Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 07-02-21 kl 06:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
God morgen! Jeg har tydeligvis sovet godt i natt, for ifølge politiloggen har det skjedd mye i bydelene rundt meg. Kjekt å sove gjennom bråket. Planen for dagen er uteaktiviteter i ymse varianter, vinter på denne måten er fantastisk! (Sol, snø og minusgrader).
Postet 07-02-21 kl 07:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Ikke helt sikker på hva dagen i dag bringer. I går var det både trugetur og cafe med ei venninne, og middag hos et vennepar senere på kvelden. Mulig jeg tar meg en ny trugetur i dag hvis det ikke er for kaldt.
Postet 07-02-21 kl 08:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen, jeg ble vekket 07 av at katten satt utenfor soveromsvinduet vårt og mjauet sårt. Kjæresten hadde nok sluppet han ut rett før, for da jeg sto opp var det fyr på ovnen, og han sov på sofaen.
Han var borte fra 07 til 23 i går for å tømme huset til exen, så tror det blir rolig dag i dag.

Vi skal få inn en sofa og ned en treningssykkel, men det blir i ettermiddag, når broren min kan hjelpe.

Nå har jeg musikk på øret, kaffe i koppen, strikketøy og kompis i USA på chat. Kjæresten sover, Bonusgutten er oppe, Lillesøster sover, og Storebror er på boligen, og skal ikke hentes før 1445.

Jeg ble litt frustert over full stue i går, og bar ned 10 cd hyller, og 5 esker med cder ++++ i går når kjæresten kjørte siste turen i går, og det betaler jeg litt for nå, haha. Kjellertrappa vår er helt forferdelig, så jeg burde jo ikke startet med det der selv, men, nå er det iallefall nede.
Postet 07-02-21 kl 08:56 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Utrolig nok sov jeg til 8.30 i dag. Det skjer jamen ikke ofte, men gjorde utrolig godt. I dag er planen en tur til SATS for å løpe på mølle. Føles helt feil å løpe inne når det er sol ute, men det er for kaldt for astmaen min Får gå tur med hunden istedet. Må også jobbe litt.
Postet 07-02-21 kl 09:36 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sov lenge idag jeg også, deilig.
Ingen sol enda her men håper den kommer.
Først trening.
Postet 07-02-21 kl 10:00 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgen! Eg skal arbeide litt i dag, og sp kjem kjæresten og jentungen på middag i kveld. Det blir koselig. Ute er det saktedalande snø og ikkje sol enno.
Postet 07-02-21 kl 10:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Jeg tror jeg har blitt teen igjen; jeg sover altfor lenge i helgene.

I dag må jeg brette klær. Jeg vil ikke! Det er kanskje på tide når minstemann må ta pappas sokker. Av og til angrer jeg på at jeg har meldt meg frivillig til å ta denne delen av husarbeidet, men heller det enn støvsuging, som er mannens ansvar. Så jeg må vel bare gjøre en innsats jeg også.
Postet 07-02-21 kl 10:43 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Dagens plan er å vaske bilen. Det trengs. Det er kaldt, men tørt ute så eg håpar den tørker i sola og at dørane ikkje fryser igjen.
Postet 07-02-21 kl 10:54 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Vi sov lenge, dvs jeg gjorde. Ungdommen var oppe.

Det snør fortsatt slik det bare kan gjøre på Sørlandet i februar. Frykter det må måkes nok en gang i dag.
Postet 07-02-21 kl 11:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det er deilig å våkne uthvilt litt før åtte!

i dag tester jeg kirsebærpaioppskrifter og så skal jeg strikke og vaske klær. Overkommelig programaltså.
Postet 07-02-21 kl 13:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Heisann, hoppsann, jeg har altfor mye å gjøre på jobb og kommer ikke til å greie å ta igjen backloggen denne helga heller. Men jeg får da redusert den litt.
Postet 07-02-21 kl 13:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no