Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 07-08-20 kl 09:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
I dag var det tungt å stå opp. Men har nå kreka meg på jobb.
Postet 07-08-20 kl 09:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg skal i begravelse i dag. Mannen til en kollega som skal begraves.
Postet 07-08-20 kl 09:59 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har siste feriedag (jeg har en uke igjen, men jeg lurer på når jeg skal få avviklet den).

I dag er det faktisk fint vær, og for første gang denne uka som vi låner hytta, så skal vi på «stranda». Knerten kommer ikke til å bade når temperaturen i vannet er under 20, men snuppa og venninna gjør ganske sikkert det.
Postet 07-08-20 kl 10:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Soveromskontor i dag også.

Jeg har jobbet litt og satt på en klesvask. Nå har jeg te og musikk og skal komme ordentlig i gang.

Det store håpet for dagen er at det holder seg tørt og at jeg får klippet gresset. Den siste uken har det vært varmt og vått og det har vokst noe enormt.
Postet 07-08-20 kl 10:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg hat kommet meg på jobb. Og ser ut på finværet. Regner med at det blir en lang jobbdag i dag også. Sånn at vi er klare for å ta imot lærerne på mandag.
Postet 07-08-20 kl 10:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Drar meg i senga. Nest siste arbeidsdag med fri; på tirsdag braker det løs på jobb.

I går var jeg smittevernsvakt på konsert fra 16.30 til midnatt. Kjenner jeg er skikkelig sliten i beina nå.
Postet 07-08-20 kl 10:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Overskyet og 18 grader her. Meldt sol litt senere, men vi får se hva som dukker opp. Ikke så veldig travelt på jobb foreløpig, men ingen vet hva en fredag kan bringe. Dukker som regel opp noe som haster etterhvert.
Postet 07-08-20 kl 10:12 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hyttekontor, planlegger høstens undervisning, leser litt av pensumet jeg skal forelese på og gleder meg i grunnen.
Postet 07-08-20 kl 10:21 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi skal få mellomste plassert på studenthybelen i dag. Hun vinner ingen pris for årets pakker, for å si det sånn.
Postet 07-08-20 kl 10:27 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er på kontor-kontoret, og har hatt mitt første fysiske møte siden mars! Det var hyggelig. Solen skinner ute, og det er fredag. Fine greier.
Postet 07-08-20 kl 11:00 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Grytidlig på jobb i dag sånn at jeg kan gå hjem tidlig og nyte finværet. Det er sånn passe rolig på jobb ennå, så det kan tenkes at det blir en time eller to med avspassering også. Sol og varme skal nytes så lenge det varer!
Postet 07-08-20 kl 11:01 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
På jobb, allerede veldig varmt ute sies det. Vi skal straks feire en kollega og sjefen som har bursdag i dag.
Postet 07-08-20 kl 12:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det regner. Så da får jeg ikke klippet gress likevel.

Får strikket da. Det er jo en trøst.
Postet 07-08-20 kl 12:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sola skinner og det blir sannsynligvis bading. Fortsatt en uke igjen av ferien og må vel begynne å planlegge hjemturen.
Postet 07-08-20 kl 12:52 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
venla sin avatar
Jeg har aleneferie denne uka, men har vært syk til nå så føler ikke at jeg har fått utnyttet den. Får ta det igjen i helga nå som er er frisk igjen. Har igjen ei uke fri med ungene i neste uke.
Postet 07-08-20 kl 14:59 av venla venla er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hjemmekontor ut året.
Postet 07-08-20 kl 17:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Åh, Blå! :comfort:
Postet 07-08-20 kl 17:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
007: Eldste ble sendt med tog til Trondheim på mandag og han vant prisen for tyngst bagasje. Morsomt da at det en strekning ble buss for tog.
Postet 07-08-20 kl 19:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Blå: Det tror jeg mannen får også. Og jeg lurer helt ærlig på om ekteskapet overlever det.
Postet 07-08-20 kl 19:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Blå:
Postet 08-08-20 kl 09:52 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no