Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 29-01-22 kl 10:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Det er begynt å blåse. Blir nok mest innevær i dag, men har noen ærend også. Men først stå opp og spise frokost.
Postet 29-01-22 kl 10:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Regn, snø og vind i fjellet, så ingen tur i bakken for meg. Hittil i sesongen har vi fått dårlig uttelling for årskortet, men det kommer nok bedre dager.
Postet 29-01-22 kl 10:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har tenkt oss på kamp i dag. Kan bli artig.
Ellers bare daffing og litt rydding.
Postet 29-01-22 kl 11:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ingen planer og jobber litt mentalt med å tenke at det er helt greit. Får puslet litt med husarbeid som ellers ignoreres, nå er det rens av kaffetrakter.
Postet 29-01-22 kl 11:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Her ignoreres alt av husarbeid siden vi snart flytter. Må nok vaske raskt over før vaskefirma tar utvask. Har kasser og rot overalt.
Postet 29-01-22 kl 11:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det ruskevær igjen; vinden uler rundt hushjørnene. Godt at jeg kan sitte inne da; helga er satt av til å vurdere fordypningsoppgavene i Vg3-klassen min, som vi denne gangen har gjennomført i form av digital presentasjon (powerpoint med innspilt lyd). Jeg prøver hardt å disiplinere meg til å vurdere dem på samme måte som jeg ville gjort hvis elevene holdt dem live i klasserommet, selv om det er fristende å spole fram og tilbake og høre deler av dem flere ganger. Erfaringsmessig kommer elevene bedre ut av at jeg ikke hører på nytt og på nytt.
Postet 29-01-22 kl 11:46 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ruskevær kan man si, ja. Jeg mobiliserer hele min sjel til litt fysisk utfoldelse i dag. Det har det vært altfor lite av denne uken. Men først gjøre ikke noe.
Postet 29-01-22 kl 12:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Må dessverre utenfor dørane ein tur i dag. Det frister ikkje i det heile tatt. Vil helst sitte inne med hekletøyet og høyre på været ute.
Postet 29-01-22 kl 12:30 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi skal ha folk på middag!

Jeg pløyer internettet for inspirasjon til tilbehør, og tenker ellers at jeg må få meg en tur ut før sola (soldisen) forsvinner. Fin lørdag!
Postet 29-01-22 kl 12:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitat:
Vil helst sitte inne med hekletøyet og høyre på været ute.
Jeg har bare lyst til å strikke. Det er mye morsommere enn å vurdere elevarbeid. Men jeg tvinger meg selv til å ta tre presentasjoner av gangen, og så innvilger jeg meg en strikkepause. Har kollegaer som kan vurdere en hel klasse uten pause, men det er helt umulig for meg.
Postet 29-01-22 kl 13:16 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Må innrømme at jeg er litt lei av suppeværet ikke mulig å stikke ut en kjapp tur uten å bli våt på alle kanter, og med briller og damp og munnbind på butikken.. så er det mye bedre å strikke inne. Jeg har peisvarme og to gutter på vei til kiwi for å pante flasker
Postet 29-01-22 kl 14:20 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Åh, nå ønsker jeg meg peis også!

(Er det noen som begynner å forstå at jeg prokrastinerer ved å stikke innom FP mellom hver eneste presentasjon? )
Postet 29-01-22 kl 15:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Innvilget meg litt fp tid. Snart pakke noen esker. Gitt bort mer til bruktbutikken.
Postet 29-01-22 kl 15:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Har trent. Dusjet. Fyrt i ovnen. Prøver å lokke den omikronpjuske med noe mat. Lykkes sånn passe.
Postet 29-01-22 kl 16:02 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Har gått tur med hund. Hun syns det var for vått, og jeg kan bekrefte at vinterskoene mine ikke er vanntette lenger. Har bakt brød, så nå skal jeg ta meg litt mat før tur på butikken og shoppe tester.
Postet 29-01-22 kl 16:12 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har peis, men venter på montering. Så får håpe varslede strømbrudd ikke varer for lenge. :brrr:

Sløv dag etter slitsom uke, det trengte vi.
Postet 29-01-22 kl 18:37 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no