Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 03-12-22 kl 07:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

Vekkerklokka var på 7.30, men jeg våkna 6.30. Har strikka litt og spist frokost, nå har jeg satt på peisfunksjonen på TV og sitter og jobber med eksamenspresentasjonen min som jeg skal legge fram tirsdag klokka 11.30. Håper å være klar til ei første gjennomkjøring i dag så jeg får tatt tida.

Løpetime om en times tid - hvis jeg klarer å røre meg etter gårsdagens syke (på best mulig måte) PT-time.
Postet 03-12-22 kl 09:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her våkna jeg før vekkerklokka og trodde jeg hadde forsovet meg. Skjønte ikke hvor jeg var.
Greit nok å våkne før klokka, men den skulle ikke ringt da. Glemte å slå den av.
Fått lest ferdig boka mi da.
Postet 03-12-22 kl 10:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke helt på i topplokket.
Leste legetime, Stompa, og lurte igjen på om jeg hadde feil dag.
Postet 03-12-22 kl 10:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Pelsvennen vakna før 8 i dag og sutra voldsomt på gangen. Måtte nok på do. Høyrde heldigvis yngste sto opp og så vart det stille. Eg kan ikkje få sagt kor sterkt eg misliker å stå opp. Når eg fyrst er oppe går det greit, men dei sekunda det tar å fjerne seg frå senga. Hat!

Det er lite på planen her i dag. Gløymde å setje pizzadeig i går, så må gjere det i formiddag ein gong.
Postet 03-12-22 kl 10:05 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tidlig oppe, ja. Må jobbe ein del i dag - eg ligg etter med vurdering og trengs komme ajour, både for elevane si skulen og for min eigen mestringsfølelse og så er det småplukk og husarbeid, og kanskje ein tur ut. Trur dette blir ei bra helg. Verken etter koronavaksinen eg tok torsdag har gitt seg, det var mildere no enn sist gong faktisk.
Postet 03-12-22 kl 10:06 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Holder visst på å bli forkjølet - det er over et år siden sist (om man ser bort fra korona i februar), så uvant.
Plan for dagen er støvsuging og innkjøp av pastellturkis garn og noen fine julekort. Barn 1 ble operert denne uken, barn 2 har jet-lag, og barn 3 spiser ostehorn jeg lot meg overtale til å kjøpe på kiwi i stad.
Postet 03-12-22 kl 10:07 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ostehorn, ja. Kva er det med dei ostehorna? Ungane her elskar dei, et dei utan pålegg eller noko slag. Eg fattar det ikkje.
Postet 03-12-22 kl 10:09 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er sliten etter korkonsert i går, men skal straks av gårde for å spille min første korpsjulekonsert på 31 år. Det blir gøy.
Postet 03-12-22 kl 10:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Min tenåring hadde med ostehorn som matpakke på tentamen i går. Velger andre kamper, ja.
Skal på helgetur til foreldrene mine i dag, må bare vente på noen store unger som skal stå opp. Yngste har i tillegg overnattingsbesøk, og jeg tror de var seine i går. Jaja, de har fått et klokkeslett å forholde seg til, det pleier å funke. Så foreløpig kan jeg nyte ro og fred.
Postet 03-12-22 kl 11:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter på en buss, snart på vei mot hovedstaden. Litt førjulskos med ei venninne. Spent på om formen holder.
Postet 03-12-22 kl 11:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
I leiligheten på fjellet og har pyntet juletreet i dag, utrolig tidlig, men greit med det som er gjort. Masse snø og helt julekortidyllisk ute, og unger som aker og bråker. Ikke mine da, de gamer… eller sover!
Postet 03-12-22 kl 12:43 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fikk ikke sove i natt før ut på morgenkvisten, så jeg har akkurat stått opp. Kroppen og hodet verker, så spørs om ikke dette blir en rolig dag.
Postet 03-12-22 kl 13:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg går rundt et tjern for å finne igjen geocachene jeg fant sist, men da hadde jeg urutinert glemt penn.
Postet 03-12-22 kl 14:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Jeg har sendt mann og barn til skogs, men ble selv igjen hjemme. Har absolutt minimum med energi, og bihulene krangler.

Her er planen å pusle husarbeid etter energinivå, og ellers se om igjen West wing (for da er det OK å sovne litt innimellom).
Postet 03-12-22 kl 14:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Begynner å bli forkjølet, så en rolig dag. Sendt noen gaver og handlet mat.

Skal gjøre litt rent og se om vi kan få gitt bort noe julepynt. Vi har for mye og for liten plass i leiligheten nå.
Postet 03-12-22 kl 15:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag har vi vært på Ønsketreet og hentet tre ønsker. De seinere årene har vi valgt oss de eldste guttene, «alle» vil jo kjøpe gaver til søte små, så vi tar teåringsguttene, så kan våre egne være konsulenter. Det viste seg st sportsbutikken vi handlet i også bidrar, så da vi skulle betale trakk de fra mange prosent på handelen.

Nå karamellkonfektlaging.
Postet 03-12-22 kl 16:09 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no