Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 01-05-24 kl 05:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
God 1. mai!

Noen jeg deler seng med hadde glemt å skru av alarmen sin. Han er ikke så berørt av det, men jeg får jo ikke sove igjen. Som premie står han opp til klesvask som er i gang, kaffe og frokost (men jeg vet GODT hvem som lager middag i dag).

Jaja. Får gjort litt, da.
Postet 01-05-24 kl 07:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Det er irriterende ja Har skjedd noen ganger her også.

Herlig med en fridag. Nå skal jeg først ut på joggetur, deretter blir det avgårde til stallen der vi skal ha Pay&Jump i dag.
Postet 01-05-24 kl 08:19 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God 1. mai! Jeg er i uniform og på vei ned til sentrum. Lang dag med marsjering og hygge!
Postet 01-05-24 kl 08:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra verandaen. Her er det også plan om jogg og stall og litt annet. Og grill etter hvert.
Postet 01-05-24 kl 08:58 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Kaffe på sengen og planlegging av skogtur holder jeg på med.
Postet 01-05-24 kl 08:58 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gratulerer med dagen!
Jeg tror faktisk ikke jeg skal på markering i år som jeg bruker. Det blir uteliv hjemme og tvinge gutta til å hjelpe meg med noe belegningsstein som skal opp og raking av grusete plen etter brøyting i vinter.
Postet 01-05-24 kl 09:07 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God 1.mai!

Huska jeg å skru av vekkerklokka? Ja.
Hjalp det? Nei.
Våkna 5.30 uansett.
Var helt utslitt i går så skulle tro jeg burde sovet lenger.
Postet 01-05-24 kl 09:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg vakna då sola gjekk opp. Ikkje ein einaste trafikklyd å høyre, kun eit voldsomt fuglekor. Du verda, kor dei feira våren. Eg låg og høyrde på det ei stund, fann ei ro stilla, og sovna igjen.

I dag er planen å kome meg på sykkelen og få nokre mil på den. (El-sykkel, så rykter om mitt sporty nivå er sterkt overdrive.)
Postet 01-05-24 kl 12:04 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Husket å skru av vekkerklokken i natt etter å ha hentet russ. Rydder og gjør rent, nødvendig.
Postet 01-05-24 kl 12:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen.

Vi husket å skru av alarmen begge to så jeg fikk sove godt og lenge. Nå er det bare rolig hjemmedag med husarbeid og strikking. Og det nyter jeg.
Postet 01-05-24 kl 13:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Marsjering gikk ok. Fortsatt ikke helt 100%. Men, bedre og bedre dag for dag. Nå har jeg kommet meg på Sats for en liten styrkeøkt.
Postet 01-05-24 kl 17:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg trodde i dag morges at jeg ble vekket av at mannen hadde en tidlig økt på tredemøllen (rytmisk dunking) og rakk å bli riktig forbannet før jeg skjønte at det var bassen fra en russebuss.

Etter det, så har dagen vært udmerket.
Postet 01-05-24 kl 21:53 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no