Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 24-05-23 kl 07:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er varm og har vært det siden i går kveld, har samme følelsen som da jeg sitter i badstu. Lett å hvile.

I dag skal jeg forsøke å ferdigstille et stort prosjekt, så da er det bare å brette opp ermene.
Postet 24-05-23 kl 08:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke til, Blondie!

Her har Ruter tydeligvis kuttet annenhver avgang på t-banen. Jeg er vant med 2 avganger i kvarteret og sjekker dermed rutetider først på vei ut døra. Det medførte en skikkelig langspurt i morgensola i dag.
Postet 24-05-23 kl 09:15 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen!
Jeg er på kontoret igjen, etter gårsdagens Harry-handel. Det blir mye trasking på harde sentergulv på en slik tur, tror ikke noen av oss har behov for å gjenta det snarlig. Men fikk handlet en del, og funnet ut hvilke glutenfrie varer som er rimeligere der enn her - det var ikke alle.
Postet 24-05-23 kl 09:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Del gjerne i eget innlegg, Celeben. Glutenfritt er så avsindig dyrt i Norge.
Postet 24-05-23 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Sønn som kjører opp nå. Jeg er så nervøs på hans vegne at jeg ikke får gjort noe som helst fornuftig på jobb. Å få lappen betyr ALT for ham, det er fullstendig krise om ham mor formodning skulle stryke. Han er utrolig trygg og god i trafikken da. Har øvelseskjørt mer eller mindre daglig det siste året. Både bykjøring og landeveiskjøring. Det må skje noe ekstraordinært eller han må få syke nerver om det ikke skal gå bra.
Postet 24-05-23 kl 09:27 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Spennende Milfrid, håper det går veien for ham.

Jeg er på kontoret. Ganske så travelt om dagen, siden jeg er vikar for en kollega i tillegg til at det er mye å gjøre med mitt eget for tiden.
Postet 24-05-23 kl 09:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Han ringte nå. De hadde tabbet seg ut og slettet timen hans. Heldigvis fant de ny time til han klokka 12 og den andre kjørelæreren på skolen kunne stille med bil. Men det blir lange timer og vente for ham på biltilsynet. Han ville bare vente der. De hadde en sabi sushi i nærheten som åpner klokka 10, så han får i seg mat.
Postet 24-05-23 kl 09:42 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Krysser fingrene for sønnen Milfrid!

Jeg er klar for en dag tilsynelatende uten møter, men bare rein arbeidstid. Det skal bli bra!
Postet 24-05-23 kl 09:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til til sønnen Milfrid.

Jeg er på jobb. Jeg har sovet godt, men hadde litt underskudd å ta igjen, så jeg er litt surrete i hodet. Men klar nok til at jeg skal klare å sette inn noen ekstra gir.

Synes litt synd på Festspillene som ser ut til å få regn på åpningen. Men håper på fin vær og strålende festspillstemning etterhvert.
Postet 24-05-23 kl 09:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Neimen Milfrid da!!!
Postet 24-05-23 kl 09:59 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I natt var det min tur til å sove dårleg, men fekk nokre gode timar på auget frå 6-tida.

Tom onsdag. Eg trur eg skal bruke delar av den til å binge serie, hjerna treng ei pause kjenner eg.
Postet 24-05-23 kl 11:29 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Jeg skriver hjemmeeksamen. Sliter med fokus, men har 2700 ord av førsteutkastet nå (skal være 4000 +/- 10 %), så det blir vel noe jeg kan levere til slutt. Er mye stress for tida, så jeg har ikke kapasitet til å legge nok arbeid i det til toppkarakter, så det får bare gå som det går.
Postet 24-05-23 kl 11:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Krysser fingrene for oppkjøring!

I hodet mitt er det tirsdag i dag uten jeg helt vet hvorfor.
Leser fag
Postet 24-05-23 kl 11:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg sover knapt for tiden, men det kan jeg gjøre på gamlehjemmet. Spent på 10.klassingen som har sin første eksamen i dag. Nerver i høyspenn, der! Tror ikle hun hadde sovet særlig, heller.

Krysser fingre for oppkjøringen, Milfrid!
Postet 24-05-23 kl 12:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Fine oppgaver i norskeksamen på 10.trinn, elevene på skolen hos meg har jobbet skikkelig godt siden oppstart.
Postet 24-05-23 kl 13:25 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Spent på min 10. klassing sin vegne. Hun var lugn i morges da. "Mamma, det er jo bare som en heldagsprøve"
Postet 24-05-23 kl 13:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Godt å høre at oppgavene er fine, Pamina!
Postet 24-05-23 kl 14:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Fersken, godt å høre! Jeg synes det har blitt mye hausing av eksamen nå i det siste altså. Jeg skjønner at det stresset med å ikke få logget inn er håpløst, men dette har jo vært et KJEMPETEMA i ukesvis. SÅ viktig er det dog ikke.
Postet 24-05-23 kl 14:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Startet dagen med legetime. Går på blodtrykksmedisin pga migrene og den siste økningen av dosen var ikke optimal. Så nå har jeg fått OK på å redusere. Puh
Postet 24-05-23 kl 15:05 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Hørtes riktig ut å redusere ja, mams.

Og Poden stod!
Postet 24-05-23 kl 15:50 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Grattis, Milfrid!!!

Ungen tok ikke skrekken av sin første eksamen, hadde sittet it tiden også.
Postet 24-05-23 kl 15:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Så bra, Fintderhei!
Postet 24-05-23 kl 15:57 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Grattis milfs!
Postet 24-05-23 kl 15:58 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Så bra, Milfrid! Helt herlig for en ung mann det der.
Postet 24-05-23 kl 16:07 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til den ferske sjåføren!
Postet 24-05-23 kl 16:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer til sønnen din, Milfrid, stas!

Varmt i sør, elsker denne årstiden.
Postet 24-05-23 kl 18:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gratulerer med fersk sjåfør i hus, Milfrid.
Postet 24-05-23 kl 21:28 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no