Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 20-03-22 kl 09:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn. Fikk ikke sove mer. Har satt på kaffen og gått ut på trappa mens jeg venter. Her var det varmt og godt så hunden og jeg ble værende her.
Postet 20-03-22 kl 09:26 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ute og nyter sola før jeg skal være i hallen resten av dagen.
Postet 20-03-22 kl 10:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Tidlig oppe idag igjen, rundt 8. Kaffe inntatt, vaskemaskin igang. Nydelig vær. Skal besøke Munch museet og området der idag.
Postet 20-03-22 kl 10:45 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Hjemme igjen etter en liten tur med bikkja. Det er altså helt nydelig der ute i dag! Skal bake kake til kaffebesøk og cookies til klassen som skal på tur i morgen, og så er det skiskyting. Verdens beste underholdning!
Postet 20-03-22 kl 10:45 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ut på tur i går, og ut på tur i dag. Herlige vårfornemmelsesdager!

I går fikk jeg i tillegg vasket vinduer på innsiden, og beskåret et halvt tre, gitt. Det siste er zen-aktig våraktivitet, altså.
Postet 20-03-22 kl 10:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ligger på verandaen mens jeg hører på podkast, deilig med varmende sol i fjeset! Jeg burde gjort ganske mye, men det kommer overskyede dager til sånt.
Postet 20-03-22 kl 13:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jeg sitter på min nye terrasse. Her er lunt og godt. Blåser litt ved sjøen, men ikke her. Som Blondie gjør jeg lite. Stive skuldre og nakke pga stress.
Postet 20-03-22 kl 14:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Burde sitte ute jeg også, men prioriterer rydding. Har ikke energi i ukedagene.
Har en del jeg vil bli kvitt og irriterer meg over at bruktbutikken ikke åpner før til høsten.
Postet 20-03-22 kl 15:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Star, prøv å gi bort på Finn. Jeg ble kvitt altmuligmann på den måten i fjor. Avtalte henting og satte ting ut på trappa, enkelt og greit.
Postet 20-03-22 kl 18:05 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Heilo, jeg vil tro etterspørselen etter altmuligmenn er ganske stor.
Postet 20-03-22 kl 18:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar


Har flere gi bort annonser, men dårlig med respons på det meste. Vaskepulveret gikk fort da.
Postet 20-03-22 kl 18:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Jeg har også mye på finn nå, ikke en altmuligmann da men. Både gratis og billig. Det eneste som har gått er ett par ski.
Postet 20-03-22 kl 20:44 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Ha ha. Hadde jeg hatt en altmuligmann skulle jeg nok ha funnet annen bruk for han enn å gis bort på Finn.
Postet 20-03-22 kl 23:14 av Heilo Heilo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no