Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 12-10-21 kl 08:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Mørkt og kaldt ute. Ikke mer å si. Blir ok vær i alle fall.
Postet 12-10-21 kl 08:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Mørkt og kaldt, først på jobb. Hunden kaster opp. Jeje.
Postet 12-10-21 kl 08:38 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Mørkt og kaldt ja. Var 2,5 grader når jeg kjørte på jobb i dag.
Postet 12-10-21 kl 08:41 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag, men kjenner på meg at gårsdagen på kontoret faktisk føltes mer "naturlig". Det var godt, for jeg har blitt litt stressa over at jeg har grodd fast på hjemmekontoret.

Tirsdagene har egentlig vært slappe av dagen i familien, men nå var det visst slutt på det. I dag blir det bare knerten og meg til middag, og vi har egentlig alltid spist middag sammen (men til litt odde tidspunkter noen dager). Vel, vel ... det er "den nye normalen" som inntar oss og jeg klager ikke. Jeg er veldig mye bedre på alt som inneholder en viss form for normalitet enn på isolasjon/pandemi.
Postet 12-10-21 kl 08:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Bilen er levert verksted for oppgradering av et eller annet som jeg fikk brev om fra forhandler. Heldigvis går det buss direkte til jobb rett i nærheten.
Postet 12-10-21 kl 08:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har skrapt is av frontruten på bilen i dag.
Postet 12-10-21 kl 09:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er null grader her. :sigh:
Postet 12-10-21 kl 09:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Godt jeg har fått vinterdekk på bilen min (vi punkterte for et par uker siden, og benyttet anledningen til å bytte). Ser ut som om det ikke er lenge før det trengs på morgenene.

Håper jeg får med meg mannen på kino for å se James Bond i dag.
Postet 12-10-21 kl 09:59 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er så forkjøla!! Snufse-hoste-nyse!
Det er sjelden jeg blir såpass dårlig, men er det ikke sånn det er for mange etter pandemien?

Nuvel, jeg har karret meg opp og fått avlyst tannlegetimen i morgen tidlig. Tviler på at verken tannlege eller jobb har noe ønske om å se meg på lenge enda..
Postet 12-10-21 kl 10:09 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor her og. Det er godt å være på kontoret, men omg transporten dit er waste of time. Så jeg skal holde meg til to faste dager på kontoret inntil videre.
Postet 12-10-21 kl 10:12 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Martis: Så enig meg deg når det gjelder transport. Føler at de dagene jeg må på kontoret bare går opp i å sitte på buss, hjemmekontor i 1,5 år har vist meg at jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte på bussen til og fra jobb.

Kald hjemmekontor dag her også i dag, men har fått fyrt i ovnen så det blir iallefall varmt i stuen, slik at høstferieunger slipper å fryse.
Postet 12-10-21 kl 10:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, endelig på plass på jobb etter å ha ventet på at de skulle lappe et dekk som jeg trodde de fikset i går. Jaja, slapp å betale da ettersom de ikke oppdaget det andre hullet da bilen var inne i forrige uke.

Kaldt, men pent vær. Ser fram til noen dager med avspasering og høstferie.
Postet 12-10-21 kl 10:50 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor her også, passet greit og har besøk av søster, så hvis jeg får avsluttet dagen litt tidligere enn i går slipper jeg i hvert fall å stå i kø på vei hjem! Ellers ser jeg at vi må redde planter fra frosten i dag, og så håper jeg å rekke en tur ut i det nydelige klare høstværet. Kaldt ja, men soool!
Postet 12-10-21 kl 11:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er hjemme med alle tre ungene. En venter på koronatest, en venter (mye lenger) på psykisk helsehjelp og en er litt snufsete, men gikk i oppløsning da han skjønte at han var den eneste som skulle på skolen. Godt vi ikke er helt tomme for sjokolade! Har jobba to timer med å tilpasse planlagte opplegg så de kan gjennomføres av vikarer, så nå blir det kos og trøst og redningsaksjon for georgineknollene resten av dagen.
Postet 12-10-21 kl 11:54 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Tallulah sin avatar
Klem til deg og dine, Matilda! Jeg har nettopp vært hos øre, nese, hals og fått bekreftet at jeg er allergisk mor alt jeg trodde (hassel, gress, burot, katt) og noe jeg ikke visste (husstøvmidd) og skal begynne med helårsmedisiner. On the plus side: veldig god lungekapasitet, langt over snittet.
Postet 12-10-21 kl 12:09 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Her var det to grader til morgenen. Frost på takene. Har ikke piggdekk på sykkelen, så jeg syklet forsiktig. Har bestilt nye piggdekk.
Før jeg gikk i dag fyrte jeg i ovnen til eldste som har ferie, og litt til meg og yngste som skulle spise frokost, men det er begrenset hvor mye varme det blir på 10 min. Det er koselig da, å se på flammene.
Postet 12-10-21 kl 13:29 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Matilda, det hørtes ut som vel mye på en gang. Og den ventetiden kjenner vi også til..

Georgineknoller også ja, de må jeg også redde. Heldigvis ser det ut til at arbeidsdagen kan bli litt kortere enn i går!
Postet 12-10-21 kl 13:35 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no