Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 17-06-20 kl 08:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Skoleavslutning i dag, og akkurat nå føles det mer som stress enn at det blir hyggelig.
Postet 17-06-20 kl 09:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Nok en dag på hjemmekontoret, og med 2 unger hjemme. Vi venter på svar på coronatest og jeg håper dypt og inderlig svaret kommer idag, og ikke imorgen så de kan gå på skolen imorgen. Jeg trenger alenetid før sommerferien trår til.
Postet 17-06-20 kl 09:43 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Lillebror er blitt forkjølet og fikk ikke lov å gå på skolen i dag. Han protesterte heftig! Men da jeg sa at alle vennene som var invitert til grilling på verandaen i ettermiddag fikk komme allikevel, var det litt greiere. Det er ingen smitte her nå, ingen nye tilfeller i kommunen siden 18.april, så vi er rimelig trygge på at dette er forkjølelse som nok har kommet av for ivrig bading i fortsatt ganske kaldt vann.
Postet 17-06-20 kl 09:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, i dag er det siste skoledag for 10.klassingen min, den starter kl 12 så han fant ut at han kunne ta seg en tur på sommerjobben først, det ble tross alt noen timer. Vi voksne får ikke være med på avslutningen det synes jeg faktisk er litt trist.

Sitter ute under tak og ser på regnet som drypper, det er bare en skur som skal over.
Postet 17-06-20 kl 09:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Avslutning for 10.klasse her og i dag. Me foreldre får vera med. Ikkje den tradisjonelle middagen, men nokre timar med underholdning frå elevar og lærarar.
Postet 17-06-20 kl 10:24 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har avslutning for 7. klassingen i dag. Mandag kveld kom beskjeden om at vi fikk lov til å møte med to foresatte fremfor bare én. Jeg skulle dit uansett, men jeg er veldig glad for at mannen kan være der sammen med meg.

Jeg jobbet altfor mye i dag, så jeg har akkurat avsluttet en yogaøkt. Just like the doctor ordered.
Postet 17-06-20 kl 10:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er kommet meg på jobb. Prøver å få en time hos kiropraktor eller fysio for yngste. Det er liksom liten vits å få ny legetime.
Postet 17-06-20 kl 10:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi var på avslutning for 7. klassingen i går. Det var mer rørende enn jeg hadde trodd. Tenk at det allerede er et helt barneskoleløp siden vi utvidet familien vår!

I morgen er det 10. klasseavslutning for eldste. Det kommer nok også til å bli en rørende seanse.
Postet 17-06-20 kl 11:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Det er varmt i sør, men klager ikke. Masse Teams møter i dag, så dagen går nok superfort.
Postet 17-06-20 kl 11:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi var også på avslutning for 7. klassingen i går. De er så fine og så små og så store på samme tid.

Mange møter i dag, spørs om jeg får gjort det som egentlig står på planen.
Postet 17-06-20 kl 11:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har hatt trainingsession på Teams i sola på verandaen. Jeg ELSKER sommer.

Hadde en plan om ettermiddagsøkt på kontoret, men ryktene sier det er meget stille, så jeg dropper. Da kan jeg sole meg kl 4 i stedet for bilkø. Kontoret er sikkert der i morgen også.
Postet 17-06-20 kl 11:50 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Da har begge ungene mine lappen; Frøkna har akkurat kjørt opp. Hun skulle egentlig kjøre opp 23. april, men det ble jo utsatt. Veldig glad for at hun klarte det før hun kommer hjem nå for sommeren, så hun får kjørt mest mulig på egen hånd nå. Synes det er viktig med ferskt førerkort.
Postet 17-06-20 kl 13:15 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer Stompa. Stas når sånt går i boks.
Postet 17-06-20 kl 13:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer til frøkna, Stompa, så fint! Bra å få mye kjøring i sommer, ja.
Postet 17-06-20 kl 15:51 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no