Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 21-03-21 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Mornings. Jeg våknet ti på halv seks og alle forsøk på å sovne igjen var forgjeves. I går morges våknet jeg tidlig og ommøblerte, nå har jeg gått tom for prosjekter. Har fått lest en novellesamling før halv åtte, da. Spennende liv.

Jeg må jobbe mesteparten av dagen, men planlegger også noen kilometer ute i sollyset. Det gjorde veldig godt i går.
Postet 21-03-21 kl 08:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 21-03-21 kl 08:33 av Blondie
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Våkner grytidlig jeg å.
Dagen skal brukes til å få frisk luft og jobbe. Spennende.
Postet 21-03-21 kl 08:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Skal også jobbe litt. Så må jeg få til en tur mellom bygene, og bake horn til matpakken til hun som skal på leirskole i morgen.
Postet 21-03-21 kl 10:29 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Våkner som regel tidlig jeg og, men i dag klarte jeg å sovne igjen. Helt herlig å stå opp i 8 tiden
Postet 21-03-21 kl 10:31 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Vi skal rydde og vaske. Men først: sløving.
Postet 21-03-21 kl 11:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God formiddag! Det er antydning til blå himmel ute, men iskald vind! Vurderer en kopp kaffe til før jeg rydder av frokostbordet.
Postet 21-03-21 kl 11:25 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Påtvunget morgenfuglopplegg for å motivere gutta til hjemmeskole har ført til at jeg har snudd egen døgnrytme også. Gruer meg grusomt til vi skal snu til sommertid igjen.

Har lest gjennom en bunke aviser og begynt på et par kryssord, og blitt tvunget gjennom en runde teaterimpro av min datter.

Har trua på negativ testsvar for guttungen i dag sånn at jeg kan blåse ut litt rastløshet sammen med verdens peneste motorsykkel.
Postet 21-03-21 kl 11:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Våkna kl 8 og var utkvilt. Det er søren meg lenge sidan. Så eg har vaska litt inne, vert ein tur i hønsehuset og henta litt egg og fiksa litt på plantene mine ute. Med all denne energien så bør ein tur i finværet vera mulig og så bør eg bruke nokre timar på skulearbeid.
Postet 21-03-21 kl 11:59 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
God morgen!

Jeg måtte ta en allergi-tablett i går fordi jeg fikk en allergisk reaksjon på ett eller annet gudvethva. Det tok knekken på meg, visstnok, så jeg sov altfor lenge i dag.

Planen for dagen er å gå en eller flere lange tur med hunden i solen. Og kanskje rydde litt.
Postet 21-03-21 kl 12:02 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Det snør som et helvete så her er det vasking og rydding av klær. Skal sende gutta ut å måke av bilen så jeg får flyttet den før brøyteren kommer opp gårdsplassen.
Postet 21-03-21 kl 12:40 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har sanert klesskapene og vasket kjøkkenet skikkelig. Det var jo en stund siden sist.
Postet 21-03-21 kl 15:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har vist sittet med strikkepinner i hele dag. Var litt kjekk den nye votte oppskriften. Lage kjøttkaker nå kanskje.
Postet 21-03-21 kl 16:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no