Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 12-11-22 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Førstemann! Ingen vits i å ligge våken. Skal kjøpe et par julegaver og rydde.
Postet 12-11-22 kl 08:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Tidlig i seng i går; tidlig våken i dag. Oppe før 7.

Har strikka litt og sett litt tv, nå vurderer jeg debattinnlegg fra Vg1-klassen min. Skal på løpetime om halvanna time og håper å komme fint ned i bunken før det. Skal ha samtaler med alle, så jeg trenger ikke å skrive så mye i tekstene, må bare finne ut hva jeg skal si til dem.
Postet 12-11-22 kl 09:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lurer på om jeg skal henge opp utelysene i dag som det er forholdsvis varmt. Så slipper jeg å fryse av meg fingrene for de er knotete å henge opp.
Først butikkrunde.
Postet 12-11-22 kl 10:30 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Skal spille i er bryllup i dag. Kjekk tradisjon når korpsmedlemmer gifter seg.

Og så skal mannen og jeg på kinodate i dag.
Postet 12-11-22 kl 13:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har jobbehelg på pendlerkontoret, men det er altså det vakreste høstværet man kan tenke seg i dag, gull og blått overalt, så da passer det bra at jeg skal til optikeren i en annen ende av byen så jeg får kommet meg ut og nytt det litt.
Postet 12-11-22 kl 13:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag, sa PCen da jeg logget på nå. Roligere helg enn den forrige, da var det full korpsrulle i oljebyen, spilte med to korps og vant med det ene, veldig moro! I går var jeg hjemme alene på kvelden, helt magisk! Så og hørte på en del av de konsertene jeg ikke fikk med meg forrige helg, spiste sushi sammen med kattene, så på Grey's og drakk litt vin. I dag skal vi på hyggelig middag hos et vennepar, vi blir tre par og det gleder jeg meg til, rolig og fint med god mat og gode samtaler.
Postet 12-11-22 kl 13:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ein variert laurdag rundt i landet ser eg. Kjekt.

Her har eg og 15-åringen hatt sofateneste. Litt slappe begge to, men greit å få krysse av korona i god tid før jul.

Eg har faktisk vore på kjøkkenet og slengt saman pizzadeig, det skal seiast. Dagens gjeremål.
Postet 12-11-22 kl 19:04 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Håper dere blir friske fort, Syrinx.
Fikk meg en god skogstur i ettermiddag, var deilig.
Postet 12-11-22 kl 19:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg trur vi har den lette varianten, så håpar og satsar på at det verste er unnagjort i løpet av helga.
Postet 12-11-22 kl 20:13 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no