Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 12-08-21 kl 08:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Oppe tidlig, siden elektrikeren skulle komme. Snart klar for jobb.
Postet 12-08-21 kl 08:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Første dag på jobb. Eg er klar!
Postet 12-08-21 kl 08:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Er på jobb, skal aldeles straks ut i produksjonen.

Vaksinedose 2 blir satt i ettermiddag.
Postet 12-08-21 kl 09:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb jeg også. Det vil si, foreløpig drikker vi kaffe og mingler.
Postet 12-08-21 kl 09:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Nye smitterekorder og ny runde med restriksjoner for oss i Bergen...

Jaja, jeg er på jobb og har slikt å gjøre. + en ekstra runde med vurdering av rutiner og hvilke arrangement som kan gjennomføres de nærmeste ukene.
Postet 12-08-21 kl 09:33 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Håper det blir strikkefestival, tink!
Det er jo ganske lenge til, da har nok alt gått over igjen.

Jeg begynner visst å bli klar for helg
Postet 12-08-21 kl 09:43 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret.

Og i motsetning til da vi var her i våres (da var som regel årsaken at det ikke var mulig å være på hjemmekontoret), så er det nå andre folk her. Jeg kom for en time siden, og har til nå bare skravlet.
Postet 12-08-21 kl 09:44 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Oppe og gråter ikke, men det er bare så vidt. Jeg sover altså så dårlig for tiden og jeg fatter ikke hvorfor.
Postet 12-08-21 kl 09:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb. Glemte den bærbare hjemme og på den stasjonære får jeg må ikke lov å skrive ut.
Formen er ikke helt på topp. Hodet mitt syns det er alt for mye lyd.
Postet 12-08-21 kl 09:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På kontoret. Rolig dag i dag. Blir sikkert mer travelt i neste uke da er de fleste tilbake på jobb.
Postet 12-08-21 kl 10:07 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Våken og hjemme.

Jeg er fremdeles ikke frisk, men heldigvis mye bedre enn i går. Jeg satser på en rolig dag hjemme med litt jobb og litt hvile. Og så kontoret i morgen, med mindre det kommer en retningslinje om hjemmekontor. Siden jeg er i Bergen

Akkurat nå var pc i sofakroken helt greit. Men kanskje en pause ganske snart, for å gi hodet litt hvile.
Postet 12-08-21 kl 10:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag, benytter anledningen mens resten av familien er på hytta til å få litt alenetid.
Postet 12-08-21 kl 10:25 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hustrig her I dag som i går. Måtte hente fram den nye kofta mi i går; spørs om den ikke kommer fram i dag også. Men først skal jeg ut og løpe litt. I vær som dette er det kjipt i starten, men det går nok greit når jeg bare er i gang.
Postet 12-08-21 kl 10:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har klart å komme meg på kontoret, men det HADDE kanskje vært fint om jeg etter hvert greide å stille litt før klokka ti.
Postet 12-08-21 kl 11:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Jeg er på uke 3 med 100% jobbing etter 1,5 år med delvis permittering. Å jobbe i flybransjen har ikke vært optimalt under Corona og er strengt tatt ikke optimalt nå heller. Mange av mine kollegaer er fortsatt 100% permittert.
Men det øker gradvis med vaksineringen.
Selv får jeg dose 2 i ettermiddag.
Postet 12-08-21 kl 11:14 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er på kontoret! Det er en stund siden sist. Har fått nytt kontor, men mangler en del utstyr, så laptop får duge. 2-årsjubileum på jobb i dag, halvannet av dem tilbrakt hjemme. Sprøtt! Blir litt bytting mellom hjemme og kontor en stund til, men hyggelig å se litt folk og komme ut av huset.
Postet 12-08-21 kl 11:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ikke bare er jeg på kontoret - i dag har jeg fått ny kontorplass også. Jeg tror rett og slett at jeg nå har en av Oslos mest spektakulære utsikter fra kontorstolen min.

Jeg har heldigvis bekjempet høydeskrekken min, for det er 20 etasjer ned til bakkenivå.
Postet 12-08-21 kl 13:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Stas å høre at du er klar for festival Appelsin. Jeg krysser fingrene for at dagens smittetall snart synker, og at det ikke mer alvorlige tiltak nå dersom ikke sykehustallene også stiger.

Foreløpig har jeg prioritert å være på kontoret, både for å henge med på det som faktisk skjer her og fordi hjemmekontoret har vært fullt av folk. Til neste uke vil det gjerne være mer åpning for hjemmekontor igjen.
Postet 12-08-21 kl 14:10 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no