Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Coras lille hjørne

Oppadstigende form

Rangér dette innlegget

Oppadstigende form

Postet 05-03-10 kl 21:40 av cora

Nettopp kommet hjem fra joggetur, bitende kaldt (føltes det som). Gikk greit, bortsett fra noen glatte partier. Jogget veldig rolig den første kilometeren og den siste kilometeren måtte jeg gå opp en isete bakke. Resultet: 8 km, 49 min.

Ringte til legen i dag og fikk vite eksakte resultater på ferritin og hb, og det var da ikke så verst. Jernlager på 23 i stedet for 5 slik det var i november og hb var på hele 11,5 i motsetning til 10 komma et eller annet. Det går framover! Men tror det svinger veldig, for hvis jeg slurver med jerntablettene blir jeg veldig trøtt og kan sovne hvor og når som helst. Har vært flink til å spise kjøtt, og det hjelper vel.

Skolen min skal stille ett eller to lag til Holmenkollstafetten! Var med i fjor, og det var skikkelig artig og sosialt. Jeg løp 1200 m, tror jeg. Første løp ut er Sentrumsløpet i slutten av april. Det nærmer seg, bare noen stakkars uker igjen.

Kommentarer totalt 4

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Så flott å høre at formen beveger seg i riktig retning. 8 km på 49 min er en kjempegod tid, særlig tatt i betraktning utfordrende terreng og føre.
Postet 05-03-10 kl 21:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
:jippi:
Postet 05-03-10 den 22:29 av
Gammel
Så bra!
Postet 05-03-10 den 22:32 av
Gammel
Eia sin avatar
Kjempebra, cora!
Postet 06-03-10 kl 19:04 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av cora

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no