Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 03-04-21 kl 06:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

Lite søvn her.
Men nå venter frokost og deretter en løpetur. Kanskje sola kommer etterhvert også? Håper å få med meg barna på en tur ut.
Postet 03-04-21 kl 10:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen.

Jeg våknet av at det lå noen oppe på føttene mine, katta har tydeligvis knekt koden med hvordan få opp soveromsdøra, og var veldig fornøyd med å ligge i senga.

Vi har 15 åring i hus i dag. :hurra: Pga korona og alt, så blir det ikke noe selskap, men de er lovt isbar til dessert etter middag.
Postet 03-04-21 kl 10:19 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet ikke før klokka fem, så det er jo strålende. Skogsterapi i dag, været ser ut til å spille på lag.
Postet 03-04-21 kl 10:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Ungene spiser godteri fra påskeeggene, mannen lager frokost, og jeg snikjobber litt på morgenkvisten.
Postet 03-04-21 kl 10:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Dagens plan er at vi må en tur og handle, når jeg har rotet meg gjennom dusjen.
Også prøver jeg å få gitt bort en sofa på finn, slik at jeg kan få en krok av stua til hobby/vev, så har også sendt mld på en gammel seksjon som hadde vært genial til oppbevaring inne i kroken der, når sofaen forsvinner.
Postet 03-04-21 kl 10:58 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Nå står påskelabyrinten på programmet, etterpå skal jeg ut å handle litt småting. Ellers så blir det vel sløving som vanlig.
Postet 03-04-21 kl 11:08 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Har sovet godt – og litt lenge – for første gang på leeenge. Nå har jeg dusjet, skal spise litt, og så må jeg handle. Håper det ikke er for mye folk. Haha.
Postet 03-04-21 kl 11:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Her snikpynter jeg egg og sniktegner kart for å opprettholde jentungens tro på påskeharen. Regner med at Harry Hare stikker innom med kartet mens vi er i stallen.
Postet 03-04-21 kl 12:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg skal i gang med å lage påskeegg-labyrint. Har gjort en byttehandel med mannen om at han drar i butikken og jeg lager labyrinten. Men angrer litt nå, hodet føles nokså tomt.
Postet 03-04-21 kl 12:03 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Må snart komme meg i dusjen og så ut for å handle litt. Må bare huske at butikkene stenger kl. 16 i dag.
Postet 03-04-21 kl 13:38 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Sol, strikketøy og lydbok, det var alt jeg hadde å berette i dag.
Postet 03-04-21 kl 16:17 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fin hyttedag i dag. Lang morgen i senga, deretter en fin skitur. I det vi kom ut i skiløypa brøt sola gjennom skylaget. Og nå slakker hele flokken rundt omkring på hytta.
Postet 03-04-21 kl 18:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no