Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 03-09-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen, god morgen! I dag har jeg en sjelden anledning til å snu meg rundt og drunte videre, så jeg tror jammen jeg skal vente litt med kaffen.

Håper alle har en strålende lørdag!

(Lilletrille)
Postet 03-09-16 kl 09:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Fotballcup i trøndersk pissregn.
Postet 03-09-16 kl 09:26 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

En helg helt uten planer, det blir godt. Bare jeg som er oppe, ungene sover enda.
Postet 03-09-16 kl 09:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg måtte tidlig opp i dag for å sende ene barnet avgårde på fotballcup, så nå sitter jeg her med dagens andre kopp med kaffe og ferske croissanter. Kunne vært verre, men jeg kunne vært mer utsovet også.
Postet 03-09-16 kl 09:41 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Håndball i dag. Første seriekamp for mellomste. Så må jeg sjekke fjellutstyret til minstemann. Leirskole på mandag. I kveld er det Granittrock.
Postet 03-09-16 kl 10:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Unger. Våkne. Hver. Time.
Postet 03-09-16 kl 10:23 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Kaffe og egg, deilig morgen. Yngste ble plutselig invitert med på båttur, eldste har sovet ute i natt hos venninne. Snart frisør på meg. Kanskje forsøke å finne meg noe høstklær, om jeg gidder.
Postet 03-09-16 kl 10:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Jeg er syk. Det er pyton.
Postet 03-09-16 kl 10:45 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har blitt skikkelig forkjølet så planen er å ta det veldig rolig i helgen. Blir en hektisk kort arbeidsuke neste uke før vi drar til Kypros, og der har jeg ingen planer om å være syk, så det så.
Og jammen har jeg mer enn nok pensum å lese også.

God lørdag.
Postet 03-09-16 kl 10:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er på hyttetur. Dasser rundt og drikker kaffe.
Postet 03-09-16 kl 11:11 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Sympati til Matilda og Gaia og alle som trenger det. Jeg er på hytta, har fyr på ovnen og ingenting jeg må bortsett fra å komme meg en tur ut med joggesko på beina. Så jeg har det ganske bra.
Postet 03-09-16 kl 11:56 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
De yngste ungene er på fotballskole i Trønderværet. Jeg, derimot, ligger i sofaen med kaffekopp og kjenner på den nydelige stillheten.
Postet 03-09-16 kl 12:31 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er lat i dag. Det bør ikke fortsette for det ser ut som en bombe har gått av her. O.o
Postet 03-09-16 kl 12:33 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hauger av klær som skal brettes og andre hauger av klær skal ryddes vekk.
Postet 03-09-16 kl 12:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Sånn, tre timer senere. Liiiiiiiitt underskudd på søvn i det siste? :P

Nå har jeg ingen unnskyldning for ikke å begynne å rydde i klesskapet mitt. Usj!
Postet 03-09-16 kl 12:38 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Overnattingsbesøk = sovner seint, våkner tidlig....., begynner å bli lei det maset. Bad vasket, klær brettet, vasket, sengetøy på vask. Straks på dugnad. Må bare drikke kaffe og spise sjokolade først.
Postet 03-09-16 kl 12:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Jeg har akkurat spist sen frokost med minste, etter endelig en god, lang natts søvn. Nå litt mer kaffe før jeg må stryke bunadstøyet til femtenåringen og kaste meg ut i helgens første transportoppdrag. Gruer meg bitte litt. Og skulle egentlig vært på herlig hyttetur, men når barnevaktene er hhv rekonvalesent og pårørende etter hjerteoperasjon, utgikk det. Jaja, pasienten er kommet hjem, i fin form, så kan egentlig ikke klage!
Postet 03-09-16 kl 12:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Feid ute, kastet sommerblomster og skal plante lyng. Nydelig vær. Ut på tur, kanskje.
Postet 03-09-16 kl 14:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Porto er en super, liten by!
Postet 03-09-16 kl 14:53 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Stille og rolig lørdag her, men hyggelig innflytningsfest å se frem til i kveld. Jeg har vært på storsenteret og handlet penalfyll, par uker på etterskudd og litt nødvendig sokkepåfyll til minsten, plutselig var alt enslig eller hullete.
Postet 03-09-16 kl 15:49 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Mjau sin avatar
Leos lekeland her. Her var de tomme for kaffe i dag. Og vi måtte først dra et annet sted da de ikke slapp inn fler. Full rulle med andre ord.
Postet 03-09-16 kl 17:36 av Mjau Mjau er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi har #nattinaturen på Sæteren gård; HELsport har båret inn og satt opp teltet, fyrt opp grill og byr på pølser, kaffe og marshmallows. Det kan man like.
Postet 03-09-16 kl 20:41 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ah, å bære og sette opp teltet pleier Polymannen å ta seg av, så det er liksom sånn vår camping er allerede.

(Jeg tar meg av å smugle med vin og sjokolade i sekken min. )
Postet 03-09-16 kl 22:08 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Bærer han fire sekker ved også, Poly? Og koker kokekaffe?

Ikke verdt det i morges, da. Så UTROLIG ferdig med ungegnål om natten og morgen klokken 6.
Postet 04-09-16 kl 10:04 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Hvordan kunne dere finne på noe sånt, Candy? Stilte ikke du deg skeptisk til konseptet i en annen tråd her?
Postet 04-09-16 kl 10:14 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg lot meg overtale av min datter.
Postet 04-09-16 kl 11:03 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Man må jo ikke finne på å sove i telt. Just say no.
Postet 04-09-16 kl 11:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Oppdatert 04-09-16 kl 11:26 av Toffskij
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no