Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 27-05-20 kl 08:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! En ny hjemmekontordag, ganske så lik den i går.... Men, foreløpig er det ihvertfall litt sol om ikke annet. Lurer på om jeg skal få laget noen rundstykker til lunch innimellom jobbinga i dag. Det hadde nok blitt satt pris på.
Postet 27-05-20 kl 08:43 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Hjemmekontor her også, begynner å få dreisen på det nå. Hjelper at ungene er ute på skolen, og at jeg får noen dager på ekte kontor innimellom.
Postet 27-05-20 kl 09:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret. Mannen min kjøpte skikkelig fancy kaffe i går, så i dag kan jeg ikke klage på kaffen her.

Jeg er fremdeles 50 % sykmeldt, men jeg strever med å definere hva som er 50 % av jobben min. Legen sier at jeg kan jobbe mer enn halvparten av tiden, for det at ting går veldig sakte er jo noe av årsaken til at jeg er sykmeldt. Men i min type jobb er det vanskelig å definere hva som er halve jobben.
Postet 27-05-20 kl 10:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det høres kjent ut, Tjorven! Har du en leder som kan hjelpe deg med å finne ut av det?

Rolig hjemmekontor her også, ingen møter og litt mer "kontorarbeid" og faglig oppdatering på planen før det blir tett møte- og skrivedag i morgen.
Postet 27-05-20 kl 11:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjemmekontor her også, vært ganske så effektiv på formiddagen.
Postet 27-05-20 kl 11:47 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Tung å komme i gang på hjemmekontoret i dag.
Skulderen er bedre i dag, greier i det minste å løfte kaffekoppen og bruke tastaturet.
Postet 27-05-20 kl 12:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg konstruerte matteoppgaver til eldste i går kveld så blir sikkert litt skravling i telefonen i dag.
Skal til kiropraktor etter jobb.
Postet 27-05-20 kl 13:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Hjemme/hyttekontor her og. Har akkurat sluppet ut etter et 3-timers teams-møte med over 50 deltakere der jeg hadde en del innlegg. Nytt møte kl 13. :svett:
Postet 27-05-20 kl 13:24 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Det ble ikke rundstykker til lunch, det ble Club sandwich på kafè sammen med mannen og dattera. Veldig koselig, og må gjentas.
Postet 27-05-20 kl 13:31 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har hatt grammatikkundervisning i tysk på Skype. Det er ikke ideelt, for å si det sånn. Men det gikk på et vis.
Postet 27-05-20 kl 13:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Nå kom sola her, så jeg tok med meg hele hjemmekontoret ut i hagen. Må benytte anledningen.
Postet 27-05-20 kl 14:22 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no