Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 18-12-20 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Jeg sover så dårlig for tiden, får jegseks timer søvn er jeg heldig. Fire timer natt til i går, fem og en halv i natt. Gode ideer til hva jeg kan gjøre? Jeg sovnerom kvelden, men sover ikke natta gjennom.

Nå er det tid for kaffe!
Postet 18-12-20 kl 08:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har dessverre ingen gode søvntips, er på samme kjøret selv. Kan ikke huske sist jeg fikk seks timer effektiv søvn. Noen onde sjeler vil ha det til at det er aldersbetinget, men det hører jeg da ikke på.

Jeg sliter med hodet om dagen, er konstant kvalm og uggen som en konsekvens av det. Etter dagens undervisning tenker jeg å legge meg flatt en stund for å se om det hjelper. Etter lunsj har jeg dessuten juleferie, det hjelper nok litt.
Postet 18-12-20 kl 08:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
15-åringen sliter med søvn hver høst og vinter. Kjøpte vektdyne til henne på Jysk på Black week salg. Det kan virke som hun sover noe bedre.
Siste skoledag på begge. De er klare for ferie.
Postet 18-12-20 kl 08:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
I dag skal jeg få ryddet mailboksen min før jeg skal på fysisk lunsj med mine fineste og næreste kollegaer, uten de og FP så vet jeg ikke om jeg hadde kommet meg gjennom 2020.
Etterpå så er det allmannamøte på Teams og så er det juleferie.
Postet 18-12-20 kl 09:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb for en kort stund.
Postet 18-12-20 kl 09:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På plass på hjemmekontoret.
Kaffe i koppen. Gleder meg til i kveld håperhåperhåper at det kommer noen innom til eldste som har bursdag.
Postet 18-12-20 kl 09:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Siste vanlige arbeidsdag i år. Jeg må jobbe litt i neste uke også, men har avtalt med sjefen at jeg fordeler det med noen timer på hver av dagene slik at jeg ikke trenger å stå opp tidlig.

I dag går vi ut og spiser for å feire at ferien er her. Jeg har ingen julefølelse overhode, så vi går på knertens favorittrestaurant Dinner (kinesisk mat).

Og så pleier jeg alltid å se Love Actually når ferien starter, men siden jeg skal jobbe litt i neste uke også, så kan det hende at jeg sparer den.
Postet 18-12-20 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
jeg sliter med å få sove om kvelden (natten), men sover svært godt om morgenen. Godt jeg har hjemmekontor og ikke trenger å stå opp så tidlig.

Først er det helg og så har jeg 3 arbeidsdager før en en liten juleferie. Skal også jobbe to dager i romjulen, men det er begrenset arbeidstid heldigvis.
Postet 18-12-20 kl 10:25 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Her var det møte fra 8 i dag, så frokosten ble inntatt ved PCen. Har et par arbeidsdager til uken og et par i romjulen, men tempoet senker seg nok betydelig etter i dag siden de aller fleste tar fri og det ikke blir så mange møter.
Postet 18-12-20 kl 10:49 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Arrangert julefrokost på ungdomsskulen i dag. Måtte tenke litt nytt, men det blei gjennomført med stor suksess.
No er eg igrunn trøtt og sliten. Er juleavslutning på jobben om nokre minutter, usikker på om eg orker. Og ungane reiser vist i dag = null julestemning hjå meg. Skal jobbe neste veke og, så eg tar juleferie på onsdag.
Postet 18-12-20 kl 13:16 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag! Jeg har god effekt av 1 mg melatonin, både for å sovne fortere og sove mer jevnt gjennom natten. Våkner kun få netter nå, vanligvis er jeg oppe minst en gang pr. natt. Alder og mørketid påvirker min søvnrytme i alle fall.

Travel fredag, alle skal gjøre "alt" før de tar juleferie, men nå er det uansett snart helg da!
Postet 18-12-20 kl 13:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har tatt helg og helgehandelen.
Postet 18-12-20 kl 14:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Nå er det straks helg her også. Og studendattera er på vei hjem.
Postet 18-12-20 kl 16:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Hjemme! For en dag! Virker som alle har mistet vettet nå rett før jul.
Postet 18-12-20 kl 17:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Helg og ferie! Satser på at smittevern ikke ringer de neste dagene.
Postet 18-12-20 kl 17:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har egentlig hatt feriedag i kontorjobben min, så jeg stakk innom klassen min for å ønske god jul. Det var så koselig at jeg ble der til de var ferdige på skolen(De er ferdige 11.10 på fredager) I ettermiddag har vi hatt den tradisjonelle julegrøten siden ungene mine drar til pappaen i morgen. Nå er det avslapping og håndball.
Postet 18-12-20 kl 21:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no