Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 23-12-22 kl 07:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. På vei på trening, men spørs om jeg kommer meg ut med bilen. For tidlig for han som brøyter her, og en del snø nå, men jeg får bare prøve og se.
Postet 23-12-22 kl 08:48 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Det var jammen meg tidlig for trening, Stompa.
Her er det frokost nå mens jeg prøver å få en oversikt over dagens gjøremål. Vi må handle, pinnekjøttet må i vann, det må vaskes litt, senger må res.. det er vel bare å komme i gang.
Postet 23-12-22 kl 09:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg våkna 3 timer før jeg måtte opp i dag.

Vi skal la juleforberedelser være juleforberedelser, og stikke ut på ski i dag! Spådd nydelig vintervær med sol!
Postet 23-12-22 kl 10:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 23-12-22 kl 10:22 av Timar
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet kl 5 og fikk ikke sove igjen. Skikkelig ubrukelig! Nå har vi litt småting å ordne før vi skal i 2 x bursdagsselskap.
Postet 23-12-22 kl 10:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Trodde jeg skulle komme meg ajour, men blir kasta på ting som må gjøres nå og som tar flere timer.
Postet 23-12-22 kl 10:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det totalt winter wonderland i dag, med 11 minusgrader. Kanskje eg skal lufte meg. Ellers kjem det fine folk til årets beste kveldsmat hos oss, og prøver fokusere på det, og ikkje på at eg er sliten og ikkje heilt klarer lande etter ei veke med masse dritt på jobb. Men men. Det blir bedre for kvar dag.
Postet 23-12-22 kl 10:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Snart julelunsj på jobben. Jeg har hatt den beste jobben i dag, nemlig å pusle rundt og kutte, hakke, koke, skjære, pynte og dekke på til nevnte lunsj. Etter det tar vi juleferie - helt til tirsdag.
Postet 23-12-22 kl 11:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
God lillejulaften, folkens.
Denne julen er veldig annerledes for oss. Og for å liksom sette kronen på verket, er jeg blitt skikkelig syk.

Heldigvis virker mannen og de to barna som er hjemme. Vi har juletre og mesteparten av maten i hus. Pøblis' transport av syke foreldre foregår med munnbind på.
Postet 23-12-22 kl 11:20 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Jeg har juleferie, og har hatt deilig, rolig frokost etter at katta mente at jeg burde stå opp halv ni.
Får vel støvsuge og handle litt mat i dag.
Postet 23-12-22 kl 11:44 av Shun Shun er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Juletreet vårt var så vått at vi satte det opp i stua i går for å tørke før pynting i dag (det skjer ellers aldri). Resultatet er at jeg føler at vi er praktisk talt ferdige med alt selv om vi ikke er det. Får vel for skams skyld pakke inn julegavene i det minste. Og faktisk pynte det derre treet.
Postet 23-12-22 kl 13:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det hoppet nettopp et skadet rådyr forbi, og umiddelbart etterpå en med gevær på ryggen som jeg velger å tro er fra viltnemnda. Nå er rådyrets lidelser over, og jeg er litt lettet over at min datter ikke kikket ut vinduet mens dette pågikk.

(Det er ofte rådyr i hagen vår, til hennes (og min) begeistring.)
Postet 23-12-22 kl 13:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kom meg på trening til tross for store snømengder. Var på senteret litt over 8; hadde en jåle-avtale klokka 10.30 og ville trene før det for å få mest mulig ut av dagen. Hvilket i praksis betyr at akkurat nå sitter jeg ved kjøkkenbordet og vurderer norsktekster.
Postet 23-12-22 kl 15:21 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
s.n.ø. Heldigvis har vi bunkra opp mat, ved, gåver og alt vi treng i fleire dagar. Dette orkar eg berre ikkje forholde meg til. (Eg har måka racerbane i hagen så hunden kan lufte seg der innimellom. Det blir litt lite tur akkurat no.)

Men ja! Folk. Mine folk. Venner og kjente. Eg blir altså så glad og rørt. Mannen var og henta posten i sta og i postkassa hadde ei venninne lagt eit glas med molter til meg. Noko av det beste eg veit. Herlighet, kor eg skal kose meg med ferskt brød, moltesylte og kaffe i morgon formiddag.
Postet 23-12-22 kl 19:53 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no