Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 09-05-20 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Adrienne sin avatar
Kan noen forklare meg hvorfor i huleste kroppen min synes det er en helt ok ide å starte dagen klokka seks, etter altfor lite søvn? Det lukter formiddagshvil av det her, altså.
Postet 09-05-20 kl 07:35 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det var litt tidlig, ja. Jeg stod opp 7.30. Nå må visst jeg ta på meg glorien. Kjøkkenet er ryddet, kaffen er på stell, og jeg har laget grove horn som står på etterheving nå. Eggerøre skal lages mens brett nummer en steker. Livet som den perfekte husmor....
Postet 09-05-20 kl 10:00 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fortsette rydding. Men syns liksom ikke det hjelper.
Postet 09-05-20 kl 11:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Skal snart kjøre på søpla med maling, materialer og diverse annet.

Ellers ingen planer, deilig. Kanskje litt hagearbeid?
Postet 09-05-20 kl 11:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jei, i dag skal begge gutta til frisør og se ordentlige ut til skolestarten.
Postet 09-05-20 kl 11:54 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Tenker jeg snart skal stå opp. Nydelig sol ute og jeg er glad for at jeg har gyldig unnskyldning for å ikke gå tur i skogen. Tærne jeg skadet for 1,5 uker siden et fortsatt vonde (etter mye orging på jobb i går er de vonderer igjen). Men nyte våren i hagen, det kan jeg.
Postet 09-05-20 kl 12:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ingen planer og overskyet ute. Har bare lyst til å sitte stille i lenestolen hele dagen, men mannen har demonstrativt plassert en kurv med klær som må brettes foran meg.
Postet 09-05-20 kl 15:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Da har Frøkna reist, og huset er så tomt, så tomt.
Postet 09-05-20 kl 16:59 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Dagen starta så fint. No er den berre blitt ein møkkalørdag.
Postet 09-05-20 kl 18:16 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi har malt rekkverk, plantet i sju verandakasser og fått satt en ny rhododendron i hagen. Har fjernet masse trær og greiner og ukeshandlet.

Nå har mellomste snart middagen klar og det er helt greit å ikke gjøre noe mer i dag.
Postet 09-05-20 kl 20:06 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Nå har jeg bare badet og gangen oppe igjen, så er hele huset rydda. Dvs storebror har litt igjen på sitt rom, og lillebror skal bytte en kommode i en bokhylle, så er det klart. Har også en del som skal kjøres på søpla, men jeg rekker det kun på tirsdager og torsdager, så får ta det litt pø om pø.
Postet 09-05-20 kl 20:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fikk vaska kjøleskapet innvendig, badet og gulvene på stua/kjøkken/gang. Må plante om i potta utenfor døra, kjøpte blomstene i går.
Postet 09-05-20 kl 21:08 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no