Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 31-05-22 kl 08:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Basert på gårsdagens erfaring kan jeg melde at to kaker (+is og jordbær) holder fint til 19 pers.

Nok en interessent har meldt seg for potensielt oppkjøp. Vi er smigret, i tillegg til at det er gunstig for videre forhandlinger med nå to parter. Det er altså fortsatt spennende tider for jobb-Eia ...
Postet 31-05-22 kl 08:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På kontorkontor for dag nummer alt for mange, savner hjemmekontoret mitt. Men hjelper at jeg har fått flyttet ut i fra et kontor med 3 andre inn på cellekontor.

Blir nok fort noen timer overtid i dag også, men håper at det snaaaaaart roer seg.
Postet 31-05-22 kl 08:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er buss for bane på min kant av byen, og jeg er virkelig ikke særlig begeistret. Eller for å se positivt på det - det viser hvilken enorm transportkapasitet t-banen faktisk har.

Jeg burde ikke være på FP i dag, men jeg sliter med motivasjonen. Noe så innmari.
Postet 31-05-22 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Var ute med finske kunder sent i går kveld, så er litt trøtt i dag. Ble såpass mye vin at jeg gikk til jobb. Men koselig var det og utrolig deilig mat. Skal straks på møte med dem, så dagen går nok.
Postet 31-05-22 kl 09:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har null motivasjon for å dra til kontoret i dag, men jeg må. Håper jeg klarer å florere det som er fælt.
Postet 31-05-22 kl 10:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Til gjengjeld fikk jeg helt tom bane, Tjorven, siden jeg kommer på der den starter igjen.
Postet 31-05-22 kl 10:27 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Kontorkontor her, og i dag er det endel flere i landskapet enn i går, så det skal bli godt med hjemmekontor igjen i morgen.
Postet 31-05-22 kl 10:46 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har bare lyst å hoppe i et svart hull.
Litt mye akkurat nå og så topper vi med syke unger.
Postet 31-05-22 kl 10:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er på besøk i Harstad hos søsterkontoret vårt. Dagen i går var ganske så hektisk, og full dag i morgen også, mens dagen i dag er litt mer rolig. Godt.
Postet 31-05-22 kl 11:42 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no