Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 20-05-20 kl 07:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Straks på vei ut døra, men bare for skyss.
Postet 20-05-20 kl 08:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Trøtt - sov dårlig i natt. Trenger snart en dag som ikke er fylt opp med møter fra tidlig morgen til ettermiddag - har en del ting jeg må få gjort som krever litt tid....

Skal bli godt med fri i morgen.
Postet 20-05-20 kl 08:36 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Straks klar for jobb. et par møter i dag. Er så lite motivert for tiden.
Postet 20-05-20 kl 08:49 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Begge på skolen i dag, og begge skal sykle. Lillesøster sitt trinn skal på sykkeltur.
Luksus at jeg ikke trenger kjøre noen, gitt.

Telefonmøte med PPT i dag, også må jeg handle, det er eneste planer. Kjæresten henter guttungen i dag, så da blir det alle tre ungene i helgen. Og det ser faktisk ut som om det blir fint vær!
Postet 20-05-20 kl 08:55 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
På jobb og allerede i Teamsmøte. Strålende sol og straks langhelg.
Postet 20-05-20 kl 09:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag skal jeg ta på alvor at jeg er 50 % sykemeldt. Jeg skal gjøre kursopplegget mitt og jeg skal gjøre yoga. Dette er sånt jeg har fått beskjed om å gjøre, og da skal jeg følge det opp.

Jeg har et møte kl 11 som sikkert krever litt etterarbeid, så jeg skal ikke logge på før det nærmer seg.

Og så skal jeg lure litt på hvordan jeg får terrassemøbler opp til hytta. Vi har en liten elbil med begrenset rekkevidde og hytte 45 minutters kjøring unna sentrum av en liten østlandsby. Hvor mye terrassemøbler kan vi klare å stable inn og hvordan vet vi hvilket utvalg de faktisk har tilgjengelig i denne lille østlandsbyen?

Noen ganger lengter jeg tilbake til da vi hadde SVÆR dieselbil med det som føltes som utbegrenset bagasjeplass. Men veldig ofte tenker jeg at elbilen er helt optimal - særlig hver gang jeg kjører gjennom bomringen.
Postet 20-05-20 kl 09:41 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Godt i gang på hjemmekontoret, men føler at jeg roter. Klarer ikke helt å konsentrere meg idag. Men, det går sin gang, skal ha 3 møter på rappen snart, så da går jo dagen. Skal bli godt med fri i morgen. Uheldigvis ikke fint vær her, men det regner ihvertfall ikke.
Postet 20-05-20 kl 09:58 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Sitter vaglet opp på en barstol i gangen og venter på foreldre som skal signere papirer. VI får se hvor mange som møter i dag. En av elevene i spesialklassen har satt seg litt fast i seg selv og ligger i gangen. En av de andre hopper og spretter bortover. Skolen min har mangfold på veldig mange måter!

I morgen har jeg satt meg opp på en crossfittime. Jeg kjenner at skuldrene og ryggen trenger litt bevegelse.
Postet 20-05-20 kl 10:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. En har tentamen og den andre er fortsatt syk.
Postet 20-05-20 kl 10:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Her er det full kok på soveromskontoret med kaffe, blåbær og Tidenes morgen på radioen. Jeg har fått beskjed om hjemmekontor i hvert fall til 8. juni og muligens til over sommerferien.

Mannen er på jobb, storesøster er hjemme og lillesøster går på skolen akkurat nå.
Postet 20-05-20 kl 10:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ny dag på hjemmekontor og jeg har faktisk kjøpt flybilletter til en nødvendig jobbreise i neste uke. :villoggal:

Hva med å kjøpe terrassemøblene på IKEA, Tjorven? Da får du låne bil tilnærmet gratis.
Postet 20-05-20 kl 10:23 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har en litt baktung dag, med masse møter fra klokka to og utover, og har ikke vært all verdens produktiv på morgenkvisten. Men det var rettebunken, da.
Postet 20-05-20 kl 10:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Det er sol!!!! Ikke sett snurten på ukesvis. Bare snø, vind og regn. Vi skal ta langhelg på hytta. Planlegger litt vedlikehold, fisking, vindrikking og spilling. Mannen har sagt opp jobben sin så vi skal feire ny jobb. Blir bra helg.
Postet 20-05-20 kl 10:44 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Godt i gang på hjemmekontoret, i dag prøvde jeg trikset med å ordne meg som om jeg skulle vært på det fysiske kontoret, og det hjalp visst litt på piffen. Gjennomført konstruktivt møte og ser håp i horisonten for å bli ferdig med en viktig oppgave så jeg kan ha i hvert fall delvis langhelg. Og så har jeg fått drivhus!
Postet 20-05-20 kl 11:14 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er en tur på kontoret, det er noen uker siden sist.

Gratulerer, ingling - jeg er ørlite misunnelig. Jeg fikk nemlig ikke sette opp drivhus pga innsigelse fra en nabo da vi søkte.
Postet 20-05-20 kl 11:26 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Sol og god stemning. Jeg her heldig og har fri tilgang på både hjemmekontor og ekte kontor.
Postet 20-05-20 kl 11:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det er et lite veggdrivhus, 135 høyt, så det er ikke all verdens. Vi må jo fortsatt ha plass til trampoline.. Men det er bedre enn ikke noe drivhus da
Postet 20-05-20 kl 12:05 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har vært ute i solen og begynt å sette opp et stativ til erteplanter. Selv om jeg ikke er noen fan av hjemmekontor, så har det noen fordeler altså.
Postet 20-05-20 kl 13:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har lagt "ordentlig" kontordager til de to fineste dagene vi har hatt så langt i mai. Sånne dager da utelunsj hadde vært ideelt i grunnen. Jeg krysser fingrene for at det blir fint også i langhelgen.
Postet 20-05-20 kl 13:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Der var flyet til Oslo kansellert, så da slipper jeg å ta stilling til om vi skal reise eller ikke. Må finne på noe annet i sommer da.
Postet 20-05-20 kl 13:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Tjorven, jeg synes du skal tenke på hvor mye penger du sparer med bilen, og bestille frakt til hytta. Det koster ikke SÅ mye.
Postet 20-05-20 kl 14:09 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Prøve nabobil eller lignende, Tjorven?
Postet 20-05-20 kl 15:19 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Utfordringen er å finne et sted som leverer på hytta vår. Den ligger riktignok i en kommune av en viss størrelse, men hytta er skikkelig langt unna sentrum. IKEA låner kjører ikke dit og slik jeg forstod nettsidene låner de heller ikke ut biler lenge nok til at vi rekker å kjøre frem og tilbake.

Men nå lurer vi rett og slett på å kjøpe sånne stoler: https://jysk.no/hage/hagestoler/camp...-halden-oliven De får vi plass til i elbilen. (Og morsomt navn på stolene gitt hvor vi har hytte )
Postet 20-05-20 kl 15:38 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Vi kjøpte på netthandel.no, og fikk levert av bring.
Postet 20-05-20 kl 16:08 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no