Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 02-01-23 kl 06:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Yeye. Litt hjemmekontor i påvente av at mannen skal stå opp, han skal kjøre meg til bussen når han drar på jobb. Det er et solid lag med is og grus ute, med nysnø på toppen.
Egentlig hadde det vært godt med hjemmekontor hele dagen, men siden jeg plutselig fikk time hos fysioterapeut må jeg uansett til byen.
Postet 02-01-23 kl 07:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Oppe og i gang med kaffe, kjæresten er i dusjen. Vi begynner begge litt senere i dag, passer greit.
Postet 02-01-23 kl 07:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Rolig planleggingsdag for ungene i dag. Jeg har planer om en luftetur ut i fint vintervær. Greit med en rolig start på det nye arbeidsåret.
Postet 02-01-23 kl 07:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da er jeg på vei til jobb. Jeg tar tyren ved hornene og har et møte jeg gruer meg skikkelig til allerede før lunsj. Ja, ja.
Postet 02-01-23 kl 07:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. To barn på skole, resten av oss har fri i dag. Får vel gjort litt hjemme da, tenker jeg. Og logge på bare for å se om jeg husker passordet og om de nye systemene våre virker.
Postet 02-01-23 kl 07:54 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Tjorven.



Jeg er på jobb og skulle helst vært alle andre steder. Jeg er trett og har litt for mye å gjøre.



Men, men. En fin jul og januar blir nok bra når jeg bare kommer i gang.
Postet 02-01-23 kl 07:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg er på jobb, som alltid. Her hører hjemmekontor til sjeldenhetene, og det er helt greit.

Har kaffe, og i dag blir det jobbing med regnskap og kursinnhold.
Postet 02-01-23 kl 08:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På hjemmekontor, og helt alene i huset. Helt herlig etter en jul med sykdom og alle mann alle hele tiden. I går kjente jeg at jeg holdt på å bli tullete.

Litt kaldt her, så jeg lurer på om jeg skal fyre. Må bare få hentet litt ved først.
Postet 02-01-23 kl 08:46 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Grei motstand mot å stå opp i dag, kjente jeg. Starter arbeidsuka med hjemmekontor, delvis pga at jeg virkelig ikke har lyst til å kjøre bil i dag.

Har gått morgentur med bikkja, og sleit opp bakken her selv med piggsko. Og den stakkars boffen sliter på glatta og, selv med fire bein og klør.
Postet 02-01-23 kl 09:14 av Anda Anda er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Nytt år, nye muligheter. Jobb ser virkelig ikke ut til å roe seg med det første, ble omtrent overfalt i det jeg kom inn dørene og har første lille pusterom nå.

Ellers så har det vært en fin og rolig juleuke.
Postet 02-01-23 kl 09:30 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Håper guttungen jeg så skulle på SFO og ikke skole. Fri her i dag.
Skøytebane på parkeringsplassen på jobben.
Postet 02-01-23 kl 09:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har en hard deadline om en uke, og må følgelig være flink og streng hele denne uka. Vet ikke helt om jeg husker hvordan man gjør det?
Postet 02-01-23 kl 09:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

Vi begynner ikke før i morra; tradisjonelt har vi hatt plandag første hverdag etter nyttår, men nå har skolen min flytta den til august, men den elevfrie dagen henger igjen. Ganske deilig, i grunnen - men det blir nesten full jobbedag på meg likevel. Har sittet et par timer allerede og planlagt resten av uka; nå starter jeg snart på litt vurderingsarbeid.
Postet 02-01-23 kl 10:58 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oyh. Jeg skulle vært på jobb, men er hjemme med syvåring og pc i fanget i stedet for. Jeg skal forsøke å rydde opp og vaske litt inniblant eposter og telefoner, må bare vente til dopet virker.
Postet 02-01-23 kl 11:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn og godt nytt år! Tilbake på jobb med nesten alle kollegene, det er hyggelig etter at vi var bare to i forrige uke. Og masse å gjøre rundt årsskiftet, som vanlig!
Postet 02-01-23 kl 12:37 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Møtet gikk mye bedre enn fryktet. Men det er i hvert fall ikke noen hvileskjær før full spurt hos oss. Det er masse av jobb å gjøre i år også.
Postet 02-01-23 kl 13:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Tror hele Nordland har sammen skolerute, Stompa. Vi har ikke pleid å ha planleggingsdag første dag etter nyttår, men vi har i stedet en dag i høstferien og tirsdag etter påske og resten i forbindelse med skolestart.

Så rolig dag i dag, så starter vi i morgen. Tror ungene får en tøff start.
Postet 02-01-23 kl 14:39 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Planleggingsdag for ungene og jeg starter det nye året med et par dagers ferie. Skulle egentlig bruke dagene til egenpleie og planlegging, men jeg er syk. Det blir i alle fall egenpleie, men på en litt annen måte enn jeg tenkte.
Postet 02-01-23 kl 15:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitat:
Tror hele Nordland har sammen skolerute, Stompa. Vi har ikke pleid å ha planleggingsdag første dag etter nyttår, men vi har i stedet en dag i høstferien og tirsdag etter påske og resten i forbindelse med skolestart.
Ja, vet det, det er det jeg mener med at den elevfrie dagen henger igjen. Alle de videregående skolene bestemmer vel sjøl hvor de vil ha de seks plandagene. (Hos oss ville vi aldri ha godtatt plandag i høstferien. Vi har den på elevfri-fredagen i november.)
Postet 02-01-23 kl 15:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no