Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 23-03-22 kl 08:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Snart klar til å sykle på jobb; ukas heftigste dag ligger foran meg. Er sliten allerede ...

I går svidde jeg av masse penger; kjøpte meg ny sykkel og bestilte ny sofa. Den var riktignok på 50 %, men var ikke akkurat billig uansett. Sykkelen ble også dyrere enn jeg så for meg. Men SÅ god å sykle på etter at jeg har brukt Herremannen sin i hele vinter, som er altfor stor for meg!
Postet 23-03-22 kl 08:39 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontorkontoret. Prosjektet mitt har en snarlig leveranse og jeg strever noe innmari med å få alle de superflinke prosjektdeltakerne til å omsette alle de gode diskusjonene våre til noe som er lesbart for de som befinner seg utenfor møterommet vårt. Jeg føler at jeg har brukt alle "triksene" mine, men det var visst ikke nok denne gangen.

Veldig ofte er det sånn at jeg da bare kan gjøre det selv. Men nå leder jeg et prosjekt om et fagområde jeg rett og slett ikke kan godt nok, så jeg må få dem til å produsere.
Postet 23-03-22 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen !

Ny helvetesdag med to kundepresentasjoner og masse annet. Får holde ut to dager til og så må jeg ta noe fri om jeg skal holde sammen. Trenger å få trent og brukt tid sammen med hesten
Postet 23-03-22 kl 09:13 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tenkte jeg skulle slappe av i kjæresteleiligheten før jobb klokka ti, men så pigges det rett utenfor. Det viser seg å ikke være særlig avslappende.
Postet 23-03-22 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Stompa: Lurt å kjøpe på salg. Jeg er jo så gammel at jeg ikke greier å følge med på salg bestandig, men januarsalget er i alle fall bankers!

Sitter bare å venter på å starte møte nå (når jeg leder møtene får jeg "alltid" 5-10 minutter før møtet starter med bare "tomtid" (det er faktisk planlagt - hater å rushe inn i møter som jeg "eier" uten kontroll, men de siste minuttene er alltid VELDIG kjedelig )
Postet 23-03-22 kl 09:56 av him him er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er på kontoret med tom kalender, jeg har holdt av dagen fordi jeg er vara som meddommer i dag, men nå er nok rettssaken i gang uten meg, så da har jeg ingen unnskyldning for å ikke få gjort masse i dag når jeg ikke har avtaler.
Postet 23-03-22 kl 09:59 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitat:
Stompa: Lurt å kjøpe på salg. Jeg er jo så gammel at jeg ikke greier å følge med på salg bestandig, men januarsalget er i alle fall bankers!
Jeg var innom og rekognoserte under januarsalget, men da var ikke den sofaen jeg bestemte meg for på salg. Hun som hjalp meg var så real at hun sa fra at den jeg ville ha kommer på 50 % salg et par ganger i året og anbefalte meg å vente - så da gjorde jeg det, og har fulgt med på nettsidene til Skeidar (noe jeg ellers ikke gjør). Jeg er med andre ord veldig godt fornøyd med sørvisen på Skeidar her i byen, sånn apropos en tråd ute i forumet om god og dårlig sørvis der mange trekker fram Skeidar som dårlige.
Postet 23-03-22 kl 10:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er på jobb. Var en tur innom i går og skal være her i hele dag. Jobber 40% fram til påske, er spent på hvordan det går.
Postet 23-03-22 kl 10:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontorer og har litt å gjøre.
Var så sigen i går at jeg sovna på sofaen.
Postet 23-03-22 kl 10:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er på jobbreise og det er veldig uvant. Hadde helt glemt at det er lurt å ta av sko i sikkerhetssjekken på flyplasser.
Postet 23-03-22 kl 11:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Kontorkontor.
Har hatt et fysisk møte da og truffet mange fine mennesker, men føler ikke at jeg får utrettet så mye her som hjemme.
Postet 23-03-22 kl 13:28 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no