Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 16-11-20 kl 09:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Først? Jeg feiga ut i regnet, og haiket med kollega. Vel, på jobb, har kaffe og nok å gjøre.
Postet 16-11-20 kl 09:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det hjemmekontormorgen. Det går litt treigt. Mandag nå igjen allerede?!
Postet 16-11-20 kl 09:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ja, mandag ja. Må jeg liksom jobbe da? Har tatt på meg ordentlige klær i dag, det skal jeg ha... men jobbe altså?? Sukk.
Postet 16-11-20 kl 09:42 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. I dag hadde jeg ikke lyst til å stå opp, men kom meg på hjemmekontoret til 0700, at jeg enda er i pysjbuksen snakker vi mindre om.
Postet 16-11-20 kl 09:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Trøtt etter en veldig surrete natt. Både manne og jeg lå våken i noe som kjente som timesvis, ingen kan forklare hvorfor... På tide med kaffe og morgenmøte.
Postet 16-11-20 kl 09:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Trett morgen på sofakontoret her også. Jeg kommer liksom ikke helt i gang i dag. Men har heldigvis noen greie rutineoppgaver jeg kan starte med.
Postet 16-11-20 kl 10:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nok å henge fingrene i, det meste koronarelatert. Litt lei nå, altså. Korte netter hjelper ikke.
Postet 16-11-20 kl 11:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret, og er litt sur. Prosjektet mitt ser nemlig ikke ut til å få den konklusjonen som jeg hadde håpet på. Ja, ja ... jeg har kalt inn til et møte i ettermiddag som forhåpentligvis skal gi oss litt mer innsikt.

Mer kaffe. Nå.
Postet 16-11-20 kl 11:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg greide å forsove meg - til hjemmekontoret! Rakk møtet med teamet så vidt det var. Så dagen kan bare bli bedre. Det er kanskje på tide å begynne på dagens gjøremål.
Postet 16-11-20 kl 12:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pøsregn her, er på jobb i det minste. Sovet dårlig i natt, verker her og der og jeg lurer på om det er overgangsalderen? Tror jeg skal få det sjekket i alle fall.

Om en liten stund skal jeg i lønnsforhandlinger, innledende runde, ikke vært med på før.
Postet 16-11-20 kl 12:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
På jobb. Her er det hektisk. Få ansatte og få elever, orging av hjemmeskole osv.
Postet 16-11-20 kl 13:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no