Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Coras lille hjørne

Legging av dekke

Rangér dette innlegget

Legging av dekke

Postet 10-08-10 kl 18:24 av cora

Snekkeren og lærlingen dukket opp tidlig i morges, før 7, som i går. Jaja, blir vant til å stå tidlig opp til første arbeidsdag etter ferien på mandag.

I dag har de isolert og lagt underlaget for golv, og i morgen gjør de ferdig resten av golvet foran inngangsdøra, også starter de på veggene! Det går jammen fort framover nå. I dag har vi gått ut gjennom hagedøra på den to uker gamle ferdigplenen. Jeg er glad ungene forstår at de ikke kan leke på plenen ennå, men de går veldig forsiktig over. Det tar visst tre-fire uker til ferdigplenen er etablert og tåler daglig bruk.

I går skulle vi se på ytterdør i brosjyrene vi har fra Byggmakker, men farmor kom innom med nye gardiner til storesøster, også måtte jeg klargjøre til storinnrykk på onsdag i ferieleiligheten til broren min. Vel hjemme igjen dro gubben ut for å trene. Nå dro han av gårde på dugnadsgreier for korpset storesøster er med i, og etterpå skal han i møte i en idrettsforening. Jeg kjenner nesten at tidsklemma tar meg før skoleåret har begynt.

Postet under Tilbygg
Kommentarer 1 E-post blogginnlegg
Kommentarer totalt 1

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Jeg liker sånne blogger, med opp-pussing og bilder.

Og tidsklamma har tatt meg også. Etter 6 uker ferie innser jeg at jeg ikke har fått gjort halvparten av alt jeg skulle...
Postet 11-08-10 kl 01:25 av 007 007 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av cora

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no