Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 14-02-21 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
God morsdag og alt det der! Jeg starter dagen hos kjæresten, senere i dag er det middag med ungene. Planen er å bake noen boller en gang utpå dagen også. Mye fokus på mat i dag.
Postet 14-02-21 kl 09:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Vi skal entur i slalåmbakken. -12 nå. Brrrr. Ikke milig å booke og 1 t å kjøre, håper det ikke blir bomtur og at vi tar på nok klær.
Postet 14-02-21 kl 09:38 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Brrr sier jeg fra sengen. Har husets kaldeste soverom.

Blir bollebaking her og, når ungene har stått opp. De har lovet å servere meg frokost, men foreløpig sover de.
Postet 14-02-21 kl 09:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Her har det blitt mildere, og er 0 grader nå. Det skal visst begynne å blåse kraftig senere i dag, og da blir det nok kaldere i huset igjen.

Ingen store planer for dagen. Tror det blir bollebaking, må høre med de 3 gutta mine om de vil ha. Lasagne til middag, eller ut å spise, det er heller ikke helt bestemt ennå.
Postet 14-02-21 kl 09:53 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
God morsdag, fastelaven og valentine. :svett:

Jeg er fremdeles mett etter kaker og søtsaker, fra mellomstes bursdag på torsdag, men skal vel klare å skvise ned en fastelavensbolle i dag.
Postet 14-02-21 kl 09:54 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg er på den smale sti, så boller utgår. Men asiatisk take away til middag er et godt plaster på såret.
Jeg har fått ny ryggskinne til morsdag av barn og mann, den skal testes i bakken i dag. 22,8 blå ute, så vi tar livet med ro inntil videre.
Postet 14-02-21 kl 10:34 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Her har Lillesøster og Bonusgutten overnattingsbesøk, så de er nå blitt servert vaffel til frokost.

Langtidssteking av middagen har stått på siden i går kveld, plan i dag er at vi må grave oss frem så vi kommer oss ut i morgen tidlig, haha.
Føles ut som hele vinterens dose av snø er kommet på et døgn..
Postet 14-02-21 kl 10:42 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her er det fryktelig mye som skal feires i dag, så det er vel bare å komme i gang med frokost så vi rekker gjennom alt.

Neida, morsdag er ikke viktig, men jeg syns det er veldig hyggelig at ungene gratulerer meg og eldste har bakt bolle i hjerteform til meg!
Postet 14-02-21 kl 11:17 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg sitter nå her og venter på at Russell Crowe skal komme med blomster og konfekt på døren. Han kan få være i karantene hos meg.

Utenom det har jeg rydda litt og vurderer å bake boller, og skal ta med bikkja på tur. Tenåringskjærestene i huset tar seg av Valentinesdelen av dagen, og det vanker kanskje en morsdagsklem på meg etterhvert også.
Postet 14-02-21 kl 12:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har verken fått ris, søte barnetegninger eller konfekt. Derimot har jeg lagd røre til espressois, så nå skal ismaskinen få kjørt seg.

Ellers: Rettebunke.
Postet 14-02-21 kl 12:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Jeg fikk klemmer og nydelig kort av to unger i sengen. Nå er eldste ute og feirer trippel 16-årsdag ved venninner ute i skogen i nydelig vintervær. De fikset alt selv og har handlet inn. Deilig med store barn.
Postet 14-02-21 kl 12:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
I går var jeg skikkelig opprørt over den stakkars familien på Tøyen som ble kastet ut av leiligheten sin, og i dag er jeg rett og slett skikkelig glad over at spleisen for å hjelpe dem har samlet inn over en million kroner! Kanskje de kan få kjøpt leiligheten og kan bli boende.
Postet 14-02-21 kl 14:52 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her har eg fått frukost og eit maleri av minstemor. Kake lagde me saman i går og middagen har eg satt på. Blomstrar har eg kjøpt sjølv.

Kanskje eg skal prøve å strikke litt i dag. Har lagt opp til genser, men så var det stopp. Har ikkje strikka på fleire veker.
Postet 14-02-21 kl 15:36 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det bare meg så ingen blomster eller gaver. Men boller skal det bli. Tester ny oppskrift.
Postet 14-02-21 kl 17:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har bakt boller! Og mens jeg var ute med bikkja forfattet tenåringssønnene veldig søte morsdagsbrev til meg. Nå skal jeg hente jentungen min!
Postet 14-02-21 kl 18:12 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no