Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 21-12-20 kl 06:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gjesp. Uvant å måtte jobbe på ein mandag. Har vanligvis fri, men no i juleferien er ting snudd litt opp ned. Er heldigvis ferdig tidlig.
Postet 21-12-20 kl 07:15 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Siste arbeidsdag før ferien. Selv om jeg har mistanke om at maskinen kommer frem litt i morgen også.

Rolig dag. Men dessverre med et tannlegebesøk der jeg må bytte ut en gammel fylling, så jeg vet at jeg må bore.
Postet 21-12-20 kl 07:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ferie sånn rent teoretisk, men planen er å jobbe litt før ungene kommer rundt lunsjtider. De blir bare til i morgen kveld, så vi skal jule oss intenst den tiden.
Postet 21-12-20 kl 07:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg har ikke ferie, men håper at disse tre dagene blir rolige. Det kan se sånn ut, men jeg vet av erfaring at det fort kan skje noe uforutsett. Sånn er det bare i denne jobben.
Postet 21-12-20 kl 08:03 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jobb her også, men i det minste veldig få møter. Har litt som er greit å få unnagjort før jul, siden det venter mer arbeid etter. Foreløpig har jeg kaffe og stearinlys, men må snart gjøre i hvert fall hode og overkropp klare for Teamsmøte.
Postet 21-12-20 kl 08:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er på kontor-kontor og her har vi byttet inngangskontroll, og det nye kortet mitt, som skulle være tilpasset det nye systemet, virket overhodet ikke. Det var så vidt jeg slapp inn. Securitasvakta hadde jo ikke egentlig lov, men siden jeg hilser på henne daglig og av og til stopper opp og snakker også, kjenner hun meg så godt at jeg slapp inn allikevel.
Postet 21-12-20 kl 08:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jobb her og, på kontoret i dag. Tar kortere dag i morgen og så blir det juleferie helt til januar.
Postet 21-12-20 kl 08:37 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb. Møter for det meste. Så skal yngste bli kvitt litt blod og jeg til fysio.
Postet 21-12-20 kl 08:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På jobb, sånn rent fysisk i hvert fall. Hjernen har allerede tatt ferie.
Postet 21-12-20 kl 09:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På plass foran PCen på hjemmekontor og håper at det blir rolige dager framover. Er mange småting som bør sluttføres før nyttår, så det hadde vært greit med noen timer arbeidsro.
Postet 21-12-20 kl 09:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor, men hodet har visst tatt tidlig juleferie.
Postet 21-12-20 kl 09:25 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter visst på hjemmekontor i dag også. Jeg trodde at jeg skulle klare å bli ferdig før jul på fredag, men det ble jeg ikke. Nå har jeg drømt om jobb som må gjøres i to dager, så nå skal jeg bare få det gjort.

Og så har det dukket opp jobb i romjula også, men det er ikke av den verste sorten, så jeg overlever.

Det er uansett veldig rolig hjemme. Mannen sitter på sitt hjemmekontor i 2. etasje og begge ungene sover. Det kommer de nok til å gjøre en del timer til.
Postet 21-12-20 kl 09:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gwæh, hvorfor må det komme inn en større jobbkrise 21. desember når jeg allerede hadde plenty å gjøre ferdig før jul?! Urettferdig!
Postet 21-12-20 kl 09:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter hos frisøren. Har offisielt ferie, men det blir noen timers jobbing når jeg kommer hjem - litt retting og litt annet som må tas unna.
Postet 21-12-20 kl 10:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Vi har vært og handlet inn til jul, og jeg er både sur, varm og sliten.
Mangler bare noen småting nå, det skal kjæresten få ta seg av, no more butikker for me.

Begge ungene på skolen, Storebror skal på avlastningen i dag, og jeg og Lillesøster har bestemt at hun tar fri i morgen. Vi trenger sårt juleferie nå, så da blir det sånn.
Postet 21-12-20 kl 10:41 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg fortsetter prosjektet vi-har-samlet-i-snart-25-år-på-tide-å-kaste. Vi har så mye søppel lagret. Har sendt forespørsel til søppeltaxi nå (duger ikke med bitteliten bil når såpass mye skal bort).
Postet 21-12-20 kl 11:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blånn: Og det er et prosjekt du starter med den 21. desember???? Du er virkelig et overskuddsmenneske.
Postet 21-12-20 kl 12:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Nei. Har ikke startet i dag, nei. Har holdt på et par uker. Og blir ikke ferdig til jul. Men taxi kommer i morgen og da blir vi kvitt noe søppel. 9-10 kasser med bøker, 3 kasser med dvd-er + noe mer er på vei opp på loftet. 5 kolonialkasser med bøker, flere poser ned tekstiler, gamle soveposer etc står allerede klart til henting. Når alt det blir borte blir det lettere å sortere mer (for da får jeg stableplass). Vi har så ufattelig mye. Blir sikkert en taxi til i slutten av januar om dette fungerer bra. Jeg har sortert en stund. Og tenkt at vi burde bestilt container eller noe, men mannen har sagt at det bare er å kjøre det bort selv. Vel, det har ikke skjedd. Og vi får ikke stor bil før i februar (levering februarish) og jeg vet ikke om jeg har lyst til å bruke splitter ny Tesla til søppelkjøring.
Postet 21-12-20 kl 12:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
PS: Vi kjører også lavterskeljul.
Postet 21-12-20 kl 12:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Du imponerer, Blånn!
Postet 21-12-20 kl 16:45 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no