Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Coras lille hjørne

Det snør, det snør, tiddelibom

Rangér dette innlegget

Det snør, det snør, tiddelibom

Postet 23-02-10 kl 18:05 av cora
Oppdatert 23-02-10 kl 18:12 av cora

Det snør og det snør! Ikke akkurat ideelle forhold for langdistansetrening, men det ble en skitur i moderat tempo på 90 min. i preparerte løyper. Utrolig bra å ha løpene nesten rett utenfor døra! I dag var jeg nesten alene i løypa, bortsett fra et par mannlige mosjonister.

Har trent to ganger denne uka så langt. I går løp jeg på tredemølle + tok diverse styrkeøvelser.

I går kjøpte jeg brodder. Er det lurt å feste dem på joggeskoene? Kanskje jeg skal kjøpe joggesko med pigger i stedet?

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Ole Brumm sin avatar
Brodder på joggeskoa går sikkert bra, det er jo mulig å ta seg en prøvetur i det minste.

Jeg skulle ønske jeg hadde orket å spenne på meg skiene og ta meg en tur ut, men det er ikke noen løype å gå her, tror jeg.
Postet 23-02-10 kl 18:14 av Ole Brumm Ole Brumm er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har brukt brodder på det verste, men goretex-skoene funker faktisk overraskende bra på mye hufsete føre, altså.

Tar ingen fartsturer, da. Bare rolige korte og lengre turer.
Postet 23-02-10 kl 18:26 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Godt jobba!

Personlig liker jeg ikke så godt å løpe på snøføre. Jeg har en lei tendens til å løpe stivt og få vondter i ryggen, men så har jeg ikke prøvd vintersko eller brodder, da.
Postet 23-02-10 kl 18:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Jeg synes det er deilig å løpe på snøføre! Mykt og godt. Jeg lever farlig og har ikke hatt pigger/brodder, men det er sikkert en god idè.
Postet 23-02-10 kl 18:56 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg løp på slapsesnø med vanlige joggesko og det gikk overraskende greit.
Postet 23-02-10 kl 19:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av cora

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no