Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 21-05-23 kl 06:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Kanina sin avatar
God morgen! Morgentur med hund er ikke så verst når man kan sitte på en benk i finværet!
Ble dessuten ferdig med en del jobb i går. Det var en lettelse.
Postet 21-05-23 kl 07:36 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter ute i sola med morgenkaffen og nyter sjølufta. Det er noe av det beste jeg vet.
Postet 21-05-23 kl 10:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kaffe i hagen til mamma. og nå snart frokost. Og så må vi pakke og dra oss hjem.

Det har vært så deilig vær og jeg dristet meg til å bade i går i 22 grader vann. Brrr det var kaldt.
Postet 21-05-23 kl 10:29 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
På jobb, vi åpner skolen noen timer for elevene som er kommet opp i matte i morgen. Mattelærerne er her og støtter og hjelper, jeg forbereder rom, frokost, lufter rom og trøster.

Tror ikke vi kunne fått opp et svakere parti i matte enn vi har fått i år. De hadde hatt det så mye bedre om de hadde kommet opp i alle andre fag.
Postet 21-05-23 kl 11:42 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
For en fin omsorg å gi elevene, Pamina, nå ble jeg litt rørt.
Postet 21-05-23 kl 12:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det kom skyer - da var det ikke varmt ute lenger.
Postet 21-05-23 kl 12:04 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Pamina: For en sørvis! Det var imponerende. Knerten skal ha matteeksamen i morgen, men han har fortsatt ikke åpnet bøkene. Men han mener at han ikke trenger det. Jeg er ikke enig selv om han har mattehode.
Postet 21-05-23 kl 13:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Alt som heter eksamen, går jo rett over hodet på oss. Storebror har fri i morgen og torsdag, på grunn av eksamen. De har ikke rom, folk eller noe som helst for elevene på basen, så da må han være hjemme.

Men skal se om han får jobbe et par timer i morgen. For det blir lange dager til han.
Postet 21-05-23 kl 15:00 av Serafin Serafin er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Den lunsjen i går, den drog seg greit til og eg var vel heime rundt 23. Fole kjekt, og i dag har eg vore eit stk slitent menneske. Men det var det jaggu verdt!
Postet 21-05-23 kl 17:50 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dæven for en lunsj! Du må jo være stappmett!!!!
Postet 21-05-23 kl 18:31 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I alle fall utørst, Fintdethei!
Postet 21-05-23 kl 18:36 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Postet 21-05-23 kl 20:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no