Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 29-05-23 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Denne pinsen er i år helt unødvendig. Det er 5 grader og silregn ute. Hva skal jeg virkelig med en fridag i mai, da?
Jaja, har tatt på meg treningsklær og skal kvinne meg opp til en time som begynner kl. 10. Pga være har de satt opp mange treningstimer i dag. Jeg har et litt kranglete kne, som jeg er litt usikker på om jeg skal ta hensyn til eller ikke. I dag gjør jeg det ikke, så får vi se.
Postet 29-05-23 kl 09:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
I Nord-Norge snakker vi om Pinseria. Det er nesten alltid kaldt, regn og noen ganger også snø i pinsen. Årets pinse har vært helt etter den boka.

Jeg er på hytta, har morgenyoget og skal snart ut på en bitteliten morgenjogg med hunden. Kjenner på at livet tross alt er godt.
Postet 29-05-23 kl 10:49 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kjenner på en intens glede over fri, men jeg bor jo også lenger sør. Lite å klage på her.
Postet 29-05-23 kl 11:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Greit nok vær i sør, ble mer vind enn meldt, så båtturen utsatt et par helger.
Postet 29-05-23 kl 11:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Vind og småsurt her hos oss. Jeg har ikledd med hettegenser og shorts og lever i et mareritt av pappesker, og en stadig mer påtrengende trang til å gjøre klar til flyttingen som per nå er forsinket på ubestemt tid av byråkratiske årsaker.

Legg til en nylig hjemkommen folkehøyskoleunge med hamstertendenser og minimalt med ordenssans.
Postet 29-05-23 kl 11:11 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er ein lei trekk her, men ellers blødmer heile Hagen og det er eit heilt fantastisk syn som eg gleder meg over kvart minutt av dagen. Og Hegg og syrin dufter. Og eg har ingenting eg må forberede til jobb så eg vurderer å gå laus på garasjen. Den treng litt kjærleik.
Postet 29-05-23 kl 11:12 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Her er det dobbelt lag ull og tøfler som gjelder. Men det er deilig med fri, trengte denne bonusdagen. Tror jeg skal drikke te og se om jeg finner meg en eller annen tanketom film på en av de tusen streamingtjenestene vi har.
Postet 29-05-23 kl 11:16 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Prøver å lese.
Opphold ute, men ikke den store varmen ser jeg på gradestokken.
Postet 29-05-23 kl 11:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har jobbehelg og er sliiiiten, men kom meg gjennom det jeg planla både lørdag og søndag, så det er vel bare å holde koken oppe i dag. Skal trene litt også, ideelt sett burde jeg ha klart dagsmålet før trening. Ok, ikke det, men litt bør jeg få gjort, i alle fall. Bare å begynne!
Postet 29-05-23 kl 11:28 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jobber meg videre ned i sensurbunken. Litt mindre grått og vått enn i går, så i dag skal jeg gå tur med venninne. Prøver å få unna så mye som mulig av dagens sensur før da.
Postet 29-05-23 kl 12:03 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Hadde planlagt egg og bacon til frukost i dag. Kanskje eg skulle hugsa å ta opp brød frå frysaren i går da? Hosta opp ein plan b, å bake raske rundstykker. Fint det, men her er tomt for mjølk. No er plan c å stikke på kafé og ete frukost der.
Postet 29-05-23 kl 12:09 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skjønte ikke problemstillingen før etter en stund, for meg innebærer ikke egg og bacon noe brødvarer. Kafé høres uansett hyggelig ut.
Postet 29-05-23 kl 13:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra grått og trist vestland. Noe av det fine med å komme hjem til mor og ha fri, er anledningen til å ta seg en tur i ekstra frisk luft. Men det utgår når det regner og er 5 grader, da må jeg grave langt etter motivasjon. Lyspunkt i morgen kan det se ut til, så da blir det dobbeltur.
Postet 29-05-23 kl 13:56 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Burde/skulle ha skrivd oppgåve. Kjem ikkje i gong. Ute er det berre gufs.
Postet 29-05-23 kl 14:17 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Man blir ganske trøtt av å stå opp 04.45 for å rekke et fakirfly. Har lyst til å ta en lur, men så var det rettebunken til i morgen, da.
Postet 29-05-23 kl 15:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fått øvekjørt på landevei; godt å ha det gjort, må absolutt øve mer på det de neste ukene. Plan ellers er å kanskje stryke noe og pakke i en koffert. Jobbreise grytidlig i morgen, men kun to dager.
Postet 29-05-23 kl 15:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg hadde planlagt hagedag. Men, siden bergensværet ikke samarbeidet måtte planene endres. Så, nå er soverommet vårt grundig ryddet, støvtørket og støvsugd. Det trengtes.

Nå, litt arbeid, så ikke sjokket blir for stort når jeg kommer på kontoret i morgen tidlig.
Postet 29-05-23 kl 16:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg lager parmesanpoteter uten parmesan, for osten har forsvunnet sporløst og jeg finner den ikke i noen av våre fem (!) kjøleskap. Det er regnfullt og grått ute, men inne er det varmt og godt.
Postet 29-05-23 kl 18:01 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har bakt litt, vært på trening, vasket litt klær og hjulpet tenåringen med å tørke støv og støvsuge rommet. Det trengtes i allefall. Også har jeg sett mange episoder med symesterskapet UK sesong 7. Middag gadd jeg ikke lage, så nå har jeg vippset Peppes en formue, og sendt sønn avgårde for å hente.
Det har regnet uten stopp siden jeg stod opp klokken 8 i dag tidlig.
Postet 29-05-23 kl 18:26 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Rakk jammen en tur likevel i dag, det ble opphold etter middag.
Postet 29-05-23 kl 21:16 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no