at sånn var det ikke i dag. Vel, vel ... dette går nok fint. Jeg har blitt god på å "hvile" når jeg ikke får sove skikkelig.

Det er fryktelig mye e-post å se gjennom, men første øyekast avslører at mye bare kan leses fort gjennom.
Postet 06-04-21 kl 07:49 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg ble også holdt våken av en brøytetraktor flere ganger i natt. Så jeg så for meg at det var kommet 30cm nysnø. Når jeg stod opp, var det usle 5cm. Brøyte sideveier kl 5 i natt virker jo litt gøy da. Jaja, neinei. Mye å gjøre, får vel kanskje starte litt.
Postet 06-04-21 kl 07:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Kort uke, MYE jobb!
Postet 06-04-21 kl 08:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Snø Jamen var det ikke kommet mer snø i natt Håper det regner bort i løpet av dagen, men er ikke overbevist.
Jobbemessig ser denne uken ikke så ille ut, men erfaringsmessig kan det fort snu.....
Postet 06-04-21 kl 08:51 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! På jobb, sykt stor ordremengde (til oss å være), så her er det bare å komme seg i arbeidstøyet!
Postet 06-04-21 kl 09:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mandagsmøtene, som denne uka er tirsdagsmøtene, er i gang.
Kommer arbeidsfolk i dag og håper de ikke kommer før møtene er ferdig. Har gitt beskjed.
Postet 06-04-21 kl 09:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Drittvær, stresset tenåring på morgenkvisten og tette bihuler. I dag hadde jeg virkelig trengt å starte arbeidsdagen med å smalltalke litt med kollegaer. Men i stedet har jeg gjort unna alle de små epost/telefonoppgavene, og lekt litt med hunden mens jeg laget meg te. Så nå må jeg nesten finne ut hvordan jeg skal få tatt fatt på den store oppgaven. Bah.
Postet 06-04-21 kl 09:09 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar

Jeg sovnet heller ikke før i 5-tiden i natt, men etter å ha sovet både lenge og vel i påske så er jeg likevel foreløpig på pluss-siden.
Postet 06-04-21 kl 09:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Morgen! Ikkeno mer snø her heldigvis, men sovet dårlig har jeg. Dvs. kunne sovet som en stein om ikke mannen, som sov veldig dårlig, måtte pirke i meg hver gang jeg nesten sovnet, fordi jeg da visstnok puster litt høyt/snorker et par ganger før jeg sovner. Jeje, blir vel bedre til natten igjen. Solen skinner her, men det er surt og kaldt ute. Jobben er seg selv lik, på godt og vondt. Bare å kaste seg uti det igjen.
Postet 06-04-21 kl 09:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Bursdagssang for minste på senga i dag. Med eldste på facetime fra Trondheim. 16-åring i hus.

Jeg er på jobb og forbereder forhandlinger med de tillitsvalgte om omstrukturering og eventuell overtallighet. Kjipe greier, men vi gjør prosessen etter boka (og har fått tilbakemelding og veiledning under veis av noen i etaten som veileder skoler i slike saker) og så skånsomt som overhode mulig. Derfor viktig at alle tallene stemmer og regnestykkene er riktige. Å regne ut stillingsprosenter for ansatte som jobber både på skolen og AKS er ikke enkelt.
Postet 06-04-21 kl 10:32 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Dagen ble ikke som jeg hadde tenkt gitt. Henger på et venteværelse gitt.
Postet 06-04-21 kl 12:11 av star star er aktiv nå
Gammel
venla sin avatar
Sovnet alt for seint i går, og syklet til jobb i høyt lag av sørpe. Så kom frem trøtt, iskald og våt. Men med kaffe og hyggelige kolleger steg humøret raskt. Straks spennende møte som vil si noe om hvordan resten av jobbuka blir.
Postet 06-04-21 kl 12:45 av venla venla er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no