Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 19-06-20 kl 08:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i dag. Jeg skal ha gjester i kveld og da passer det fint at ettermiddagen begynner hjemme kl. 16.00.

Været er fortsatt fantastisk og jeg håper det holder seg i morgen også, for søndag venter vi regn. Å se ut på det fine været hele arbeidsuka og ha regnvær i helga er en skikkelig dårlig deal altså!
Postet 19-06-20 kl 09:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har pakket bort jobben og starter f nå. Første etappe er å gjøre rent før det blir monstervarmt.
Postet 19-06-20 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Siste dag jeg har barn på barneskolen. Fra august av regnes de begge som ungdommer. Litt vemodig og litt fint. Jeg har jo vært ekstremt fornøyd med barneskolen til ungene, så jeg kjenner meg ordentlig takknemlig i dag.

Jeg har en stor og skummel leveranse på jobb i dag, men jeg er nesten helt i mål og tror at det jeg leverer blir bra til slutt. Helt på tampen har jeg fått beskjed om å skrive en pressemelding i tillegg til selve arbeidet, og det gjorde det enda litt skumlere.

I kveld skal vi ut å spise middag på knertens yndlingsrestaurant for å avslutte barneskolen skikkelig. Det gleder jeg meg til.
Postet 19-06-20 kl 09:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da har jeg kjørt minsten til barneskolen for siste gang. Avslutning i går.
Har en avtale i dag og trodde den var kl.9 som vanlig, men det var den ikke.
Postet 19-06-20 kl 09:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen fra et kort hjemmekontor. Jeg skal avspasere fra kl. 12 for å få det meste ut av den fine dagen.

Og i kveld skal mannen og jeg ut og spise. Begge jentene har fine planer med venner og livet er godt.
Postet 19-06-20 kl 09:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her har den ene ungen ferie alt, og den andre har ferie om under to timer. Jeg merker at jeg blir litt revet med av all feriestemningen her på hjemmekontoret mitt, men får vel prøve å hoste opp litt arbeidsmoral.
Postet 19-06-20 kl 10:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Dagens sountrack: «sommerferien varer nær ett hundre dager før skolen spolerer humøret, derfor er det så viktig for folk på vår alder å finne på noe å gjøre ...»
Postet 19-06-20 kl 10:20 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Innspurt her også. Skal ha en ukes ferie nå, og vi reiser til Mandal i morgen. Har leid en hytte der. Værmeldingene er strålende, så vi krysser fingrene for en fin uke.

Mannen skal ha et par kollegaer på grilling i kveld, men det får han styre med selv. Jeg får pakke i steden. Vasker klær for harde livet nå (vi har 2 vaskemaskiner). Alltid slik når vi skal på ferie, klær dukker opp alle steder ifra, og alle vil ha med ynglingsklærne sine. Allerede 24 grader her i dag, så det kan bli varmt utover dagen tenker jeg.
Postet 19-06-20 kl 10:22 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg blomstrer på hotellrommet og venter på årets siste møte. De andre møtes IRL, jeg skal delta på Skype. Det blir sikkert interessant.

Etterpå skal jeg ut og treffe Frøkna. Gruer meg litt til "ut"-delen. Skrev i tråden om temperatur at alt over 22 grader er for varmt for meg, og det stemmer definitivt. Synes det er ubehagelig varmt her (Fredrikstad).
Postet 19-06-20 kl 10:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har plutselig ingen møter i dag og greier ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre i dag. Nok å gjøre, men greier ikke å prioritere i dag.

Tenker vi skal ut å spise i dag, på et sted som ungene bestemmer siden det er siste dag på skolen i dag.
Postet 19-06-20 kl 10:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Siste skoledag for alle 3 ungene her idag også, jeg er fortsatt på hjemmekontoret, men sliter med å komme ordentlig igang. Jeg synes det er vanskeligere og vanskeligere for hver dag å motivere meg til hjemmekontor. Vært her siden mars, og sannsynligvis blir det over sommeren også...
Postet 19-06-20 kl 10:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da fikk jeg ordnet henting for minsten sånn at jeg kan dra til avtalen min.
Postet 19-06-20 kl 10:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Å kunne gå med ein liten og lett sommarkjole gjennom Bergen by om morgonen er berre så deilig. Nedtelling til f. Når klokka er halv 5 låser eg døra til sfo og årets sommarferie har starta for heile gjengen.
Postet 19-06-20 kl 10:55 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På bussen på vei til byem. Fikk brev i forrige uke med påminnelse om celleprøve så nå venter gu. Resten av familien kommer etter og vi skal ut og spise. Feire skoleåret og starten på ferien for gutta.
Postet 19-06-20 kl 11:29 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Siste dagen jeg har barn i barneskole. Vemodig, men også veldig kult. Snart kommer storesøster hjem fra skole på Østlandet, det blir deilig. Nydelig vær, som skal brukes til planteflytting og husmaling. Godt å gjøre noe annet etter gårsdagens innlevering av 17 500 ord.
Postet 19-06-20 kl 11:34 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Helt aleine hjemme i dag, så jeg har flyttet hjemmekontoret ned til stuen hvor det er kjølig. Aleine med barn i helgen, så skal snart sikre proviant så vi ikke trenger å handle i løpet av helgen. Matvarer, nok is - og sushi til mor.
Postet 19-06-20 kl 12:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Oversendelse av viktige rapporter er klart og vi har diskutert oss relativt enige. Nå er jeg spent på om/hvor mye oppmerksomhet dette får i pressen. Det er litt morsomt å jobbe med ting man vet havner i avisa (kanskje i alle aviser, men sannsynligvis bare i fagpressen).
Postet 19-06-20 kl 13:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er det nå så varmt at jeg avspaserer tre timer og bare prøver å finne en kjøligere krok enn hjemmekontor. Formiddagen var fin, men nå kommer ettermiddagssola rundt hjørnet og det blir veldig varmt i dette rommet. Jeg tror jeg har et ærend i kjelleren nå. Men klage gjøre jeg ikke!
Postet 19-06-20 kl 13:57 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er ferdig med viktig og litt frustrerende møte. Utkast til referat er skrevet og sendt på gjennomgang. Jeg har spist lunsj og ventet på litt tilbakemeldinger. Men regner egentlig med at ganske mange andre har tatt helg og det gjør jeg og.
Postet 19-06-20 kl 14:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
En klar fordel med kontorkontor er noenlunde temperert inneklima. Men vi er kun meg og to andre her, så det er ikke så mye mer sosialt enn hjemmekontoret. Skal ut og spise med venninne i kveld, gleder meg!
Postet 19-06-20 kl 15:18 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har alle dører åpne og mange vinduer så det er levelig inne hos oss.
Nå er det helg. Må pakke og så skal vi til foreldra mine i helga.
Postet 19-06-20 kl 15:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mitt kontorkontor er varmere enn hjemmekontoret.
Postet 19-06-20 kl 17:21 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no