Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 11-01-21 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
God morgen!
Ny dag på hjemmekontoret, med rapporter hit og dit.
Postet 11-01-21 kl 08:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Skikkelig blåmandag.

Plutselig karantene på hele gjengen. Skal bli gøy å skulle sjonglere hjemmeskole med Lillesøster, med Storebror hjemme. Sukk.
Postet 11-01-21 kl 08:49 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Endelig snø. Sånn skikkelig snø som ligger i minst et par dager. Så i ettermiddag blir det skitur med familien.
Postet 11-01-21 kl 09:09 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Serafin. Lykke til.

Her er det egentlig ikke noe spesielt. Men litt tungt å komme i gang på hjemmekontoret etter en fin helg. Heldigvis kom jeg i gang så tidlig at jeg også kan avslutte tidlig og unne meg en god tur i forhåpentligvis fint vær
Postet 11-01-21 kl 09:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Småforkjølet og hjemme.
Skal gjøre litt forefallende og ikke mer enn det.
Postet 11-01-21 kl 09:23 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn, back to the hjemmekontor. Jeg klarte å tryne på parkeringsplassen etter endt skitur i går og har vridd kneet. Au. Var litt bekymret i går, men mindre vondt i dag, så satser på at det ikke er noe farlig. Plan for dagen, bortsett fra jobb: Fint lite.
Postet 11-01-21 kl 09:25 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor som vanlig. Har en kontordag å se frem til i morra da. Jei

I dag skal minsten få reggis nede også, så jeg skal følge han dit i ettermiddag.
Postet 11-01-21 kl 09:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Au Neket! Håper det går fort over!
Jeg tok halebenet på skitur for to år siden, og har ikke vært på langrenn siden, men de fine løypene og været nå, så kommer jeg sannsynligvis til å prøve igjen. Bmrk Bambi
Postet 11-01-21 kl 09:54 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært pålogget hjemmekontoret en stund og gjort noen beregninger som fullstendig torpederer et prosjekt. Jeg lurer på om jeg blir veldig lite populær nå.

Jeg vet at jeg burde vært ute på skitur, men siden det er så fullt i marka, så er det jo greit at jeg lar det være.
Postet 11-01-21 kl 10:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en miks av hjemme- og kontorkontor, det er litt stressende. Det blir for oppstykket og lite effektivt.
Postet 11-01-21 kl 10:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Litt bratt mandag ja, startet med å kjøre elbilen til verksted, ladekabelen vekselvis sitter dønn fast, eller fester ikke i det hele tatt. De hadde egentlig ikke time før om flere uker, men skulle ta det innimellom håpte de. Og jeg. I går hadde vi en magisk skitur i winterwonderland, jeg kjenner at skigleden begynner å overta for bambi-følelsen. Sol og snø! Nå ny uke, snart halvveis i januar og lyset er på vei tilbake!
Postet 11-01-21 kl 10:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Auda, Neket. God bedring!

Første gang på Teams og skjønner ikke hvordan jeg kan se alt samtidig. Teams lokalt og alt jeg bruker er på terminalserver. Så hører alt, men ser jo ikke noe.

Og så er det hurra for meg i dag. Da blir det husknusing i kveld. Pepperkakehuset altså.
Postet 11-01-21 kl 10:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Uff Neket, det høres ikke bra ut. God bedring

Sløv dag i dag. Hadde kundemøte midt på natten (Australia), fikk selvsagt ikke sove etterpå, så er ganske zombie i dag. Ute er det spinnglatt - litt usikker på hvor/hvordan jeg skal få løpt. Savner inderlig muligheten til å trene inne...
Postet 11-01-21 kl 10:20 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med dag star!

Det er rart å høre om all snøen dere har overalt i landet. I nord er det barfrost. Vi har hatt noen snøfall tidligere i vinter men alt er borte igjen for lenge siden. I stedet har det blitt skøytebonanza, men jeg som aldri har gått på skøyter som barn kjenner at det sitter langt inne. Mange kuldegrader og vind gjør at bihulene mine ikke er så glad i å være ute heller akkurat nå. Heldigvis bygget mannen treningsrom til oss i desember. Utrolig luksus å ha ellipsemaskin, tredemølle og romaskin hjemme!
Postet 11-01-21 kl 10:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! I dag er min lille yngsteguttebass femten år! Jeg fikk utvidet permitteringsperiode i fødejubileumsgave av regjeringa og er fornøyd med det.
Postet 11-01-21 kl 10:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal på zoom- kurs om demokrati og medborgerskap knytt til skolen. Det blir bra, eg gleder meg. No er det ein pianist som speler taffelmusikk (happy new year) av ABBA. Humor, og ganske koselig.
Postet 11-01-21 kl 10:47 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Rapporterer at no er pianisten over på generelle musikaler og litt småklassisk innimellom.
Postet 11-01-21 kl 10:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med dagen, Star
Postet 11-01-21 kl 10:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til guttungen, Maverick. Fineste dagen.
Postet 11-01-21 kl 11:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer til Mavericks yngstegutt og fødejubileumsgave, og til star!

Her snør det! Da blir det endelig skiføre i nærområdet, og jeg drømmer om å gjenta fjorårets aller beste skitur - fra husdøra opp til nærmeste lysløype og ned igjen, i sol og med perfekt blåføre. Det er noe eget med å spenne på seg skia hjemme.
Postet 11-01-21 kl 11:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hurra for både Star og Maverickgutten!

Holke her til morgenen; men jeg kjører pigg, så kom meg greit til tannlegen. Null hull, men ikke greit likevel.
Postet 11-01-21 kl 12:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hurra for Maverick sin yngste og for Star.


Kaldt og snø her, jeg sitter inne å skriver jobbsøknader, i kveld er det 3 t kurs på teams, tenkte kanskje å få trent litt før det kurset.
Postet 11-01-21 kl 13:20 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hurra for bursdagsbarna.

Her har dagen vært preget av lite arbeidslyst, en beskjed om at tiltakene for arbeidstakere i kommunen forlenges ut februar, antar at dette gir meg ett år på hjemmekontor, en nyttig opplevelse å ha med seg videre, men nå er jeg snart klar for kontorkontor.
Postet 11-01-21 kl 15:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg klarer ikke å bestemme meg helt for hva jeg vil ha til middag. Kanskje dra til IKEA å kjøpe overmadrassen som yngste skal ha som de nå har fått inn og kjøpe burger på vei hjem.
Postet 11-01-21 kl 15:57 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no