Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 15-10-21 kl 07:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg har høstferie, men våknet tidlig pga stress. Ikke noe særlig det altså, men helgen som kommer er full av festligheter så det er bare å fyre opp kaffen og komme i gang.
Postet 15-10-21 kl 08:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er fredag.

Har et møte nå straks og etter det er kalenderen tom, så det kan være at jeg unner meg noen timer med avspasering etterpå.
Postet 15-10-21 kl 08:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sovet lite i natt, våknet før 04 og tenkte på om det kommer bud på huset i dag og hele flyttingen min.

I ettermiddag skal jeg hjelpe min mor og mann å flytte. Vi får middag der, så det slipper jeg tenke på.
Postet 15-10-21 kl 08:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

En ungdom igjen (min yngste), som går trøtt, men pliktoppfyllende, inn til sin fjerde arbeidsdag denne uken, som også er den fjerde i sitt totale arbeidsliv.

Jeg må seriøst snart finne tid til litt kontorarbeid igjen, men må nok være 100% produksjonsarbeider i minst 2-3 uker til. Jaja, radio på og ut med seg.
Postet 15-10-21 kl 08:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi skal til foreldrene mine i helga. Gleder meg.
Postet 15-10-21 kl 09:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Høstferie denne uka, deilig med litt pause. Snart roadtrip med venninne.
Postet 15-10-21 kl 09:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret. I dag har jeg ingen møter ( ) og skal jeg lese en haug med rapporter, og det er egentlig best å gjøre hjemme. Nå kommer endelig hjemmekontoret til sin rett.

Men det tar ikke hele dagen, og jeg har uendelig mange avspaseringstimer. Jeg hørte med sjefen i går om det var greit at jeg avsluttet etter lunsj og gikk en golfrunde hvis været var fint. Hun mente at det hørtes usedvanlig lurt ut. Så da gjør jeg nok det, for selv om det er kjølig er det ålreit vær i Oslo nå.
Postet 15-10-21 kl 09:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Millact: Du må oppdatere oss på hussalg.
Postet 15-10-21 kl 10:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har høstferie, men en bitteliten jobbeøkt hver morgen fra sofakontor på hytten gjør at jeg har bedre samvittighet for resten av dagen.

I går stormet det her oppe, men i dag er det strålende sol. Jeg ser ut på nydelige høstfarger og innser at jeg bare må få spist frokost så raskt som mulig så vi kan komme oss ut.

Mannen reiser hjem i kveld, mens jeg skal prøve meg på alenenatt på hytten for første gang. Jeg er litt husredd, men tror at jeg har godt av å utfordre det litt.
Postet 15-10-21 kl 10:50 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God fredag dere! Gleder meg veldig til helg, ikke noe spesielt som skjer, men må få kontroll på en del ting i og rundt huset, samt konfirmasjonsforberedelser, type stryke duker og bunadstøy, få på plass gjestebilletter til seremonien og mye annet. Men det er litt godt at det nå ikke er lenge igjen!
Postet 15-10-21 kl 11:00 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Her er det stille som i graven; hvem hadde trodd det? Markedet er fremdeles svært godt. Venter alle på at andre skal legge inn bud først eller likte ingen av de huset? To av parene har vært på privat visning i forrige uke. Får vente i spenning rett og slett.
Postet 15-10-21 kl 12:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sånn du har forklart forholdene så vil jeg tro ingen vil være først, millact.
Postet 15-10-21 kl 12:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Da er det budrunde, spennende. Jeg slipper i alle fall å sitte med to steder, lettet over det.
Postet 15-10-21 kl 13:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det ante meg at folk satt på gjerdet til akkurat før kl 12. Lykke til!

Det er nå lettere overskyet, men vi har bestemt oss for en golfrunde. Det har vært en litt stillesittende uke, så dette blir bra. (Og så får jeg kjenne litt på takknemligheten over å virkelig ha fleksibilitet i jobben min. Nå er det stille og da er det helt på sin plass å ta litt fri. Ikke alle har det sånn.)
Postet 15-10-21 kl 13:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Lykke til Millact - spennende!
Postet 15-10-21 kl 13:36 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nydelig høstvær her med sol. Fint siden jeg skal hjelpe min mor og hennes mann å flytte i ettermiddag. De flytter til leilighet rett ved der jeg har kjøpt. Så vi blir fremdeles naboer. Det er vi nå også og det går fint.
Postet 15-10-21 kl 13:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Da har jeg solgt, 125 000 over takst og med overtakelse i mars. Passer perfekt.
Postet 15-10-21 kl 14:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer.
Postet 15-10-21 kl 14:41 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer!
Postet 15-10-21 kl 14:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer, millact! Deilig å få salget overstått!
Postet 15-10-21 kl 14:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Da blir det herlig helg, Millact! Gratulerer!
Postet 15-10-21 kl 14:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med salg, Millact!
Postet 15-10-21 kl 14:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tusen takk. Rett bort på polet etter jobb og kjøpe vin. Tror jeg trenger det. Jeg har ikke nerver til å holde på som dette. Vi slipper å flytte to ganger og leie noe og i helgen kan jeg flytte alle tingene som står i garasjen (enormt mye) inn i huset igjen og vi slipper å ha tomt hus.
Postet 15-10-21 kl 15:18 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no