Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 02-02-21 kl 07:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg hadde fri igår, så å starte arbeidsuka på tirsdag slik at det føles nesten som helg allerede, det var en lur løsning.

Nuvel, må få sendt 15-åringen på skolen, telefonmøte kl 8, fysisk til jobb etterpå.
Frokost da kanskje.
Postet 02-02-21 kl 08:41 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Først! Lurer på om jeg må ut og måke foran garasjen? Hvor stor kant la brøytebilen der?
Postet 02-02-21 kl 08:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Jeg var visst ikke først.

Vinter i sør. Fint, selv for meg som ønsket meg vår i går.
Postet 02-02-21 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Sofakontor og fullt ulltøy her i dag. Jeg skal til fysisk kontor eller møterom de siste tre dagene denne uken, så i dag skal jeg nok klare å nyte hjemmekontoret.

Jeg skal følge et webinar og i dag skal jeg faktisk følge det på ordentlig. Jeg har en tendens til å tenke at jeg kan høre litt på det på siden og få jobbet litt også. Men jeg er nok ikke så god til å multitaske som jeg tror og får på ingen måte alt med meg, så i dag skal jeg faktisk konsentrere meg.
Postet 02-02-21 kl 08:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Tja, skal vi se. Hjemmekontor ... herfra til evigheten. Men det er lyspunkter i sikte. Snuppa skal på dag7-testing for korona etter å ha vært definert som nærkontakt med en vikarlærer. Tester hun negativt, så er hun ferdig med karantene. Det gleder vi oss alle til.

Knerten har utsikter til både full skole og ordentlig håndballtrening på fredag. Det er stas, for selv om trenerne har vært superflinke til å finne på alternativ trening, så blir man ikke en bedre håndballspiller av å ake ned og springe opp en akebakke.

Og DER fikk jeg akkurat tildelt et megaprosjekt på jobb. Fy fillern. Dette blir kjempegøy - og MASSE jobb. (Jeg tror aldri i hele mitt liv at jeg har vært SÅÅÅÅ klar på at jeg ønsker meg en oppgave. Dette prosjektet er som skapt for meg.)
Postet 02-02-21 kl 08:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Noen dager til med rapportering, og så skal jeg være sykemeldt for å bli kvitt en skulderbetennelse. Samtidig skal mannen på jobbreise utenlands (det har aldri før hørtes så eksotisk ut!), så jeg lurer på hva jeg skal finne på de dagene.
Postet 02-02-21 kl 09:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Jeg tror rett og slett at jeg også skal ta sofakontor i dag når jeg er ferdig med oppgavene som krever flere skjermer.
Postet 02-02-21 kl 09:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har en rolig morgen, skal på mammografi og til øyelege. Øyelege er 1.5 times kjøring herifra. Så jeg skal ta med meg mamma så hun skal få sett på spisebord, også håper jeg at jeg rekker å se på bil.
Postet 02-02-21 kl 09:16 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. Håper yngste er på skolen, mens eldste er hjemme. Han reagerte nok på noe han spiste i går for magen er ikke på lag.
Det var stille på jobb i går, men nå er de aller fleste på jobb.
Postet 02-02-21 kl 09:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
God morgen! Hjemmekontor her også. Eller gjemmekontor, som jeg sier akkurat i dag.
Postet 02-02-21 kl 09:48 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, har helt i meg en bøtte kaffe og fått fyr i peisen. Føler meg sånn passe produktiv i dag.
Postet 02-02-21 kl 10:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal på jobb. Først med gutta som treng ekstra norsktimer, inkludert han som lever på afrikansk tid, og som eg berre må gå fra for å rekke neste time ofte. Timen er for hans del over når oppgava er gjort, ikkje når det ringer ut ganske irriterende, og ganske søtt. Så islam i vg3- klassen. Så foreldremøte på zoom for jentungen sin klasse.
Postet 02-02-21 kl 11:02 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen!

Grattis Tjorven, høres spennende ut!!

Kaldt ute, fyr i ovnen nede i stuen, grei varme på skråtak-kontoret. Blir utrolig bra med gult nivå for 14-åringen, samt at det ser ut til å kunne bli svømmetreninger igjen nå! Studenten får også en del mer tid fysisk på skolen, det trengs virkelig! Det gjelder for så vidt også vet-studenten, men han er jo mer dreven og klarer seg bra i kollektivet. Jeg for min del ser ingen ende på hjemmekontortilværelsen, har nok gitt litt opp der.
Postet 02-02-21 kl 11:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg ER så lei av kulden!
Jeg hater, virkelig hater å fryse. Og jeg blir så altfor fort kald. Nå sitter jeg på fjernkontoret, med stillongs, uten mulighet for å justere temperaturen på ovnen, og er kaldt.

Og så er jeg sur for at vi bare må gi slipp på en normalsommer i år, og mannen tenker at vi bør planlegge noe konkret for Norgesferie. Men jeg vil ha syyyyyden, og varme.

Drittdag!
Postet 02-02-21 kl 11:55 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no