Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 23-10-22 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Først i dag igjen. Våknet tidlig. 14-åringen skal bake rundstykker til oss i dag; prøve i gjærbakst i morgen.

Må på kirkegården en tur og plante noe som kan stå i vinter og ta bort vissen lyng, øvekjørelitt og lage fårikål.
Postet 23-10-22 kl 10:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Søndag i denne fine, fine helga!

Teater med FP-folk på fredag, henging i mange timer med den gamle venninnegjengen i går og i dag er det jammen teater igjen! Nå drikker jeg kaffe med turklær på, for hunden har fortjent en ordentlig skogstur først.

Selv om livet som av og på-mamma kjennes skikkelig dust ut stadig vekk, så er det godt å kjenne at både på-uka og av-uka kan være veldig fin!
Postet 23-10-22 kl 11:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 23-10-22 kl 12:58 av Timar
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har trent og skal straks i dusjen. Puh.
Postet 23-10-22 kl 13:45 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Familie quiz.
Postet 23-10-22 kl 14:24 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 23-10-22 kl 19:45 av star
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det litt slapp, men allikevel litt travel søndag. Skal ha komle til middag, og alle i familien inkludert kjæresten(!) til guttungen har ulike ønsker om når de ønsker den servert. Tror jeg har landet på et tidspunkt som passer alle sånn noenlunde.
Postet 23-10-22 kl 17:31 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no