Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 24-04-24 kl 05:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Det ble en nervepirrende kveld i går, men utrolig morro. Blir tomt de neste 3-4 månedene gitt.
På vei til jobb. Syns det var kaldere ute i dag enn igår selv om gradestokken sier motsatt.
Postet 24-04-24 kl 07:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til mitt første rektormøte (rektor kunne ikke). På agendaen er blant annet ny opplæringslov.
Postet 24-04-24 kl 07:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, på hjemmekontor i dag også. Venter på sistemann skal forlate huset, slik at jeg får det for meg selv.
Postet 24-04-24 kl 08:07 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal ta blodprøve i dag, det er vel det mest eksotiske som skjer. Enn så lenge er det kaffe og bok.
Postet 24-04-24 kl 08:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er på dag 10 med feber som ingen forstår hvorfor jeg har. Begynner å bli rimelig sliten. Halsprøven fastlegen tok i går var negativ, og CRP <5, så jeg venter vel bare på at det skal gi seg. Pause fra jobb, da.
Postet 24-04-24 kl 08:26 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hjemmekontor og helt stille rundt meg.
Postet 24-04-24 kl 08:39 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Så slitsomt, Appelsin. God bedring.

Litt trøtt morgen, men humøret er greit likevel. Solen skinner, mannen serverte meg kaffe før han dro på jobb og jeg har en rolig arbeidsdag i vente.
Postet 24-04-24 kl 08:41 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mulighet for en rolig arbeidsdag her også, hvis det ikke kommer noe inn fra sidelinja. Time til røntgen i kveld for å se om det er noe i lungene som gjør at jeg har hostet så lenge.
Postet 24-04-24 kl 08:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring, Appelsin.
Hjemmekontor her også idag. Starter dagen med kurs/webinar.
Har sovet i natt da idet minste.
Postet 24-04-24 kl 09:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Har også sovet ok i natt, og svimmelheten jeg hadde i går er nesten over. Relativt rolig dag på jobb ser det ut til.

God bedring Appelsin.
Postet 24-04-24 kl 09:01 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God bedring Appelsin

Hjemmekontor på meg og. Sitter her og fryser. 1 grad var det da jeg stod opp. Fremdeles ikke noe vår i sikte, men det ser ut til at det skal bedre seg noe neste uke.
Postet 24-04-24 kl 09:21 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Appelsin.

Jeg har sovet godt i natt og unnet meg litt ekstra tid på morgenen hjemme. Nå har jeg drukket kaffe og pratet med hyggelige kollegaer, så humøret er på topp. Det er nydelig vær ute og jeg skal unne meg kort dag, rask trening og tid i hagen.
Postet 24-04-24 kl 09:26 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God bedring appelsin.

Også syk, dag 6, høy crp og vondt overalt. Passer mildt sagt dårlig. Sofa og pledd.
Postet 24-04-24 kl 09:31 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God bedring til Appelsin!

Jeg har nesten aldri feber, men er så sliten for tiden. Har kjørt litt for hardt løp i forrige uke, og krysser fingrene for at det skal hjelpe med en rolig helg - og de plutselige fridagene som dukker opp i mai.
Postet 24-04-24 kl 09:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar

Takk, og god bedring til Trixie og tink.
Gleder meg desperat til en tur i vårfjellet.
Postet 24-04-24 kl 11:54 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til Trixie og Tink.
Postet 24-04-24 kl 13:30 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle syke

Jeg føler meg omsider rimelig frisk, men det har tatt sin tid. Mange syke overalt nå virker det som.
Postet 24-04-24 kl 17:29 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no