Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 19-03-21 kl 06:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Serafin sin avatar
God morgen.

Planleggingsdag her i dag, men kjæresten hadde visst glemt å skru av alarmen på tlf, så jeg våknet av klokka hans kl 06. Nå går jeg rundt og leter etter brillene mine, jeg har tydeligvis langt de et lurt sted da jeg var oppe i natt.
Postet 19-03-21 kl 06:31 av Serafin Serafin er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
Endelig fredag

Og endelig en fredelig dag jobbmessig. Det har vært et skikkelig kjør de siste ukene, og jeg ser for meg at det kommer til å fortsette sånn fremover. Så i dag skal jeg nyte at det er rolig og ta meg tid til å trene, samt vaske huset. Vaskehjelpen har ikke vært her på flere uker pga dødsfall i familien, reise hjem og deretter karantene. Gleder meg til h*n er tilbake.
Postet 19-03-21 kl 07:09 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Jeg tror jeg får nytt garn i posten i dag, solen skinner så det blir lunsjtur. Ellers så er det litt rare tider på jobb og gjør det litt tungt, men vi kommer gjennom dette også.
Postet 19-03-21 kl 07:23 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Briller lokalisert, så nå ser jeg verden igjen, haha.


Hjemmebesøk fra bup 1030 i dag. Jeg er uforholdsmessig stresset, så jeg innser jo at jeg er lite trivelig både mamma og kjæreste.
Skal få den ene ungen gjennom dusjen nå, før jeg selv skal dusje.

Ellers er det lite planer i dag, vi må ut og handle i ettermiddag, og jeg har lyst til å få tak i litt nytt påskestæsj, få litt lysere farger på stua.
Postet 19-03-21 kl 07:29 av Serafin Serafin er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal arrangere et digitalt stormøte i dag og er litt spent på om det vil foregå uten større tekniske utfordringer. Tror det er litt ymse kompetanse hos deltagerne.
Postet 19-03-21 kl 07:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Fredag, yay! Antall planlagt teams-møter er 5, men alle interne. Det kommer vel på noen til ad-hoc tenker jeg. Og så er planen å gå en tur og få dagslys og luft før middag.
Postet 19-03-21 kl 07:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har gjort klar for pølsefest til lunsj. Noe må man jo gjøre når hele familien er hjemme. (Jeg er ikke egentlig så glad i pølse, men det skal jeg klare å ikke kommentere akkurat i dag. )

Snuppa har prøvemuntlig kl 9 og var ganske stressa i går kveld. Jeg er litt sjokkert over opplegget for muntlig eksamen på ungdomsskolen, for det er relativt åpenlyst at hun drar god nytte av engasjerte foreldre med erfaring fra norsk skolegang. Men jeg får heller starte en egen tråd om det. Hun har gjort en kjempejobb disse to dagene, og jeg håper det går bra i dag.
Postet 19-03-21 kl 07:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen

Kort jobbdag i dag. Mannen og jeg skal med toget til fjellet i ettermiddag. Jeg skal ut og kjøpe god mat, og, inspirert av Tjorvens pølsefest, så skal jeg kjøpe med pølser til å ha på termos på skitur i morgen.
Postet 19-03-21 kl 08:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Da har jeg fått motivert frøken hater dusj inn på badet og i dusjen, puh.
Og funnet frem perle-greiene, så jeg har noe og aktivisere de med når de fra bup skal komme. For hvis de blir sittende i kjellerstua har jeg et problem, for ikke POKKER om fremmede får gå ned der, for der er det fullstendig kaos. Ungene elsker det, men jeg skjemmes.
Postet 19-03-21 kl 08:18 av Serafin Serafin er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til fysioterapeut. Gleder meg til menneskelig fysisk kontakt, og betaler gjerne for det.




Eh.
Postet 19-03-21 kl 08:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
«Fysioterapeut»
Postet 19-03-21 kl 08:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke lurt å legge igjen husnøklene i bilen. Jeg trenger de for å komme inn i garasjen. Så måtte vente på at noen skulle inn eller ut (fellesgarasje). Tok heldigvis ikke så lang tid.
Postet 19-03-21 kl 08:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven: Ja, lag en egen tråd om det. Min hadde jo prøvemuntlig i februar; norsk for henne også og det gikk strålende.
Postet 19-03-21 kl 09:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er så vidt våken. Sov høvelig greit i natt, så det er ikke derfor. Rusk i halsen, svimmel og rett og slett sykdomsfølelse i kroppen. Test er bestilt til i ettermiddag.
Postet 19-03-21 kl 09:36 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Ville fikk negativt prøvesvar i går kveld, så da er både mannen og jeg ute av ventekarantene og ute av huset i dag. Det er nok godt for alle tre.
Postet 19-03-21 kl 09:57 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå har knerten gymtime i samme rom som jeg sitter (kombinert stue, kjøkken og spisestue). Han øver på sjonglering av baller.

Det er litt distraherende, men jeg skjønner at det bare er å holde ut.
Postet 19-03-21 kl 10:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
God morgen! Jeg skal multitaske mellom hjemmekontor og kakebaking i dag. Kaken skal overleveres bursdagsbarnet mitt - studenten, i morgen. Gleder meg til å dra på en kort overraskelsesvisitt. Veldig glad for at hun bor såpass nærme at vi kan da en liten dagstur, med overlevering på trappen, uten å bryte noen korona-restriksjoner.
Postet 19-03-21 kl 10:11 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er dårlig på hjemmekontor ass. Nå er det snart infomøte for skoleledere. Det et et rent lyttemøte. Mannen sitter i møte på stua, minsten har undervisning og mellomste begynner ikke dagen før 12.30 så han tar livet med ro.
Postet 19-03-21 kl 10:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ja, og så fikk jeg sms fra eldste i morges at han har lyst til å komme hjem på påskeferie.
Postet 19-03-21 kl 10:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Aiaiai. Planleggingsdag i barnehagen, den kom litt brått på. Jammen bra det var storebror som leverte i dag da. Da blir det selskap av jentungen i stallen på dagen, og jobb i kveld.
Postet 19-03-21 kl 11:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi venter på prøvesvar, etter å ha ventet på test siden mandag... Forhåpentligvis er vi ute av ventekarantene i løpet av helgen, ikke at vi kan finne på så mye av den grunn. Jaja, liten digital fredagspilsgulerot i vente om noen timer.
Postet 19-03-21 kl 13:14 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her venter Herremannen på test, han er forkjølet. Det idiotiske er at han bestilte natt til i går, fikk time i går - og så varslet ikke telefonen hans da meldinga om time kom, så han så den ikke før det var for seint. Så da var det bare å bestille på nytt.
Postet 19-03-21 kl 13:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Min bestilte, sovna og våkna ikke før etter timen den gangen han testet fordi han var forkjøla.
Postet 19-03-21 kl 14:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no