Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 03-10-21 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
O heilage sundag. Regnet pøser ned. Presetansjonsgudstjeneste for konfirmanten i dag. Siste i rekken.
Postet 03-10-21 kl 10:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Skoene mine er ennå ikke tørre etter det skyllet jeg fikk på fredagsturen min. De har jo stått på varmekabler i halvannet døgn nå
Hadde planer om å gå til fots til Salhus/strikkefestival, men spørs om jeg får gi meg på den idéen, jeg kan ikke shoppe garn dryppende
Deilige dagen! Garnshopping og konsert senere!
Postet 03-10-21 kl 10:24 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har starter dagen med en veldig forsiktig og kort løpetur med hunden. Har ikke fått til noe løping de siste månedene så velger å være skikkelig kry av den.
Postet 03-10-21 kl 10:47 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det regner i alle vinkler, både bikkja og jeg er skeptiske til den morgenrunden. Få andre planer, bare litt jobb og husarbeid.
Postet 03-10-21 kl 10:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det bare yr, men det kommer vel mer.
Var skikkelig artig på kamp I går. Guttungen er skikkelig engasjert og dommerne får gjennomgå.
Tror det blir bollebaking i dag.
Postet 03-10-21 kl 11:02 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 03-10-21 kl 11:26 av star
Gammel
Albertine sin avatar
Skal på teaterforestilling i dag, hundre år siden sist. Og så skal vi feire ett års bryllupsdag. Litt rart at det bare er ett år siden, det har hendt så utrolig mye på det året.
Postet 03-10-21 kl 11:09 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Rydder og gjør hus klart til fotografering og kommende visning. Men først frokost!
Postet 03-10-21 kl 11:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Her regner og blåser det alle veier.
Trening og innedag er eneste planer.
Ja og klesvask og husvask.
Deilig søndag.
Postet 03-10-21 kl 11:45 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Appelsin. Jeg sitter klar til å ta deg imot!

Jobbedag her. Årets travleste uke er snart på hell.
Postet 03-10-21 kl 11:50 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Lat søndags formiddag i sofaen med kaffe, strikketøy og "Hodet i klemme". Skal på en liten topotur om en times tid, og etterpå blir det litt jobbing og besøk til stefaren min på sykehuset. Deilig at det bare er å komme nå som samfunnet åpnet igjen!
Postet 03-10-21 kl 11:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Deilig, deilig søndag og innedag! Jeg fikk slitt ut både barn og hund på skogstur I går, så i dag er vi alle enige om at vi ikke trenger å gjøre så mye. Egentlig driver jeg vel å roer ned mot høstferie etter en utrolig intens september. Målet er å dra på ferie først når pcn kan bli stående igjen hjemme. Så håper virkelig ikke det dukker opp noen større saker i starten av uka!
Postet 03-10-21 kl 13:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tink og jeg fant hverandre
Hun på travel arbeidsdag, jeg slentrende rundt på shopping. Jeg burde egentlig tilby FP-ere kost og losji til festivalen en gang.
Postet 03-10-21 kl 15:00 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Albertine!
Her ble det innedag i dag, men jeg må ut og kjøre mannen til toget etterpå.
Postet 03-10-21 kl 15:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da står boller/kanelknuter til heving.
Trodde hodepina hadde gitt seg, men den kom tilbake i en annen form. Føler meg ikke helt i slag heller. Er så møkk lei altså.
Postet 03-10-21 kl 15:23 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no