Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 06-02-21 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Tidlig våken, mye jobbstress preger og skaper uro. Tror jeg må prioritere en lang gåtur i dag, kanskje litt fysisk utmattelse hjelper. Så langt har tre kaffekopper bare gjort vondt verre.

Gratulerer med samefolkets dag!
Postet 06-02-21 kl 08:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vuorbbe biejvijn! Gratulerer med dagen! Alltid litt trist når den faller på en helgedag, siden skolen min alltid flagger med det samiske flagget, og så får ikke elevene sett det.

Skal snart krype ut av den varme senga og finne fram strikketøyet ei stund før dagens trening.
Postet 06-02-21 kl 09:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med samefolkets dag.

Her står trening og kjøring av kid på programmet. De skal ha treningskamper internt i laget, vi savner håndballkamper nå.
Ellers: rolig lørdag.
Postet 06-02-21 kl 09:39 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen. Kun jeg og Bonusgutten oppe, eller kjæresten også, men han er på Ler allerede, og skal hjelpe til med å tømme ut av huset der før visning.

Fyr på ovnen, kaffe i koppen, og jeg skal finne meg en podcast tenker jeg, og strikke litt.
Postet 06-02-21 kl 09:39 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Te i koppen og Mesternes Mester på tv - fin start på dagen.
Det ble sent i går og litt mye vin - kjenner det på kroppen i dag. Blir en rolig dag i dag - treningsfri, men ser for meg lang tur med hunden mens arvingen rir.

Gratulerer med samefolkets dag.
Postet 06-02-21 kl 09:59 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sukk. Der kom det transponder fra rektor om elev med covid-19. Bare 8 elever og 1 ansatt i karantene, så det må være på YF. Første smitten hos oss siden november, så jeg kjenner pulsen stiger litt. Vi har jo vært bortskjemt så langt sammenlignet med dere sørpå.
Postet 06-02-21 kl 10:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Kjipt, Stompa!
Må ut av den varme dyna. Tenker å gå og kjøpe rundstykker siden jeg glemte å ta opp brød før jeg la meg.
Postet 06-02-21 kl 10:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Ommøblering av rommet til yngste i dag, mens mannen er på hytta for å forberede at vi kan dra dit i vinterferien.
Postet 06-02-21 kl 10:30 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
20 blå og strålende sol ute. Ferdig med frokost, nå er det snart lag på lag med ull og dun før vi går i bakken.
Kun 2 smittet i Bergen i går, i følge VG. Jeg venter på mutantbølgen og har tusen jobbting som må være på plass om skolen må på rødt.
Postet 06-02-21 kl 11:01 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Jeg må ut og måke. Det snør og har snødd siden i går kveld. Nydelig ute, lyst og fint.
Postet 06-02-21 kl 11:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Minusgrader ute, fyr på peisen inne. Jeg har egentlig ambisjoner om å få med meg Ville ut en tur, men må man strengt tatt det?
Postet 06-02-21 kl 11:47 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Dagens trening avlyst - igjen. Plages med ryggen, men trodde den var bra igjen. Det varte bare til jeg sto opp, og den gikk i lås.
Postet 06-02-21 kl 12:16 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Måkt snø i over en time. God trim! Nå skal huset ryddes. Men først kakao med krem.
Postet 06-02-21 kl 13:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Lihkku beivviin! Jeg tror jeg skal tine noen skillingsboller til kaffen, og feire Samefolkets dag. Ute er det hvitt og kaldt, og jeg skal snart rusle en liten tur.
Postet 06-02-21 kl 13:55 av nolo nolo er aktiv nå
Gammel
Strutsen sin avatar


Lihkku beivviin!

Jeg har vært effektiv på formiddagen; har ukes handlet, vasket litt, vasket litt klær og vasket meg selv. Nå skal jeg ta en kaffe-kopp før den firbeinte begynner å mase om tur. Mens jeg drikker kaffe, må jeg få satt opp ny jobbtelefon. Det er så kjeeedelig, selv om jeg elsker nye duppedingser.

Har planer om å lese litt pensum etterpå, men kjenner jeg meg selv best, blir det noe helt annet unyttig.
Postet 06-02-21 kl 14:11 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar


Lihkku beivviin!

Jeg har vært effektiv på formiddagen; har ukes handlet, vasket litt, vasket litt klær og vasket meg selv. Nå skal jeg ta en kaffe-kopp før den firbeinte begynner å mase om tur. Mens jeg drikker kaffe, må jeg få satt opp ny jobbtelefon. Det er så kjeeedelig, selv om jeg elsker nye duppedingser.

Har planer om å lese litt pensum etterpå, men kjenner jeg meg selv best, blir det noe helt annet unyttig.
Postet 06-02-21 kl 14:11 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Helger som dette gjør meg rastløs. Ungene vil bare ligge i senga og se på dingser, mens jeg har visst blitt en gammel dame som gjerne vil få noe ut av dagen. :host: Jeg har luftet bikkja og jobbet litt, nå spørs det om jeg ikke skal støvsuge litt.
Postet 06-02-21 kl 14:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Her er det topp stemning, som det alltid er når jeg har initiert husvask. Ingen av oss snakker visst egentlig med hverandre om dagen, men i kveld kan vi i alle fall sitt hver for oss med nesa i egen skjerm uten at rottene tar over huset. Det er jo noe...
Postet 06-02-21 kl 15:03 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag skal snuppa ha bursdagsfest. Ikke av samme format som i fjor, men 5 venninner er invitert på pizza og skravling. Vi tre andre drar på Døgnvill og spiser burger slik at jentene får litt alenetid.
Postet 06-02-21 kl 16:04 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg er som deg, Blondie. Min løsning er at jeg bruker ikke en kalori på å overtale de ungene. Så i dag har jeg fått meg en to timers nydelig fjelltur, i snø og is, men solen varmet! Mat er handlet til middag i kveld, det samme er smågodt.... nå skal jeg sitte i stolen min med iPad, kaffemocca og strikke litt, om jeg gidder.
Postet 06-02-21 kl 17:20 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no