Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 31-05-21 kl 08:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Mandag, hjemmekontor og kaffe.
Jeg skal på jobbintervju i dag, og venter på å høre noe etter det jeg var på før helgen.
Postet 31-05-21 kl 09:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Mandag, sol og varmt. Mye jobb som venter, så her er det bare å gå på! :svosj:
Postet 31-05-21 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her var det morgenlevering fra mannens jobb i dag, så alle gode forsetter på en mandag fløy rett ut vinduet. Det var fin frokost da.
Postet 31-05-21 kl 09:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter i fullstendig nedstrippet leilighet (på husets eneste innendørsstol, det sier jo litt!) og venter på stylisten. Jeg er støl i en masse sære muskler jeg ikke ante jeg hadde, og boden vår er fullstendig Tetris. Knapt en luftlomme! Nå burde jeg jobbe litt, men jeg vet ikke om jeg har noen konsentrasjon igjen å ta av.
Postet 31-05-21 kl 09:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Toffskij, jeg tror ikke jeg hadde en eneste 100% effektiv arbeidsdag i den verste salgsperioden. Men nå er det snart over for dere også vil jeg tro.
Postet 31-05-21 kl 09:36 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen.

Sola skinner, vaskedama er straks ferdig og min plan i dag er utendørsliv.

Guttene er på skolen, Lillesøster har vært på parkeringen på skolen, så var det full stopp for henne.
Og jeg hadde lovt at hvis det ble for vanskelig, skulle vi snu og dra hjem. Håper at det at jeg holdt lovnaden i dag, gjør det blir lettere i morgen.
Postet 31-05-21 kl 09:37 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Sol og full sommer, meldt 25 grader. 7.klassingen er sendt på skole i shorts og godt smørt inn. Han ble litt rød lørdag.

Jeg er enda på hjemmekontoret. Rolig så langt, men har et møte om en times tid.
Postet 31-05-21 kl 09:39 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Her lar solen vente på seg bak et lag med tåke, men når den bare kommer frem så tror jeg at det kan bli en strålende dag i dag også.
Postet 31-05-21 kl 09:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! 10. klassingen er sendt avgårde på klassetur. Jeg er på jobb. Sitter i teamsmøte med 9 deltakere + tolk. Interessant.
Postet 31-05-21 kl 09:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tåke, hjemmekontor og mandag. Nå går det på stumpene løs med hjemmekontor, altså. Umotivert så det holder. Det hjelper lite at dagens siste teamsmøte er ferdig kl 17..
To streikende ungdommer hjemme også.
Postet 31-05-21 kl 09:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!

Tåke her også, men jeg har troa på at den letter før lunsj.

Har et småsykt barn svinsende rundt meg, og det frister å ta en ekte sykt-barn dag og bare pjuske rundt.
DET er jammen forskjell når man har hjemmekontor. Terskelen for å logge av når man har syke unger er desidert høyere.
Postet 31-05-21 kl 09:48 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen fra spisebordkontoret. Det er tåke ute og jeg er trett etter en litt dårlig natt

Men, i helgen har jeg lest gjennom kontraktutkast til hytten som vi overtar i slutten av måneden. Jeg gleder meg til å få det på plass, også for å få oversikt over nytt lån og kunne planlegge litt fremover. :kontrollfreak:
Postet 31-05-21 kl 09:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontoret, men skal faktisk på mitt fysiske kontor i morgen. Da skal jeg ta imot en sommervikar, og hun må få pc og vi må sjekke at alt fungerer. (IKT nekter å svare på at alt er i orden, så jeg har min tvil.)

Jeg har hatt en innmari fin helg. På lørdag jobbet jeg dugnad på fotballkamp og på søndag spiste familien lunsj på restaurant. Da var magisk å få gjøre noe som var tilnærmet et liv igjen. Dette er ting jeg har savna noe så innmari.

Det gode været var jo heller ingen festbrems akkurat. Det var bare overgangen fra ullsokker til tropevarme som kom litt plutselig på.
Postet 31-05-21 kl 09:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt brå mandag, ungen har ødelagt laderen til telefonen. Den eneste, ja. :Jeg er helt avhengig av å ha operativ telefon (bruker den også i jobben), så etter jobb må jeg ut på shopping. Hvor får man tak i slikt billigst?

Ja, god morgen og sånn.
Postet 31-05-21 kl 10:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Clas Ohlson pleier å ha rimelig og bra, Blondie
Postet 31-05-21 kl 10:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Perfekt! De er i gangavstand. Takk.
Postet 31-05-21 kl 10:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med ny hytte, Blå!
Postet 31-05-21 kl 10:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med hyttekjøp, Blå! Så gøy!
Det ble brått sommer i Norge ja. Vinterjakken henger fortsatt i gangen, og ble senest brukt for et par uker siden.

På fjernkontor i dag, tilbake til kontor-kontor i morgen. Vi startet med å olje verandaen i går, og oppdaget at vi hadde bommet fullstendig på antall liter vi trenger. Så i dag må vi handle mer og få ferdig tenker jeg.
Postet 31-05-21 kl 10:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer med hytte Blå! Det er jo et fint område og passe avstand til byen.

Er på kontoret fordi hjemmekontoret er fullt av en streikende, en streikerammet og en som avspaserer. Da er det mer effektivt å komme seg på jobb.
Postet 31-05-21 kl 10:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med hytte, Blå, så spennende!

Så flott at de kom seg på tur, Blånn. Ble det Sørlandet? Her ble det ingen tur; streik og smitte. Så turkontoen er fremdeles fylt opp.
Postet 31-05-21 kl 10:23 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg venter på legetime og å få vite om jeg fortsatt må være 50 % sykemeldt (fra streiken).
Postet 31-05-21 kl 10:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Både jeg og eldste har møter. Dermed måtte eldste rømme inn på mitt rom.
Nydelig vær ute.
Postet 31-05-21 kl 10:36 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med hyttekjøp, Blå!
Postet 31-05-21 kl 11:31 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Blå!! Spennende tider!

Er på kontoret, solen skinner, what's not to like? Hadde ikke helt skjønt akkurat hvor mye jeg har savnet kontoret før nå. Selv om det kun er to andr her i dag. Blir nok variabelt oppmøte en lang stund fremover.
Postet 31-05-21 kl 11:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg jogget med hunden og trente styrke før jobb. Og så sitter jeg her på hjemmekontoret og synes det er alt for varmt, og får ikke gjort en dritt.

Jeg har egentlig bare meg selv å skylde på, men jeg er ordentlig mandagssur i dag.
Postet 31-05-21 kl 13:01 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Legetime unnagjort - nå prøver jeg å komme meg i gang på rommet jeg pusser opp. Skikkelig lang dørstokkmil!

Har ellers endelig fått tak i pappa, der jeg gikk rett til mobilsvar i hele går. Noen (en av stesøsknene mine, regner jeg med) har overtalt han til å bytte fra Doro til iPhone8, og han er superfrustrert, stakkars. Nå går det visst ikke an å ringe inn til han. Han mente at nå var det nok, han skulle ha tilbake Doro-en. Han trenger den bare til å ringe og sende meldinger uansett.
Postet 31-05-21 kl 13:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer, Blå!

Jeg har kjøpt hansker og beskyttelsesbriller og brekkjern og vil mye heller ramponere hus enn å lese til eksamen.
Postet 31-05-21 kl 13:46 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no