Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Julekaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Julekaffe

Postet 24-12-22 kl 07:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
God jul! Jeg pusler litt før kjæresten våkner, lite stress nå. Alt er klart til i kveld og to av barna mine kommer for å feire. Blir fint!
Postet 24-12-22 kl 08:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God jul!

Vi har fått alle ungene i hus og det er bare så herlig.
Postet 24-12-22 kl 09:07 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg stresset ingenting i går, og innser at det burde jeg gjort. Men jeg rekker fint å lage surkål og shine bad i dag også.

Og, nå står juletreet der det skal stå igjen. Jeg klarte nemlig å VELTE juletreet bittelille julaften! Velte det over meg, til og med! Og ungene er visst så godt oppdratte at de løp til for å hjelpe i stedet for å dokumentere elendigheten.
Postet 24-12-22 kl 10:13 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God julemorgen! Nydelig himmel ute, kaldt og fint. Julesnøen forsvant, men det er rim og frost, så det får duge som hvit jul. Ingen andre planer nå enn å snart varme horn jeg bakte i går, i håp om at noen ungdommer rekker frokost mens de er varme, se på tv, lufte seg litt og sette pinnekjøtt på kok. Vi har ingen gjester, så her er det rolige forhold med bare husets folk.
Postet 24-12-22 kl 10:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God jul.

Vi er innesnedd, har prøvd å få storebror våken, sånn at han kan måke oss ut. Jeg tror kanskje vi går til broren min litt senere.
Postet 24-12-22 kl 11:17 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da er vi i gang med matlaging. Jeg har nå talt opp kjeler og fordelt slik at vi vet hvilke som skal brukes til hva. Det er mye jobb med både ribbe og pinnekjøtt med fullt tilbehør, men da får alle mat de liker på julaften.

NRK viser ikke «ribbe minutt for minutt» i år, men vi fant den på nett-tv, så nå durer den avgårde her allikevel. Den hører liksom med.
Postet 24-12-22 kl 12:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God jul!

Leiligheten er strøken. Bortsett fra mitt rom, men det skal bare jeg se.
Venter på foreldrene mine og så blir det lunsj.
Postet 24-12-22 kl 12:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ekte juleglede - knerten fikk klippe av gipsen på armen i dag.

(Han brakk/bristet håndleddet på håndballcup for noen uker siden.)
Postet 24-12-22 kl 13:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God juul!
Jeg har forsovet meg i dag, noe som igrunn går fint når man er alene på julaften. Men var en tur ute hos ei gammel fin tante med julegaver, og ser nå Askepott og spiser nennes rundstykker til frokost, bakt i går kveld. Venter ei venninne innom før resten av dagen blir alene, kanskje med en vandringstur i det fine været
Postet 24-12-22 kl 14:09 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
God jul!

Straks tid for siste skituren før vi skal hjem å sjekke ribba og bare sløve frem til middagen. Friske 12 blå på fjellet!
Postet 24-12-22 kl 14:15 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God jul, folkens! Vi har fått en god del ekstra julesnø, så jeg startet dagen med å måke innkjørselen så vi kunne gå til garasjen og måke frem garasjeporten så vi kunne få ut bilen og kjøre til gravlunden og måke frem graven til pappa så vi kunne sette lys på den. Nydelig med nysnø, da, og det er ganske vindstille og bare et par minusgrader, så det er i grunnen veldig pent vær. Og så får man jo hilst på masse naboer (og hundene deres) når man måker innkjørsel!
Postet 24-12-22 kl 14:19 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
God jul alle sammen!
Postet 24-12-22 kl 14:31 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
God jul fra sofaen hjemme hos mor og far. Første gang siden 2004, i årene i mellom er det stort sett jeg som har ordnet jul. Godt å kunne være sammen med min familie også for en gangs skyld.
Postet 24-12-22 kl 15:12 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Pinnekjøtlukta brer seg, det er kø for å få nokre minutt på badet for ordning av hår og sminke, mannen går tur med pelsklingen, no blir det jul.
Postet 24-12-22 kl 17:03 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Her dufter det deilig pinnekjøtt, vi har vært på noen graver og roen har senket seg.
Postet 24-12-22 kl 17:28 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no