Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 01-09-20 kl 07:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Straks på vei ut døra. Skravletime først. Må fylle litt bensin og hente en pakke før det.
Postet 01-09-20 kl 09:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor og snart webinar før jeg skal på en fysisk jobbsamling litt seinere i dag. Prøver å haste ferdig en presentasjon, så jeg er egentlig ikke her.
Postet 01-09-20 kl 09:39 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Hjemmekontor i dag, som lider litt under at jeg var Veldig Flink™ i går. Men jeg har da et tonn e-post å skrive.
Postet 01-09-20 kl 10:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Lillesøster hjemme i dag også, samboer skal på et møte etterhvert, jeg burde gjøre husarbeid, men er helt kake, så vi får se hva det blir utover dagen.

I morgen er 3-4 timers skype-møte med hab.team, så må finne på noe smart der, i tilfelle Lillesøster må være hjemme i morgen og.
Postet 01-09-20 kl 10:05 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg trodde at jeg hadde en rolig dag i dag. Men jammen ballet det på seg likevel.

Stort møte på fredag, som jeg ikke kan forberede meg så mye mer på. Men likevel litt nervøs. Jeg gleder meg veldig til fredag kveld.
Postet 01-09-20 kl 10:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hah, noen minutters pustepause etter at et møte faktisk sluttet litt tidlig. Juhuu!

Ellers er dagene så fullpakket med møter for tiden at jeg blir helt svett. Og så begynner jobben å forvente at vi skal møte på jobb innimellom også. Skal jeg liksom bruke halvannen time av dagen min på å reise til jobb?? Meningsløst!
Postet 01-09-20 kl 10:26 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Kontordag på meg, her er det stille og rolig. Må bare finne en kaffemaskin som virker!
Postet 01-09-20 kl 10:30 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på hjemmekontoret og forbereder meg mentalt på et litt rart møte senere i dag. Jeg må være ganske streng med en fyr som er ekstremt happy-go-lucky, og jeg er tvil om han i det hele tatt kommer til å skjønne hva jeg snakker om. "Hæ? Leverer ikke jeg? Jo, du får jo noe ... kanskje litt tynt og etter at du har mast 3-4 ganger, men jeg leverer. "
Postet 01-09-20 kl 10:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kaldt å sykle til jobb i morges. Og skjørt som arbeidsantrekk var muligens ikke helt gjennomtenkt. Litt sliten i dag.
Postet 01-09-20 kl 10:48 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Har brukt den siste halvtimen på å overtale barn som ikke liker å sykle til å hente sykkelen sin siden klassen skal på tur.
Postet 01-09-20 kl 11:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
15-åringen gikk fornøyd til skolen i grått skjørt, for september er høst!

Sol og nydelig vær, men litt kaldt på morgenen.

Huset flyter, skjønner ikke det; det var jo strøkent til konfirmasjon i helgen. Vi var borte hele ettermiddagen/kvelden i går, så oppvask ble ikke tatt ei heller klesvask.
Postet 01-09-20 kl 11:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Uvanlig blytung tirsdag, med ingredienser som fryktelig syk bestemor og våkennatt i kjølvannet av dette. Heldigvis har jeg både forståelsesfull sjef og fine elever, så jeg har det bedre enn jeg kunne hatt det. Kaffe hjelper liksom ikke helt i dag.
Postet 01-09-20 kl 11:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blondie.

Hodet mitt fungerer ikke helt i dag.
Postet 01-09-20 kl 11:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg er heime. Har ingenting foran ein klasse å gjere i dag, ikkje på teams ein gong. Rævva dustehelse.
Postet 01-09-20 kl 12:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Litt av og på med sola her i dag. Jeg venter på at den skal komme frem, slik at jeg kan sette meg ut i lunchpausen.
Postet 01-09-20 kl 12:21 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie
Postet 01-09-20 kl 12:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det ble blytungt og full stopp i arbeidsdagen her også, gitt.
Postet 01-09-20 kl 14:34 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no