Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 10-04-21 kl 05:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

I dag skal jeg på en visning, og utenom det er det husarbeid etter innfallsmetoden på planen, og bittegrann jobb bare.

Helg!
Postet 10-04-21 kl 07:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Visning? Vurderer du å flytte?
Her står snekring på planen. Jeg ønsker en ny platting, mannen er ikke helt overbevist, men har handlet inn materialer. Så da er det bare å brette opp ermene.
Postet 10-04-21 kl 08:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Sikre kilder melder om mye snø ute. Var tenkt å hente de nye brillene mine men må vel vente til noen finner for godt å måke. Jeg nekter nemlig.
Postet 10-04-21 kl 08:55 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal gå langtur i terreng i dag og planlegger rute. Holder meg ved fjorden, så jeg kan kjenne litt på bølgeskvulp.

Resten av helga inneholder bare jobbing og studier, så jeg skal nyte denne turen.
Postet 10-04-21 kl 08:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg vurderer alltid å flytte, det er en bieffekt av å være en rastløs sjel.

Njei, det er et gammelt lite minismåbruk et lite stykke utenfor Oslo som frister. Både prismessig og idyllmessig. Ikke så veldig logistikkmessig. Regner med at det har forsvunnet av markedet til noen mill over antydning før jeg rekker å si "mellomfinansiering" til banken, men tar turen uansett for å kjenne på det.
Postet 10-04-21 kl 09:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi skal på tre visninger i morgen og én på mandag.
Postet 10-04-21 kl 09:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nye ti cm med snø i natt. Det holder nå, April.
Husarbeid står på planen også, ja.
Postet 10-04-21 kl 09:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Ryktet om snø viste seg å stemme svært bra. Har derfor bestemt meg for å henge meg på mannens biltur så jeg slipper å kjøre selv. Deretter blir det visst baking og annet forefallende.
Postet 10-04-21 kl 10:25 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi har tittet på et par bittesmåbruk i Oslo-området, og de selges raskt og dyrt.
Postet 10-04-21 kl 10:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Visning på oss til onsdag. I dag skal vi øvelseskjøre, nydelig vær.
Postet 10-04-21 kl 10:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Vi var på tre visninger i løpet av 24 timer nå i uka. Kanskje forumet må bytte navn til Flytteportalen?
Postet 10-04-21 kl 11:15 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er foreløpig bare på Finn-visninger, men jeg har full oversikt over markedet i området mitt. (Dessverre også full oversikt over budsjettet mitt. ).
Postet 10-04-21 kl 11:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg vil også på visning. Men det er jo fanken ikke noe til salgs der vi vil bo til en pris jeg har råd til.
Postet 10-04-21 kl 11:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg skal ikke flytte. Som en liten motvekt der, bare.

Her er det jobbhelg, så allerede installert ved PCen.
Postet 10-04-21 kl 11:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er også på finn-visninger. Det finnes noen få leiligheter som går over to etasjer her i området, og om én av de som har hage kommer for salg, da skal jeg flytte. Det er tiåringens største skrekk da, for det betyr at vi kanskje ikke bo i naboblokka til bestevennen lenger. Han kan ikke tenke seg noe verre enn at de ikke får tatt følge når de begynner på ungdomsskolen.
Postet 10-04-21 kl 11:38 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært på enormt mange visninger, men alt vi ser på mangler noe. Det vi skal se på til uken har store soverom, kort vei til alt (gå til jobb), uteplass men ikke hage og bod. Men det er sikkert flere som vil ha det!
Postet 10-04-21 kl 11:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal bu her så lenge eg kan! Elskar huset og ikkje minst omgivelsene. Å ha utsikt til den lokale Åsen og jorder og gårder gjer noko med sjela ass.
Tidlig heime etter besøk hos kjæresten og berre sulleplaner i dag. Livet er fint.
Postet 10-04-21 kl 12:18 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har lyst til å gå på visninger. Dessverre er det ikke noe som helst på markedet her som passer.
Postet 10-04-21 kl 13:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg skal heller ikke på visning. I dag har jeg vasket grill, og så har mannen vasket grill etterpå. Og så har jeg ligget i hengekøye. Straks på butikken for å finne litt mat vi kan legge på den ekstra rene grillen.
Postet 10-04-21 kl 14:52 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg skal jaffal ikke flytte, så ngen visninger her. Huset er ryddet fra topp til bunn og jeg har omsider fått en slags vnkjeller. så her blir jeg.

Ingen andre planerennklesvask og strikking i helgen. Det er helt greit.
Postet 10-04-21 kl 15:08 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ingen flytting her heller gitt.

Planene mine for helgen er helt like Nenne sine og det er mer enn ok kjenner jeg.
Postet 10-04-21 kl 15:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Vi droppet å kjøre bil, lørdag er en dum dag med mye trafikk. Fikk i stedet vasket bilen skikkelig. 16-åringen har besøk av to venninner. De bar frem hagemøbler og sitter i solen med tepper og god avstand.
Postet 10-04-21 kl 16:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er stadig vekk på Finn-visninger, men ingen konkrete planer om å flytte.
Postet 10-04-21 kl 17:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Stedet var helt utmerket, men for langt borte. Litt behagelig at det er egen fornuft og ikke påtvungen omstendighet som gjør at jeg ikke kan ha det. Spent på budrunden, tipper det går høyt, ligger allerede bud inne 600 K over prisantydning.

Men food for thought, det er nok noe sånt som må til en gang, men noen år frem i tid.
Postet 10-04-21 kl 17:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no