Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 31-08-16 kl 08:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
God morgen. Lat onsdag, jeg ligger enda i seng siden mannen leverer barn. Jeg har ingen forelesninger på planen i dag, skal bare jobbe litt hjemme. Straks kaffetid, skal bare strekke meg et par ganger til først.
Postet 31-08-16 kl 09:12 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
Eg tok med meg ei god og driftig venninne på hytta i går og vi fekk montert skap og hengt opp masse bilder til godt selskap av mr.prosseco. Helg midt i veka-følelse der altså.
Postet 31-08-16 kl 09:14 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Bilen er levert på service, og jeg fikk meg en liten gåtur til og fra bussen etterpå. Nå sitter jeg på kontoret og lurer på hvor alle er - det pleier som regel å være noen her til åtte.
Postet 31-08-16 kl 09:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg trente i går og er deilig støl i kroppen. Mye bedre humør enn i går, selv om jeg ikke har sovet nok.

Lillesøster blir med en venninne hjem fra skolen, så jeg kan trene på veien hjem i dag også. Og så har jentene bedt om kjøttkaker til middag og da er jeg ikke vond å be, for det liker jeg også. Og uken er snart halveis over og det blir en fin helg. Alt i alt er det gode grunner til å kvitre i dag.
Postet 31-08-16 kl 09:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings. Jeg benytter meg av møteløs dag og har hjemmekontor. Skal skrive noe jeg ikke helt vet hvordan jeg gjør, så det kan jo bli artig. To ekstra jenter med hjem fra barnehagen i dag, og ballettkjøring, så greit med rolig oppladning.
Postet 31-08-16 kl 09:25 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Bra at noen kvitrer! Jeg er nokså gretten etter at treningsplanene mine i går gikk bort i rydding før vaskefolkene kommer i dag. Mens mannen var ute med jobb. I dag blir det ikke trening, alene med minste, og i morgen er det FAU-møte. Kroppen skriker etter trening, nå må jeg bare få kommet i gang med å løpe. Men det føles så lite effektivt å løpe de få km jeg orker, sammenlignet med en hard kondis/styrketime. Jaja, luksusproblemer, I guess.
Postet 31-08-16 kl 09:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Vi gikk fra dovendyr i går til peppy kamel i dag? Tror jeg foretrekker dovendyret.

Rolig dag på jobb, sitter og lager presentasjon, og noen av sidene bare vil ikke bli sånn som de ser ut inni hodet mitt.
Postet 31-08-16 kl 10:36 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Etter to telefoner fra verkstedet, har planen for bilen gått fra "fiks og selg" til "gjør minst mulig og håp vi får igjen mer enn vrakpanten". Godt vi allerede har bestilt ny bil.
Postet 31-08-16 kl 12:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kjedelig, celebelen! Håper dere får den nye snart, du får si fra hvis jeg skal svippe deg noe sted.

Hjemmekontor ble avbrutt av rask gange til barnehagen for å hente minstejente og bil. Nå koser hun seg med My little pony og pannekakelunsj, så det står ikke alt for ille til.
Postet 31-08-16 kl 13:13 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har forstukket noe i lysken og det er vondt å gå og dårlig med søvn. Det passer bra med Yoga da ja?
Postet 31-08-16 kl 13:49 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
[hvisker]Babyen min har sovet hele natten i sin egen seng![/hvisker]

Hun sovnet illsint og stående(!), men lell. Kroppen min har fått sjokk av sammenhengende søvn, og røyk rett på en økt med omgangssyke.

Men jeg er blid lell! Sammenhengende søvn! Flere timer sammenhengende søvn! Har ikke sovet så lenge på halvannet år. Syv timer!
Postet 31-08-16 kl 14:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så deilig Maverick. Det er godt når man får sove igjen. Ikke fullt så godt med omgangssyke da.

Jeg sliter med en tabell som ikke vil gjøre som jeg vil.
Postet 31-08-16 kl 14:33 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God bedring, Maverick!

Takk for tilbudet, ingling! Det er noen uker til nybilen kommer, men mannen på verkstedet sa den gamle skulle klare seg fint til den tid. Det var bare ikke å anbefale å bruke mer på reparasjoner enn bilen var verdt...
Postet 31-08-16 kl 14:39 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Å, den følelsen er magisk, Maverick! :btdt i årevis:. Men omgangssyke er kjipern. :btdt litt for mange ganger:

Bra den gamle holder koken litt til!
Postet 31-08-16 kl 14:46 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no