Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 15-04-21 kl 08:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Har dere endelig stått opp nå ja.

For første gang, tror jeg, har jeg lett etter skravle-kaffe-blogg før den var startet.

God morgen, godtfolk! I dag er jeg helt på "fake it, till you make it"-sporet. Jeg er trøtt og tung i hodet uten at jeg vet hvorfor, men hvis jeg prøver å virke pigg, så kanskje jeg får det til?
Postet 15-04-21 kl 08:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Også litt trett. Helt min egen skyld ettersom jeg drakk vin i går. Det var så hyggelig at jeg mener at det var verd det.

Travel dag og møte i frivilligaktiviteten i ettermiddag. Så i dag skal jeg ut av huset og møte folk.
Postet 15-04-21 kl 08:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er kalt inn som varameddommer idag. Jeg er visst overflødig i den opprinnelige saken, men nå skal jeg kanskje flyttes over til en annen sak. Den jeg skulle på virket veldig rett frem. Så det blir jo interessant å se hva jeg flyttes til.
Postet 15-04-21 kl 08:52 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Jeg elsker Kaffestuggu. Er et skikkelig lyspunkt gjennom dagene.

Her skal jeg plutselig holde et møte om 10 minutter, får håpe de gidder å respektere meg i dag da.
Postet 15-04-21 kl 08:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! En litt "rufsete" dag på jobb i går, etterfulgt av to tette Teamsmøter. Sliten på kvelden, ja.

I dag har jeg vært effektiv kontorist på morgenkvisten, og skal nå ut og være en effektiv produksjonsarbeider.

Sånn går nu dagan. En gang skal jeg få beskåret resten av frukttrærne i hagen, og sådd litt mer ...
Postet 15-04-21 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Og der kom kontrameldingen. Bare de som har en aktiv rolle på møtet skal være der fysisk, vi andre må sitte hjemme på skjerm.

Jeg hadde gledet meg til en tur ut. Men, men.
Postet 15-04-21 kl 09:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Revisjonsinnspurt, jeg håper å være (nesten) ferdig i løpet av dagen. Jeg har virkelig lav terskel for stress, merker det i hele kroppen.
Postet 15-04-21 kl 09:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kjedelig, blå. Eg skal ut og møte 50 stykke. Læreryrket er spennende for tida.
Postet 15-04-21 kl 09:47 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg satt i skjerm-møter fra 9-19 i går og kunne tenke meg en dag i skogen i dag. No such luck, hvertfall ikke før i ettermiddag. Jeg jobber med å gjøre det beste ut av kontortiden nå.
Postet 15-04-21 kl 09:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nei. Rettsvesenet trengte meg visst ikke allikevel, så da var det tilbake på hjemmekontoret.

Men jeg har tatt t-banen i dag.

Og pratet voksne mennesker jeg ikke er gift med.
Postet 15-04-21 kl 09:55 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har akkurat møtt 20 elever, og sitter på kontoret nå med tre kolleger (de siste to på rommet er ikke her akkurat nå).

Ellers grubler jeg på når jeg skal bestille time til dekkomlegging. Fristen er jo ikke før om to uker, og de siste årene har jeg lagt om så seint som mulig. Men nå i vinter kjøpte jeg piggdekk igjen, og nå føler jeg det haster litt mer. Samtidig er det så kjipt hvis det kommer ei vinter-ri til.
Postet 15-04-21 kl 10:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er ordstyrer på digital konferanse i dag, og det var overraskende koselig. Dette er jo folk jeg vanligvis ser flere ganger i året i diverse sammenhenger, og da blir diskusjonsrundene en fest!

Bill.mrk. «Sulteforet»
Postet 15-04-21 kl 10:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg har vært i et kaotisk avdeligsmøte på Teams der alle snakker i munnen på hverandre. Blir helt matt - noen snakker altså så utrolig mye om ingenting.
Postet 15-04-21 kl 11:48 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi har intervjumaraton i dag. 7 kandidater til en stilling. Pjuh!
Postet 15-04-21 kl 11:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Jeg har fått skiftet dekk, fikk mye rabatt også.
Postet 15-04-21 kl 16:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Har dere intervjuene på Teams, Blånn? Hvordan synes du det fungerer?
Postet 15-04-21 kl 21:26 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Dette var en såpass viktig stilling for oss at vi har hatt intervjuene fysisk. Ett klasserom, fire mennesker og tillitsvalgte med på teams. Men intervju via teams er litt meh.
Postet 15-04-21 kl 23:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Input: Jeg har vært med på mange jobbintervjuer på teams og syns det fungerer greit, men det er selvsagt best med fysiske intervju.
Postet 16-04-21 kl 07:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har bare vært med på to intervjuer på Teams, og begge har vært "for syns skyld"-intervjuer (der jeg jobber nå), så det har liksom ikke vært noen greie. Men jeg synes kommunikasjon på Teams har vært mye mer utfordrende enn mellomfjes-samtaler. Så jeg er glad jeg har sluppet unna. Sjefen min greier feks aldri å vise mer enn halve ansiktet sitt, men det varierer om det er vertikalt eller horisontalt.
Postet 16-04-21 kl 07:41 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi hadde alle intervjuene på teams når vi skulle ansette rådmann, det fungerte bra. Alle fjesene var rett vei, lyden fungerte og alt var bare velstand. I dag skal vi ha teamsintervju på lærerstillinger. Spent på om det går like greit.
Postet 16-04-21 kl 08:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no