Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 20-02-21 kl 09:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Jeg og søsteren er på småbruket. Ligger nå og hører på måkeskrik og bølgeskvulp og skal straks stå opp og lage kaffe. Rart og veldig deilig å være uten fammen en helg. Mye tid bare vi fire siste året for å si det sånn.
Postet 20-02-21 kl 09:31 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Rolig lørdag hjemme. Jeg er trøtt og daff og har ikke kommet lenger enn til kaffe og bok. Blir en rusletur til biblioteket senere i dag og så middag hos kjæresten i kveld. Fin lørdag.
Postet 20-02-21 kl 09:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen, jeg ble vekket 0630 av katta som mjauet så sårt, viste seg at han hadde hørt at Bonusgutten sto opp. Så jeg har bare hatt en rolig morgen, skal kjøre til sentrum nå og hente medisiner, og kjøpe ferske rundstykker til ungene. De sover enda, bortsett fra Bonusgutten. Han skulle delt litt av morgenfugl-evnene sine med mine to, haha.

Blir veldig rolig lørdag her. Eneste planer er egentlig og begynne å kjellerstua, og få ordnet til ungene der, men vi får se hvor langt vi kommer.
Postet 20-02-21 kl 10:03 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Første hjemmehelg siden nyttår, ingen ski denne helgen. Jeg bør vaske vinduer i dag, men det er sikkert ikke så lurt når det regner?
Postet 20-02-21 kl 10:58 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vår herre tar seg av vindusvasken i dag, 007.
Jeg skal på matbutikken i dag. Eneste plan. Egentlig burde jeg vasket et bad også, men det er ingen som dauer om det blir gjort i morgen i stedet.
Postet 20-02-21 kl 11:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg skal i stallen i regnværet og av alle ting ha RIDETIME en til en med privatinstruktør, og DET er det noen år siden sist jeg har gjort ass. Jeg planlegger for å neppe kunne gå i morgen.

Og i kveld skal jeg jobbe. Tastejobbene gjøres ikke av seg selv nutildags.
Postet 20-02-21 kl 11:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt i senga. Det høres ut som det regner. Det beryr plussgrader som betyr at jeg burde gi sykkelen litt sårt etterlengtet stell. Hmmm.
Postet 20-02-21 kl 11:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal få kvitta meg med søpla i boden i dag. Og så må jeg bake litt.
Postet 20-02-21 kl 11:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Rolig morgen her også. Jeg drikker kaffe, spiser appelsin og ser på regnet.

Jeg lurer på om jeg kanskje skal se litt på TV. På dagen . Hadde jo vært ganske deilig
Postet 20-02-21 kl 11:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Jeg har 16-åring i dag! Gaver på sengen og god frokost. Senere skal vi ut og kjøre litt for aller første gang.

Vinterferie er det også.
Postet 20-02-21 kl 11:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer så mye med, 16-åringen, millact.
Postet 20-02-21 kl 12:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mmmm, lørdag! Det blir riktignok en helg i rettebunkens tegn, men det hjelper noe utrolig å få sove lenge, spise luksusfrokost, henge rundt i pysjen osv. osv.
Postet 20-02-21 kl 12:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Mini-vinterferie har startet. Hjemme, men vi skal kose oss her!

Hunden har spist og ødelagt en hel rekke elektriske dingser i det siste (OK, point taken, du får nye tyggebein!), så jeg må få levert dem på gjenvinning og erstattet det som trengs. Sukk.

Men, det passer bra som eneste plan en regnvåt lørdag!
Postet 20-02-21 kl 12:29 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har fått vondt i halsen så her blir det innedag/helg.
Postet 20-02-21 kl 12:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Rolig lørdag her og. Innleda vinterferie med morgenlevering til frokost («croissanter er det beste jeg vet, mamma»), og siden har det gått i strikking og kaffe ved kjøkkenbordet. Størstegutta gamer, mannen støvsuger og minstemann har besøk av venninne. Bare velstand. (Rettebunke i morgen. Det tenker vi ikke på nå...)
Postet 20-02-21 kl 13:16 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Burde rense og ordne i hønsehuset i dag. Må ordne med presang og få levert den til mormor. Og ellers berre kose meg med mellomste denne helga.
Postet 20-02-21 kl 13:18 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da er søpla kjørt bort, stolen eldste har her er kjørt ned til x og utelysene er tatt ned.
Visstnok glatt rundt om, men ikke der jeg har kjørt.
Postet 20-02-21 kl 14:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her er det sløv dag etter arbeidsmøte fulgt av vin i går. Og vinterferie noen dager! Neppe helt jobbfri, men skal prøve å ligge unna.
Postet 20-02-21 kl 16:14 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God lørdag! Har hatt en rolig dag, vasket bilen, skiftet sengetøy, øvekjørt med studenten til skolen for å hente instrumentet. Mannen er nemlig i karantene. Mutant-virus i klassen der han har praksis. Dvs ventekarantene på oss andre til han får testresultat. Kjipt for studenten, hun skulle til venninne og møte 2 andre venninner, en etterlengtet kveld. Men nope. Her blir det mgp, bobler og tapas.
Postet 20-02-21 kl 19:32 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no